- 410 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
MERİH *RomaN* YEDİNCİ BÖLÜM
Bir başka heyecanlıydı İhsan o gün. İçi içine sığmıyordu. Okulun ilk günüydü. Çok istediği okumaya bugün ilk adımını atarak başlamış olacaktı.
Okuyacaktı...
Hem de en sonuna kadar okuyacaktı, iyi bir hekim olacaktı. Hekim olduğunda da Merve’nin yüzündeki o küçük yara izini de iyileştirebilecekti. Büyük üzüntü veren yara izini iyileştireceğini düşünerek apayrı bir heyecan yaşayan İhsan, o gün hem çok mutlu hem de çok heyecanlıydı. Aslında yara izinin peri kızlarını bile kıskandıracak güzelliğe sahip Merve’yi daha da güzelleştirdiğini düşünüyordu her zaman. Ama Merve aynı düşüncede değildi. Bir keresinde; "İhsan, eğer sen okur hekim olursan benim yüzümdeki bu izi kaybeder misin?" diye sormuştu. O gün İhsan’ın okuyup hekim olma isteği katmerleşmiş, kendisine bir hedef daha belirlemişti. Çok çalışacak, okuyup hekim olacak ve yaşam sevinci Merve’sinin yüzündeki yara izini yok edecekti. Böylece Merve mutlu olacaktı. O mutlu olunca kendi zaten mutlu olurdu. Bu hedefine ulaşmak için gerekli ilk adımı bugün atıyordu işte.
Bu bölümün tamamını bu 👇 linkten okuyabilirsiniz.
www.wattpad.com/1182954559-merih-8-haci-bekir-oluyor-gedikli-muhtar