- 237 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Allaha karşı geliyorsun ...Oruç da tutsan
Allaha karşı geliyorsun ...Oruç da tutsan
Orucun amacı Allaha karşı gelmeyen insandır...İşte ayet..."Siz ey iman edenler! Allah size orucu farz kıldı nitekim oruç sizden öncekilere de farz idi ki böylece Allah’ın kitabıyle hayat proğramı belirlemiş olursunuz."(Bakara/83)
Evet...Allah’ın kitabıyle hayat proğramı belirlemiş ol..
Evet..esmanın suduruna uyumlu hayat proğramlamış ol...
Evet..Allahla örtüş...diye oruç farz kılındı...
Oruç neden mi farz kılındı...HAFIZ isminin de gereğidir ORUÇ...KORUNMAKTIR..
Evet Oruç korunmaktır...öncelikli korunacağımız şey cehennemdir...ama dünya cehennem olmuş...Şeytanın eline geçmesin dünya...Şeytan ve nefisden dünyayı ve hayatımızı koruyalım...
Orucun hakkını veremedik yıllar yılı...dedelerimiz de veremedi Orucun hakkını...Oruçun ilk işi cehennemden korumaktır .şeytandan şeytanlaşmış akıldan şeytanlaşmış hayattan ...korumak.Oruçumuz cehennemden korumuyor...Oruç farz kılındı Cehennemden kaç diye...ama dünya cehennem oldu...Şeytan yönetiyor dünyayı...İşte hadis..."Oruç insanı Cehennem ateşinden koruyan bir kalkandır. Tıpkı sizi harpte ölüme karşı muhafaza eden bir kalkan gibi." (Nesâî, Savm, IV, 167)
Toplum bozuldu...Oruç bile aciz korumaktan ...şeytan olduk şeytanlar zincire vurulsa ne olur...Toplumumuz şeytan oldu...Dolndırıcı zani dolu...ne malımız ne canımız ne ırzımız güvende ve korumalı...Yaşanılmaz bu toplumda...Oruç yetim bu toplumda...Oruç garip bu toplumda...Güven uçmuş gitmiş...Kalkan yok...Müşrikin Nükleri var senin kalkanın yok...Oruç kalkan değil artık...Dedelerimiz oruç ile kalkanlar tesis etmediler...ne namusa ne cana kalkanlar tesis etmediler evler yaptılar yağmura kalkan...Hırsıza kalkan idi ama şimdi internet onları da kalkan olmaktan çıkardı...evlerimize girdi zaniler...dolandırıcılar internet sayesinde...KALKANSIZIZ...Bu toplumda sıfırla çarpılacaktır yıllar yılı tutulan oruçlar...Oruç bir ruh halidir...HAFIZ sıfatına hadim olmaktır Oruç...Tanımı da yanlış yapıldı...Fıkıh din öğretirse din beşerileşir...Ruhsuz bu oruçlar biz orucun ruhunu koruyalım önce...Senin tutuğun oruç farz olamaz...Fıkhın tarif ettiği oruç farz olamaz...Zıttı olan farz olamaz...Farzdan nasibi sıfır on arası olur...Senin orucun sıfır...Kıymetsiz...ekmel olan farz olur...ekmel oruç farzdır...ekmel namaz farzdır...senin namazın put...ve putla örtüşüyor Allahla örtüşmüyor...ama görev ve farz Allahla örtüşmektir...Ayet Allaha karşı gelmekten sakınasınız diye farz kılındı oruç derken sen orucunu farz sandın...Kur’ana savaşın var senin...Allaha svaşın var Allahla Kur’anla örtüşmektir farz...senin orucun put...putcusun sen...ey Ramazanda millete zamlı gıda veren sen zekatla kurtulamazsın...açtığın yarayı zekatla kapatamazsın sen...Sen Allahla örtüşmek için oruç tutmazsan putçusun...Allahla örtüşmek için değilse putun içindir o oruç...Seni makamında tutar o ancak...Dindar geçinirsin imacın bozulmaz...o taht da ...o imaj da putundur...Orucunda putundur.
Allaha karşı geliyorsun ...Oruç da tutsan...
Gösteriş denilen şey tam da bu...
Allaha karşı geliyorsun ...Oruç da tutsan...
Oruç ibadetine riyanın karışması da mümkün değildir...Orucun tarifini tanımını boz bari...Oruçsa bu senin tutuğun da...Allahla örtüşmemek mi oruç...
Allaha karşı geliyorsun ...Oruç da tutsan...
Oruç kalkandır...senin orucun nelere kalkan ..sıfırla çarpılasıdır orucun...Gel oruca dön oruca tevbe et...şükrümüz de sabrımız da tevbeye muhtaç namazımızdan da namaza farza yani Allahla örtüşmeye tevbe edelim...
Namaza tevbe et namazından...Kulak ver Yunus Emreye...yıllar öncesinden uyarmış bu milleti ama uyanmamışız ve günümüzde müşrikler efendimiz biz köleleriyiz...Hakketmişiz Yunusları dinlemeye dinlemeye bu köleliği..."Bir kez gönül yıktınısa/ Bu kıldığın namaz değil /Yetmiş iki millet dahi /Elin yüzün yumaz değil
"Oruç bizi tut "diyoruz günümde...
Yuvarlanıyoruz uçuruma dibe bu köleliğin bir de dibi var...Oruç tutamıyor bizi ...Habilliği seçene ahiretini koruyana Allahın selamı...Kabilin taşından korktuk hep...Kur’an habil kıssasını neden anlattı bize...Habilliği seç...
"Oruç bizi tut "diyoruz günümde...
İşte hadis-i şerif "Her kim inanarak ve karşılığını sırf Allah’tan bekleyerek ramazan orucunu tutarsa, onun geçmiş günahları bağışlanır" ...hadiste inanarak şartı var...inananarak değilse sıfırla çarpılır o oruç...
Oruç doktordur sadece sıhhatimizin değil toplumsal sosyolojik sıhhatimizin de ama toplumumuzda oruç varsa bu kadar dolandırıcı ve zani nereden geldi...Gösteriş miydi ramazanlardaki hallerimiz.İşte sıfırla çarpılası oruçtan ileri geçmiyor orucumuz...ve köleleşiyoruz nefsimize ve müşriklere müşrik nefse taparsak müşrikleri musallat eder Allah...demokrasi diye onlarca ihtilali verirler bize... kötülükler sever olunca köleliği de sever olduk...Pakette ikisi de var zıtlar bir pakettir bu varlıkta...Kötülükleri seveceksen kötüler sana musallat kılınır...
Allaha karşı geliyorsun ...Oruç da tutsan...
Ayete göre amaç Allahla örtüşmektir...ayna olmandır esmasına hz Ömer adl sıfatına ekmel ayna olmuştu asr-ı saadette oruç ekmel mahsül vermişti ama günümün toplumunda ekmel ürün vermiyor o asra kurban olsun asrım de...Asiler çoğaldı günüm de de...Oruç başarısız ameliyyata benziyor günümde de..."Umulur ki"denilmiş ayette de yani orucu tutamadığını kabul et..."İttikadır "Allahla örtüşmedir esma ile hallenmek eylemlenmek fikirlenmek düşünceye sahip olmaktır...duyguya sahipliktir amaçlanan Oruç ile...Oruç kansere de ilaç olur ama ekmeline erişsek...hakkını versek...Nükler akıntılara korunmasızız .Oruç Allahın verdiği kalkan ama yine Allahın direk korumasına muhtacız...
Evet...oruçsuz toplum korunamaz der hakketmiyor korunmayı der Allah Kur’anında ama biz bu kalkanın bile korumasından uzaktayız...neden...Tevekkül hakkımız değil...orucu namazı eksik olanın tevekkülü eksik kalır...Allah razzaktır der...ama acından da ölür...Görevini yap sonra.Tevekküle hakkın olsun...Hz Allah Habilin tevekkülünü eksik buldu hz Hüseyinin de hz Yahyanın da ...Peygamber diye tevekkülü ekmel sanma...Ekmel tevekkülü de peygamberimizde bulursun...ekmel orucu da ekmel namazı da miraçtı namazı...evet tevekkülü Tevekküldü...Yaratılmışların tek imamı o...diğerleri ona cemaat...biz en son saflarda ki cemaatiyiz belki...
Allaha karşı geliyorsun ...Oruç da tutsan...Allahla örtüşmeye dön ...Tevbe bu...Şeytanın fikriyle hareket etmişti hz Adem ve Allahın ilmine sarıldı tevbe esmaya sarılmaktır ancak...Orucundan oruca hicret et...tevbe et...ekmelleşmek istiyorsan...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.