- 330 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZIRVALAMANIN da CEHALETİN de SINIRI YOK
"Allahtan başka dostlar edinenlerin örneği, kendisine ev edinen dişi örümceğin örneğine benzer. Gerçek şu ki, evlerin en çürüğü, en güvensizi dişi örümceğin evidir. Keşke bilselerdi" (Ankebut 41)
Uşşaki Tarikatı lideri Fatih Nurullah, salya sümük ağlayarak diyor ki;
“Elimi öpen cennete gidiyor, bu millete otuz kırk elim olsa hepsini öptürürüm” (Fedakârlığa bak)
Yahu adama sormazlar mı, Peygamberin elinden senin elin daha mı temiz?Peygamber elini öptürüpte milleti cennete gönderemedi mi?
Peygamber: “Bana da size de ne olacağını bilmiyorum” diyor. Hz Nuh oğlunu gemiye bindiremiyor, laf geçiremiyor. Hz.Lut karısını kurtaramıyor. Hz. İbrahim babasına hidayet veremiyor. Ama beyimiz elini öpenin cennete gideceğini söylüyor.
Birisi kibrit kutusuna müritlerini koyup cennete taşır, kimi cübbesinin altına müritlerini koyar bir silkeler pıt pıt müritler cennete düşer (sanki kaçak göçmen taşıyor), biri peygambere twit attırır, biri Cenneti parseller yandaşlarına promosyon olarak verir, bir diğeri “peygamber ölmedi şu an aramızda” der, birisi çıkar “Allah ete kemiğe büründü Mahmut diye göründü” der der, der...
Ağzınızda ki baklayı çıkarın haşa “Biz Peygamberlerden üstünüz” deyiverin olay kapansın.
Nasıl olsa Allah sabırlı, yetkililerden çıt yok Zırvalamanın da cehalet gibi sınırı yok, öyleyse sahtekârlığa, cahilleri uyutmaya devam...
Bunlar, sarık cübbe altında müslümanları kandıran sahtekârlardır. Bunların anlattığı Allah’ın dini değil kendi uydurdukları dindir. Allah ve Peygamberleri bunların anlattığı dinden beridir.
Ya hadi bunlar böyle diyor!.. Size ne oldu da eyy müslümanlar böyle şarlatanların elinde maskara oldunuz.
Hiç mi Allah’ı tanımaz sınız? Hiç mi akletmezsiniz, hiç mi Allah’ın kitabını okumaz sınız, hiç mi peygamberinizi tanımazsınız? Hiç mi akletmez siniz?
Allah size yetmedi mi, peygamber yetmedi mi, Kura’n yetmedi mi de başkalarının eteğine tutundunuz da, bunların anlattıklarını din sandınız?
Allah, "Hep birlikte Allah’ın ipine sımsıkı yapışın; bölünüp parçalanmayın..." (Ali İmran 103) da kime buyuruyor?
“Allah aklını kullanmayanları pisliğe mahkum eder” (Yunus100)
BU SAHTEKÂRLARIN RAHAT YAŞAMASINA TEK VESİLE OLANLARIN DİN CAHİLLERİ OLDUĞUNU UNUTMA!..
Düz mantık yürüt. Hiçbir iş, hiçbir üretim yapmadan holding sahibi gibi nasıl bolluk içinde yaşıyorlar? Sen ekmek parası kazana kadar anan ağlıyor. Hiç olmazsa bunu meraket sorgula...
Din ile masum saf ama cahil insanları kandırıyorlar. Allah ile resul ile bizleri ağlayarak aldatıyorlar, uyutuyorlar...
Bunların palavralarını dinleyen aklı selim sahibi insanlar da bunu din zan edip UZAKLAŞIYORLAR.
Dinimizin kitabını okuyup, dini cahillikten kurtulalım. Yoksa indirilmiş dini bilmezsek, uydurulmuş dinle bizi kandırırlar. Bir Mümin dini hayatında bu ŞARLATANLARA yer veremez, yer vermemelidir.
Rabbimiz, "Dinlerini parçalara bölen, gruplara ayrılan ve her grubun kendi yanındakiyle böbürlendiği kimselerden olmayın." (Rum 32) da kimlere sesleniyor?
KURTULUŞUMUZ DİNİMİZİN GERÇEKLERİNİ KURANDAN ÖĞRENMEKTEDİR.
Abdullah HAKTANKAÇMAZ
[email protected]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.