- 307 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Para mal mül her şey boş mu sadece sağlık mı önemli...
Para mal mül her şey boş mu sadece sağlık mı önemli...
Para mal mül her şey boş mu sadece sağlık mı önemli...Cihadı öncele değilse her amelin sıfırla çarpılacak kafana göre önce sağlık dedin...Kur’an önce CİHAD de diyor...Zekat de diyor
Öğütlerin de öncelikliği var ve çok önemli...çünkü senin ağladığına şükredenler var...evrensel değerler bile önceliklin olmasın...der matematiksel zeka...öncelikli olmak ahiretin hakkı der ADL sıfatı ahiret önceliklin olsun...Birinden birini seçmek zorunda kalırsan ahireti seç...ama normal şartlarda da dünyaya tap ama Allaha rakip etme...Dünyaya tapmak yani aşk duymak görevindir Allaha RAKİP etme der Kur’an...ama hint düşüncesinde binlerce kez dünyaya gelmek inancı var bu inançtır dünyayı onların düşüncesinde kıymetsizleştiren...oysa bir kere gelinir ve dünya çok çok kıymetlidir aşık ol der Kur’an...Dünyayı Allaha Rakip kılmak suçtur denilmiş Kur’anda...Mürşidinin sevgisine yakın bir sevgiyle dünyayı sevmiyorsan hatalısın Kur’ana göre...
Hakketmeyene dünya da verilmez..."dünya beşten büyük" diyoruz işte bunu da diyemiyoduk...dünya beş çetenin elinde...seccade olmalıdır der Kur’an...cihad ayetlerini doğru anlamadın sen...seccade kılmalıydın dünyayı...savaşacaktın seccade oluncaya kadar ey korkak müslüman sen cihad ayetlerini anlayamazsın...
Para mal mül her şey boş mu sadece sağlık mı önemli...böyle denilmiş ama eksik denilmiş...Çocuğa sorsan emzik bile ağlamak için yeterli...genç sevdiği kız için ağlıyor...hasta sıhhati için...derdinden başka dert görmüyorlar...
Para mal mül her şey boş mu sadece sağlık mı önemli...
Savaşan asker barut diye ağlıyor...senin farkın ne...Cihadı öncele değilse her amelin sıfırla çarpılacak kafana göre önce sağlık dedin...Kur’an önce CİHAD de diyor...Zekat de diyor
Cehennemlikler "Namaz kılmadık diye "ağlayacaklar diyor Kur’an...bunlar eksik sözler...hayatın bir noktasına çevrilmişlerin sözleri...
Yüzme biliyor musun denilmiş...gemide alim cahil zengin sporcu ...yüzücü... varmış gemi batmış...yüzücü kurtulmuş tek...
Peygamberimizin her bir öğüdü kıymetli..."yüzme öğretin"çocuklarınıza diye öğüdü de var...Ağaç dikin diye de...öncelikleri değişir şartlara göre öğütlerin ama her öğüdü efendimizin altın kıymetindedir...
Kur’anın öğütlerini tutmadık ağlanacak haldeyiz işte...Kuyuda kalmadı Yusuf...der Kur’an yani her inişin bir çıkışı var...her hatandan dönüş yap... tevbe et...ne varlığa sevin ne yokluğa döğün...Aşk ile avun der Yunus Emre ise...aşk önceliklidir demiş yani...Kimisi ahlak birdir demiş zenginlik sıfırdır...ama yan yana gelince ahlakı öncelersen 10 olur...zenginliği öncelersen 01 olur...
Bir kurra hafız GANA’lı tanıdığım var Türkiyede çalışıyor zor işlerde...Hafız olmak 1 ise Ganalı olması sıfır...01 değerinde...ilahiyat mezunu olsaydı bu genç...10 değerinde...Kimisi Türkiyede oluşuna neden şükretmez ki...
Cihadı öncele değilse her amelin sıfırla çarpılacak kafana göre önce sağlık dedin...Kur’an önce CİHAD de diyor...Zekat de diyor...Korkak müslüman Kur’anı yanlış anlamaya mahkumdur...Allahla örtüş duygu da fikir de eylemde halde esmaya örtüş...Allahla örtüş der Kur’an...Korkaksın Kur’an gizler manasını senden...Sana Kur’an dünyayı Allaha RAKİP kılma dedi...Cihad ayetleri ise Rakip kılanlara savaş ilan et...dedi...İnsan kendini malı üzerinde gerçek anlamda tasarruf sahibi sanarak yanılır. Oysa mal ve mülk, insana emanet olarak verilen bir imtihandır. Allah, infak, zekât ve sadaka ile malın gerçek sahibinin biz olmadığımızı, bizim sadece emanetçi olduğumuzu hatırlatır. Malının sahibi olmayan kişi, kendinin de sahibi değildir.
Allahı zikir ne mi...esma ile örtüşmektir duygunu fikrini eylemini halini esma ile örtüştür...dil zikri kalbe duyguya hale fikre yani akla insin...eyleme amele insin...Kur’an aklına gönlüne yani duyguna fikrine haline eylemine insin...Allahı zikrin sıfır kıymetinde senin ve sıfırla çarpılır cihad etmezsen...yani Allaha RAKİP kıldın malı sağlığı ...nefesi ..huzuru...genç sevdiği kızla huzur buldü çocuk meme ile zengin mal ile...Allaha Rakip o zenginlik o meme o kız...ve onlardan duyduğun huzur...
Senin huzur dediğin de muzur yani Allaha RAKİP...Cihadı öncele değilse her amelin sıfırla çarpılacak kafana göre önce sağlık dedin...Kur’an önce CİHAD de diyor...Zekat de diyor
Senin mal dediğin de mal yani Allaha RAKİP...
İşte ayet...“İşte sizler böylesiniz; Allah yolunda infak etmeye çağrılıyorsunuz; buna rağmen bazılarınız cimrilik ediyor. Kim cimrilik ederse, artık o, ancak kendi nefsine cimrilik eder. Allah kendi kendisine yeten ve hiçbir şeye ihtiyacı olmayandır. Fakir olan sizlersiniz.”(Muhammed / 38)
Senin dünya dediğin de sıfır yani Allaha RAKİP...
Senin güzel dediğin de çirkin yani Allaha RAKİP...
Senin güzel kadın dediğin de çirkin Zeliha yani Allaha RAKİP...savaş o zelihayla ...teslim olma o zelihaya zindanı seç...
Baltayla zikir yap..kürekle zikir yap kalemle zikir yap...Okul da seccadedir...işyeri de...Orman da...Allaha RAKİP kıldın çarşıyı...camiye sıkıştırdın İslamı...O islam Allahın öğrettiği İslam değil ama...Cihadı öncele değilse her amelin sıfırla çarpılacak kafana göre önce sağlık dedin...Kur’an önce CİHAD de diyor...Zekat de diyor...
İşte ayet...“Öyleyse elinizden geldiği kadar Allah’a karsı sorumluluğunuzun bilincinde olun, (onu) dinleyin ve itaat edin. Kendi nefsinize hayır olmak üzere infakta bulunun. Kim nefsinin bencil tutkularından korunursa; işte onlar, kurtuluşa erenlerdir.” (Tegabun/16)
Kardeşinle miras paylaşırken kavga ettin ama ALLAHIN RAKİPLERİNE kaptırdın dünyayı ...yerleri gökleri...sen Şehadet getirsen de sıfırla çarpar Allah...ve cehenneme yolun eksi artı işareti matematikte çok önemlidir...Şehadeti sıfırla çarpılacak kilisenin de havranında...çünkü müslüman öldürdüler veya öldürene ses çıkarmadı...ve Malı makamı Allaha rakip kıldılar...veya Rakip kılanlara sessiz kaldılar kınamadılar bile...alkışladılar...onların amelleri halleri bizimkiyle aynı ama eksi işareti koyacak Allah onların hallerine eylemlerine...zekat vermeyenin namazına eksi işaret konacak der Kur’an...sen neden teheccüt kıldım şükür dersin...Allaha rakip o teheccüdün...mürşitlik taslama amaçlısın sen rıza değil ki amacın...
Para mal mül her şey boş mu sadece sağlık mı önemli...ama senin sağlığın da Allaha RAKİP...malında..Kardeşinle miras için savaşan...Seni sömürenlerle niye savaşmıyorsun... işte sana ayet...“Allah yolunda harcama yapmanıza engel ne var ki? Göklerin ve yerin mirası zaten Allah’ındır.” (Hadid/ 10)
Para mal mül her şey boş mu sadece sağlık mı önemli...ama senin sağlığın da Allaha RAKİP...malında...malının zekatını ver sağlığının zekatını ver der Kur’an işte ayet...“Allah yolunda infak edin (harcayın), kendi elinizle kendinizi mahvetmeyin ve iyilik yapmaya kararlılıkla devam edin; unutmayın ki, Allah iyilik yapanları sever.” (Bakara/195)
Para mal mül her şey boş mu sadece sağlık mı önemli...ama senin sağlığın da Allaha RAKİP...malında...Dilinle yaptığın zikirleri Allah sıfırla çarpacak gel cihad için malını bağışla...Peygamberimiz hendek kazdı...sen savunma silahları üretmezsen namazların da sıfırla çarpılacak...Önceliklerini sen belirledin Kur’an ve sünnet belirlemedi ki...
Cihadı öncele değilse her amelin sıfırla çarpılacak kafana göre önce sağlık dedin...Kur’an önce CİHAD de diyor...Zekat de diyor işte ayet...“Allah yolunda mallarını harcayanların durumu, kendisinden yedi başak çıkan ve her başakta yüz tane bulunan bir buğday tohumuna benzer: Allah dilediğine kat kat verir ve Allah her şeyi kuşatan, her şeyi bilendir.” (Bakara/261)
Cihadı öncele değilse her amelin sıfırla çarpılacak kafana göre önce sağlık dedin...Kur’an önce CİHAD de diyor...Zekat de diyor...işte ayet...“De ki: Şüphesiz benim Rabbim, kullarından rızkı dilediğine genişletip yayar ve ona kısar da. Her neyi infak ederseniz, o (Allah), yerine bir başkasını verir; o, rızk verenlerin en hayırlısıdır.” (Sebe/ 39)
Amelin sıfırla çarpılacak Allahla esmasıyla rasulüyle evliyasıyla örtüş onlara RAKİPli sevgin fikrin halin eylemin var...işte ayet...mal da sıhhat de...huzur da... imtihan içindir de...emanettir de...
.“Mallarını Allah yolunda infak edenler, sonra infak ettikleri şeyin peşinden başa kakmayan ve eziyet vermeyenlerin ecirleri Rableri katındadır, onlara korku yoktur ve onlar mahzun olmayacaklardır.” (Bakara/ 262)
Haccacın da amelleri sıfırla çarpılacak belki aman ırkçı olma..“O sizi yeryüzünde (sizden önce gelenlere) mirasçı kıldı ve size verdikleriyle sizi denemek için kiminizi kiminize göre derecelerle yükseltti. Şüphesiz senin Rabbin, sonuçlandırması pek çabuk olandır ve şüphesiz o, bağışlayandır, esirgeyendir.” (Enam /165)
Sevme demez Kur’an ve Allah ama sevdiğinden ver der Allaha Kur’ana Peygambere RAKİP kılma o sevdiğini der...sevdiğinden veremiyorsan geçemiyorsan...maldan candan serden geç...O RAKİPTİR Allaha...mezhebçilik ile imtihan olduk...yakın zamanda...İRAN -Türkiye savaşsın istediler suriyede...ama Mezhepçilikten geçtik ...Mezheb de RAKİPTİR Allaha...bir çok İranlıda bunu gördük sıfırla çarpılacak şehadetleri de onların...
Sev aşık ol der Kur’an ...paraya kaka deme der ve RAKİP yapanın elinden al der cihadı böyle tanıtır Kur’an...Malı makamı Allaha rakip kılanla savaş cihad bu der Kur’an...Sevmeyenle de savaş cihad bu...hint kafalılarla da savaş der Kur’an...Şükretmeyen RAKİP kılanla da savaş der ganimet et o malı o makamı der...KORKAKSIN Kur’anı ve cihadı sen anlayamazsın... RAKİPTİR Allaha...korkaklığın da...
Biz kendimizi kandırmaya çalışsak da Allah, ne infak ettiğimizi ve verdiğimizde hangi amaç ve niyetle verdiğimizi en iyi şekilde bilmektedir o RAKP üreteni sevmez...Rakiplerle cihad etmeyeni sevmez ve namazını sıfırla çarpar...Kadir gecesi 30 000 ile çarpar namazımızı cihadlının namazını ama...Rakiplerine cihad ilan edenlerin namazını...Korkakların ömürleri sıfırla çarpılır demektir Kadir suresinin verdiği bir öğüt de...bize...zıttı da öğütün bir öğüttür çünkü...
Anla şunu cihad etmiyorsan zekatta vermiyorsan sıfırla çarpılır şehadetin de namazında Timurun şeyhinin namazı da sıfırla çarpılacak ...Haccacın da...Müslüman öldürdüler çünkü...
Sevdiklerinden ver ALLAHA RAKİP olmasınlar...
“Sevdiğiniz şeylerden infak edinceye kadar asla iyiliğe eremezsiniz. Her ne infak ederseniz, şüphesiz Allah onu bilir.” (Ali Imran/ 92)
“Ey iman edenler, kazandıklarınızın iyi olanından ve sizin için yerden bitirdiklerimizden infak edin. Gözünüzü yummadan kendinize alamayacağınız bayağı şeyleri infak edip vermeye kalkışmayın ve bilin ki, şüphesiz Allah, hiçbir şeye ihtiyacı olmayandır, övülmeye layık olandır.” (Bakara/ 267)
Para mal mül her şey boş mu sadece sağlık mı önemli...ama senin sağlığın da Allaha RAKİP...malında...huzurun da...cihadın yok çünkü zekatın da yok çünkü zekatı olmayan namazım var demesin sıfırla çarpılmak tehlikesi var çünkü...Ben Kur’andan bunu anladım...Zekat ve cihad ayetlerini inceledim ve bunu anladım...Bu kanaate vardım...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.