- 372 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Üç kuruşluk namazına cennet verilmez...Zekat da ver...
Üç kuruşluk namazına cennet verilmez...Zekat da ver...
Zekat vermezsen namazın eksiktir...Kadir gecesi kıldığın namaza 30 000 kat sevap verilecek...zekat vermezsen namazın sıfırla çarpılacak der Kur’an...
Üç kuruşluk namazına cennet verilmez...Zekat da ver...
Namaz ne mi...
"Namaz kılmadık"diyecek cehennemlikler...
Namaz ne mi...
Sabah namazı kılmadım diye yatağı yorganı yaktın mı hiç...senin namazın beş kuruşluk...Secdelerin Allah rakiplerine cihad mı...hayır mı...senin namazın beş kuruşluk...
Namaz ne mi...
Yaratılan cemaat peygamberimiz imam...Kainatın ekmel tefsiri bunu öğretti...bana..Varlık Nur sıfatının sudurudur...Halık sıfatı o nurun sudurunu yokluğa çevirdi önce sonra o yoktan yarattı...eğer önce yokluğa çevirmeseydi NUR sıfatının parçası sayılacaktık...ama ayna olduk emanetçi olduk parça değiliz...esmasının bile sadece emanetçisiyiz aynasıyız gölgesiyiz...parçası değiliz...yani hiçiz...yokluğuz...Varlığız dememiz Allaha RAKİPLİK olur...
Namaz ne mi...
Senin kıldığın beş kuruşluk namaz belki Allah katında...Namaz manadır...özdür secdedir..Rakiplerle savaşmaktır...BM ile savaş değilse namazın beş kuruşluk olur...çünkü BM Allaha rakip...Beş üyeye köle etti dünya insanlığını...Nükler silahın varsa insanları köle edebilirsin diyor...Amerika rusyayı ukraynaya "gel gel yaptı" nükleri olan gel gel desen de yok olmaz...sadece az etkilenir...Fransanın da var İngilterenin de var ama Almanyanın yok nükleri Rusya gel gel desen de nükleri olmayana gider ancak Fransaya ve ingiltereye gitmez...ilk lokmalar çok açık ve net belli...
Asimile olma ölümü seç der Habillik...hz Hüseyin halifelik hakkından vaz geçmedi...ölümü seçti ahiretini de kaybederdi ...dünyayı kaybetmeyi göze almayanlar...ahireti kaybeder yani o namazların sıfırla çarpılır çünkü namaz "Allaha Rakiplere" secde etmeme kabulüdür...Tekmildir namaz..."secdem senin Rakiplerine değil...demektir namaz...sabah uykusu bile sana rakip oluyor senin namazın beş kuruş bile etmez...
Kara tahta vardı eskiden okullarda...öğretmen yazardı silerdi akşama kadar beş on kere yazılır silinirdi...sen de sıfırla çarpılırsın yani silinirsin...namazın da orucun da...Allahın RAKİPLERİYLE cihadın yok...zekatın yok aklın da zekatını ver...sıhhatin de ...zekatını vermediysen şükrün sıfırdır...ve şükretmediğin için o nimet senden alınır alınmasa da sıfırla çarpılır...sıfır adamsın sen...şehadetli secdeli sanma kendini...Yıllar yılı KABE ve Arafat kimseyi günahlardan temizlemedi...Arafat BM olmalıydı...olmadı ki...İranlı hala Araba kinli Arafat onun kinini almadı ki...Yıkanmadı ki o tevbe etmediki o..o Araba kini Yezide kin sandı çünkü...
Adam Allah ... "ARŞA istifa ettim"diyor ...diyor...ama dünya yuvarlak geometrik zekası olsa şöyle derdi...arş yukarda ama kuzey kutbuna göre mi güney kutbuna göremi bu yukarılık...geometrik mantığı olmayan ekmel tefsire savaş açar...bu adamın namazı beş kuruşluk...
Adam şeker fabrikası yaptım diye böbürleniyor...topraktan şeker pancarı yapan var be adam...Onu unutma ve Rakip olma ona...hiçim de...görevliyim de...aynayım de emanetçiyim de değilse namazın beş kuruşluk...
Evet kimlerin namazı beş kuruşluk...mu sor Kur’ana...o söyler.Rakiplerle savaştır namaz...yani cehennemlikler Allahın rakipleriyle savaşmadık ...diyecekler...Rakiplerle savaştığın ölçüde hz Muhammede cemaatsin ...ümmetsin...Yaratıldığı andan beri İmam hz Muhammet ve ilk o yaratıldı o imam çünkü sonra üçler yani melek ins ve cin...ve sonra yediler...yedi günde yaratıldı gök...sonra kırklar...sonra kırk binler...böyle bir cami yarattı Allah...Ahiret de bir cami ve İmamı hz Muhammed...işte kilise hz İsanın sembolü ama imam değil cemaati kavga ettiriyor işte İşte havra cemaati birbiriyle kavga ettiriyor...ama hz Muhammede cemaat olsa camiler ve Kabe ve zaviyeler ve mezhepler...cemaati kavga ettirmezdi...
Evet...Nur sıfatından yokluk yaratıldı ve o yokluktan peygamberimizin nuru yaratıldı...Yaratılanın imamı o...en mükemmel yaratılan o...ona Abdullahın oğlu demek ...yetmez...Allah nurundan yarattı onu...Nur sıfatıdır Allahın ezeli ve ebedidir ama yaratılanlar ezeli ve ebedi değil ...çünkü nurdan Halık sıfatı önce Yokuluğu yarattı...böylece emanetçi olmanın ötesine geçemeyiz...aynayız ancak gölgeyiz ancak cüz değiliz Allahtan da esmasından da...hz İsa oğludur deme Havra Zübeyir oğludur dedi...deme...Nur sıfatı önce Yokuluğa dönüştü..."Allah yerlerin ve göklerin nurudur..."ayetini de kilise kafasıyla havra kafasıyla değil Hakimce yorumla İlah ilah yaratmaz...İlah İmam ve cemaat yarattı...bir cami yarattı de...ve bilinmeyi gerçekleştirdi...de bilinmesi için ilah yaratması gereksizdir der Hakimce düşünüş...
Üç kuruşluk namazına cennet verilmez...Zekat da ver...Allaha rakiplerle savaştı peygamber...o İmam...ama o senin imamın değil...sen hz Ömere düşmanlığın Allaha seni yaklaştıracağına inanmışsın sen ADL sıfatına hadimlere savaş halindesin...Hz Ali İlmin kapısıdır sen ekmel tefsire kainat tefsirine fiziksel mantığın matematiksel kimyasal tarihsel mantığın geometriksel mantığın düşmanısın ekmel tefsire savaştır bu...İmamın aşk değil ekmel tefsir değil senin...Ebabil der Kur’an kafana göre anlarsın ASA der ...kastedilen mücize değil sadece teknolojidir dersin...ne fark eder Musa olmaya özenmezsen ASA vermez sana ne mucize ne de teknoloji...Hakket önce önce musa ol...asimile oluşa savaşın olsun bu işte Musa olmak...Hızırı ara...yetinme vahiyle...vahyin zahiri manasıyla...ekmel tefsire ttalip ol yani MUSA OL...asa verir teknoloji ve mucize sana...ebabil versin sana teknoloji veya mucize...iki kapı da Allahındır...ister teknoloji kapısından verir ister mucize kapısından...zaten ASA sana göre bir sopadır...cennetten çıkan sopa terbiye içindir ırkını eğitti Musa o ASA ile...buzağıyı deviren bir asa ara ister teknolojiden verir Allah ister mucize kapısından...Musa özlü ol...SAVAŞ asimile oluşla...yani Namazsızlıkla savaş...asimile olmama sözü vermektir namaz...işte asimile olmadım huzurdayım tekmilidir namaz...değilse cehennemden kurtarmaz...senin ki üç kuruşluk namaz olmuş ey zekat vermeyen aklının ilmini de zekatını ver hadi...canını verme robotlar savaşıyor artık canın da beş kuruşluktur ...malından da vermedikçe yani...canın da ilmin kadar adal sıfatına hadimliğin kadar esmaya hadimliğin kadar kıymetlidir ...hz Ömer gibi adl sıfatına hadim ol hz Ali gibi ilim sıfatına hadim ol...kıyamete kadar unutulmayacak onlar esmaya hadimlikleri sebebiyle...Malın var KARUNSUN...yerin cehennem...caminin son saflarıdır cehennem ...adl sıfatlıdır Allah...cehennemliklerinde imamıdır peygamberimiz...cehennem de camidendir...çünkü bilinmek için yarattı...Tevbe yeridir cehennem der Kur’an...Namaz kılmadık diyenler cehennemde cemaate iştirak edenler olacaklar yani...cemaat ve cami yarattı çünkü Allah ...bilinmek için yaratan ilah yaratmaz...cemaat ve cami yaratır...miraç sahneleri de cemaat sembolleri sundu bize...Kabenin etrafı gibi güneşin etrafı da...cemaat dönüyor göklerde cami görevi üstlenmiştir...
Namaz ne mi...Ezan ne mi...
Evet...Yaratılan camidir İmamı hz Muhammettir...Cehennemlikler de ona cemaat olacaklardır...
YORUMLAR
Yazdıklarınız çok doğru şeylerdir KURAN-I KERİM de bir çok ayet Namaz ve Zekatı beraber tebliğ eder.
Yazı başlığı hoşuma gitmedi
Namaz ifadesinin yanında üç kuruş kelimesi şık olmamış;İlmi bir yazı yazmışsınız başlığın avami bir söylem olması gerekmezdi.
Hayırlı çalışmalar dilerim