- 224 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
Kula kul olduk...İlmimiz var cihadımız yok...
Kula kul olduk...İlmimiz var cihadımız yok...
Asimile olmamak içindir cihad...sömürülmemek içindir...Haramları küremizden kaldırmak içindir...
Kula kul olduk...
Peygamberimizin hayatında TEBÜK savaşı var...Küreye kafa tutmaktır bu...
Kula kul olduk...
Nükler silahı olmayan silah bırakmış gibi günümde...Caydırıcılığı hiç yok...
Kula kul olduk...
Amerika kağıdı para yaptı ve sattı...silah üretti ve sattı...İtirazsız aldık...
Kula kul olduk...
Allaha kulluk eksik artık...Habil Kabilin taşını elinden alamadı...ekmel mi olacak cenneti ...hayır...adl sıfatlıdır Allah...ekmel cennet hz Peygamberimizin hakkı tek...İmam o...
Kula kul olduk...
Kötülere kul günümün iyileri...cennetin de ekmelleri var...onları yitirdik...zerre iyiyiz biz...cennetimiz de ödülümüz de zerre kadar..ekmel ödül tek hz Muhammedin...
İyi ki, dünyada nükler var..."Hayat ince bir ip" ihtiyarlamadan da ölüm var...
İyi ki nükler var...Üretimi destekleyelim diyenlere şöyle de kağıdı para yap demiri nükler yap ekmel üretim öncelikli üretim bu...değilse ürettiklerinle köle olursun...Ürettiklerinle köle olursun öncelikli üretimi yapmamışsan...
Kula kul olduk...
Hz Ademe melekler secde etti İmamdı hz Adem ...cemaat sistemi ve kula kulluk sistemi farklıdır birinden Allah memnundur diğeri ise Allaha Rakiplilik.Nükler silah RAKİP oldu Allaha günümde...
Edep yoksa cemaat sistemi yoktur...Rakiplik üretilir...İyinin Nükleri yoksa İyi de Rakiplidir...yani müşriktir...günümde...EDEP nüklerin yerinedir cemaat sistemin de...Miraç olayın da EDEP vardı...cemaat sistemi sergilenmişti...
Edep ne mi...
Edep ne mi...Tevhidin çekirdeği...Şeytan edepsizdi ve bozguncu oldu...Kur’an öğretiyoruz "diyen günümün ilahiyatçıların edepleri yok diplomaları var...Nükleri de olsa onlara saygı duyma...asimile olursun...ne Arap kafası ne hint düşüncesi...Allahın ilmi ekmel tefsirdir...
Edep ne mi...
"Edep mirastır, Akıl arkadaştır..."denilmiş...
Hz Ademle şeytanın farkı ilimde değil edebte...edepsiz oldu şeytan ilmine yok oldu...Edebe götürmeyen ilim ekmel ilim mi...eksik ve aza faydalıdır o ilim...ilminde en faydalısı var...Ödüllerde az faydalıdır...hz Süleymanın altındandı yolları ama cennetin tozlu yolu kadar bile kıymetli değil dedi hz Süleyma o altın yolu seçmedi...
Cihad ne mi...edepsizliği yıkmaktır...Allahın RAKİPLERİNİ yok etmektir...mesela...dijital paraya geçilecek Doların pabucu dama atılacak...cihad bu...öncelikli cihad bu günümde günümün ifsadı bu...Üstün para üstün silah yarışını kazanmaktır cihad...üstün ırk yarışında da...hz Yusufun güzelliklerini kardeşlerinden üstün kılmaktır cihad...
Hz. Ali’nin Hz. Ömer’e nasihati...ne mi..."Edep mirastır, Akıl arkadaştır..."
Edep ne mi...Şeytanda ilim var edep yok...ilim ve edep iki kanattır...
"Ey müminlerin emiri! Kesin bilgine şüphe, ilmine cehalet karıştırma. Zannını da doğru diye kabul etme. Bil ki dünyadan sana ancak infak ettiğin, Allah için verdiğin adaletle bölüştürdüğün ve giyip-eskittiğin vardır. Ey müminlerin emiri! Eğer iki arkadaşına (Resûlullah ve Ebubekir) ulaşmak seni sevindirirse, emelini kısalt, tam doymayacak şekilde ye, elbiseni kısalt, gömleğini yama, ayakkabını tamir et, o ikisine ulaşırsın. Hayır, malının ve evladının çok olmasında değil, ilminin ve hilminin, yumuşaklığının artmasında ve insanları Rabbine ibadet ettirerek yücelmesindedir. Eğer iyilik yaparsan, Allah’a hamdet. Kötülük yaparsan bağışlanma dile. Dünyada ancak şu iki kişi için hayır vardır: Günah işleyen ve bunu tövbe ile gideren kişi. Hayırda yarışan kişi. Takva ile yapılan amel az değildir. Kabul edilen amel nasıl az olur? Hz. Ali, İbni Mülcem tarafından yaralandığında oğlu Hz. Hasan ağlayarak yanına girdi. Hz. Ali: "Seni ağlatan nedir oğulcuğum" dedi. "Nasıl ağlamayayım, sen vefat üzeresin" dedi. Hz. Ali: "Yaptığında sana zarar vermeyecek sekiz tavsiyemi ezberle oğulcuğum" dedi. Hz. Hasan: "Onlar nedir? Babacığım" deyince şöyle buyurdu: "Zenginliğin en iyisi akıl zenginliğidir. En büyük fakirlik de ahmaklıktır. En büyük yalnızlık kendini beğenmektir. En büyük şeref güzel ahlâktır." Hz. Hasan "Babacığım bu dört tanesi. Bana diğer dördünü öğret" dediğinde ise Hz. Ali şöyle buyurdu: "Ahmakla arkadaş olmaktan sakın. Sana faydalı olmak isterken zararı dokunur. Yalancı ile arkadaş olmaktan sakın. Çünkü o sana uzağı yakın, yakını uzak gösterir. Cimri ile arkadaş olmaktan sakın. Çünkü o kendisine en çok ihtiyaç duyduğun anda senden uzaklaşır. Fâsıkla arkadaş olmaktan sakın. Çünkü o, çok değersiz bir şeye seni satar. Allah’ın muvaffak kılması hayırlı bir rehberdir. Güzel ahlâk, hayırlı bir yoldaştır. Akıl hayırlı bir arkadaştır. Edeb, hayırlı bir mirastır. Kendini beğenmekten daha büyük bir yalnızlık yoktur. Söyleyene değil, söylenen söze bak!"
Edep ne mi...Manevi kanattır...
EDEP ilimden önce gelir... Allah’a giden tüm yollar edep ile bezenmiştir. Evet...edep ile hareket eden ile etmeyen arasındaki fark kuru ile yaş arasında fark kadar belirgindir.
Edep ne mi...edep öğretildi miraçla...
Edep ne mi...namazla edep öğretildi...
"Ne İbrettir Kızarmak Bilmeyen Çehren, Bırak Kardeşim Tahsili ; Git Önce Edep, Haya Öğren ..!" der.M.Akif ERSOY
"İnsanı ilim adam etmez, edep adam eder."der. Abdulbaki-el Hüseyni
"Kendi ayıbını gizleyip başkasının ayıbını açığa vurmak, ayıp olarak sana yeter. "dedi. Hz. Ömer
"Yürürken başımın yerde olması sizi rahatsız etmesin.Benim tek derdim, yere düşen edebinize takılmamak. "der.Hz.Mevlana
Edep ne mi...İlimden kıymetli...şeytanı şeytan yaptı alimi şeytan yaptı edepsizlik...
"Her şey çok olunca ucuzlar; Edep bunun aksinedir, o çoğaldıkça değeri artar." denilmiş..
"Edepli, mütevazı (alçak gönüllü) ve cömert ol. Cünüp kimse ile yemek yemek keder verir. der.Akşemsettin
"Hava kirliliğinden değil, haya kirliliğinden nefes alamıyoruz."dedi. Necip Fazıl Kısakürek
"Erkeğin tesettürü göz kapaklarıdır."dedi. Hz.ALİ r.a.
"Niyazın olmadığı yerde edepsizlik başlar. "denilmiş.
"Aklı hep suçladık vahiy de akılla anlaşılıyor...ve Edep, aklın suretidir. "dedi...Hz. Ali ra
"Ben edebi edepsizlerden öğrendim"denilmiş...Şeytanı neden yarattın demeyi bırak o edepsizden de edepöğrensene...
İlmimiz var cihadımız yok...kula kuluz işte...eksiğiz de
İlmi var edebi yok ...diploması var edebi yok...eksiğiz...işte.