- 230 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tek Olanlarımızı Koruma
Dünyada Türk-Müslüman Sentezini yaşamak ve yaşatmak adına, Tek Olan Değerlerimiz Vatan, Devlet, Millet ve Bayrağımız ise, her türlü ayrıcalıktan uzak, ferdi düşüncelerden arınmış olmamız gerekmez mi?
İşte içerisinde bulunduğumuz Mubarek Ay Ramazanımız, bizlere bu değerlerimizi bir kez daha hatırlatmakda ve sahip oluşumuzun haklı gururunu duyurmaktadır.
Kalpler sevgiye, gönüller birliğe, yürekler Yaradanına yol buluyorken, Tevhid Birliğinde toplanmamız gerektiğine doğru da hazırlatmakta, değil midir?
Her gelişmeyi iyi gözlemleyip, sağduyuyla değerlendirip, vicdan muhakemesi yapabilirsek, fertlerle hesaplaşmadan yani muhasebeye uğramadan, alacak-vereceğe; suçlu-suçsuza bakmadan adil olmayı sağlayabilir, adaletin tecellisinde kendimizi öncü ve örnek kılarak, toplumda yerimizi alabiliriz.
Dünyamız zalim ve zulmünün yeri haline geldiği günümüzde, öncü ve örnek bir Devletimizin varlığının rahatlığı içerisinde yaşamakta olduğumuzu unutmadan, bir fert bir vatandaş olarak Necip Milletimizin bir ve beraber olduğunu gösterme zamanında bulunduğumuzun kanaatiyle, Ramazan Bayramımıza hayırlısıyla kavuşmayı Cenab-ı Allah’tan niyaz eder, okuyucularıma saygılar sunarım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.