- 336 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Negatif ve pozitif düşünmek.
❤Merhabalar❤
Sevgi değer dostlar. Bugün yine bir şeyler karaladı bu fakir.
Kötü söz, negatif düşünce gibi ağzımızdan ve düşüncemizden çıkanlar ile ilgili yazalım..
Dostlar. Eski kamil kişiler, dokuz düşün bir konuş demişlerdir. Bu herkes için doğrudur!.
Bir de negatif düşünmek. Hazreti Muhammed efendimiz. Negatif, Kötü şeyleri düşünmeyin buyurmuştur. Şimdi, ağızdan çıkan, iyi ve kötü söz Ve dahi beyinden çıkan, iyi ve kötü düşünce ile frekanslar yayılır. Bu durum. Bilimsel olarak kesinleşen, evrensel işleyişin titreşım ve frekanslar ile ilgilidır!.
Evet bu düşünce ve ağızdan çıkan sözler, pozitif ve negatife göre frekanslar ve titreşımler oluşturur. Eğer toplumumuzun durumunu ölçmek istiyorsak, kişi bu durumu bulabilir. Bu durum, aile,mahalle,ilçe, şehir yurdumuz olarak, suç oranlarından ortaya çıkar. Toplumun, daha çok pozitif ’le mı yoksa negatifle mı uğraştığı ortaya çıkar!.
Dostlar. Çocuklarımızın beyinlerine, Kötü konuşup ve düşünerek, kötülük ekmeyelim derim!. Tabii şu anki toplumun durumu, zamanında bizlerin de beyinlerine ekilendir!.
Kur’ân’ın muhteşem öğütlerinden dır. Ağzınızdan çıkan sözler güzel olsun, güzelliğe, kapı açsın.Ağzınızdan çıkan sözler habis olmasın, kötülüğe kapı açmasın der!. Ya hayr konuş, yada sus der, kamil kişiler!. Konuştuğumuz, yazdığımız ve dahi düşündüğümüz, pozitif ve hayr olmalıdır!.
Bakınız benim duam vardır, 30 yıldır yatarken,kalkarken çoğunlukta onu söylerim. Rabbi yassir, velâtu assir, Rabbi temmim bil hayr dır. Lütfen manasına goguldan baķınız ve tefekkür, düşünerek o dua yı OKUyunuz.
Dostlar. Dua d.a.v. kökünden gelir. Ki davettir. Davut, dua, davettir. Duayı OKU yarak davet eder ve Onun frekansı ile mutlu oluruz. Ayrıca, Kişi şeytanını, olumlu kelimeler kullanarak, onu aç bırakır susuz bırakır, zayıf bir halde bırakırsa, şeytan onu hükmüne alamaz. Şeytanınızı zamanla emir altına alırsınız dedi bu fakir!.
Dostlar. Her daim, Allahımızın tekliflerini hatırlayalım, hatırlatalım ve dahi,
O na şahit olalım, O’na teslimiyet tevekkül içinde olalım. Gönüllerimiz huzur bulsun, huşu bulsun, şefkat bulsun, merhamet bulsun inşaAllah!. Bu vesileyle..
🤲Herkese selâm, sevgi ve dualar yolladım🤲
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.