- 297 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ailenin Yeni Üyesi
Reşad Strik, Boşnak asıllı bir program yapımcısı ve sunucu. Sanat ve tiyatro eğitimi almış.
"Ailenin Yeni Üyesi" , belgesel sevenlere hitap ediyor. Anadolu’nun çok değişik yerlerini, başka ülkelerin insanlarını bize tanıtıyor.
İsminden anlaşılacağı gibi sunucu, bir aileye misafir oluyor, onların yaptıkları işlerinde yardım ediyor. Bazen meyve topluyor veya balık tutuyor, tarlada çalışıyor, bir imalathanede birşey üretmeye çalışıyor, pazarda bir ürün satıyor. Hatta yağlı pehlivan güreşi yapmaya çalışıyor. On parmağında on marifet denilebilecek bir kişi olduğu izlenimi veriyor.
İzleyenlerin bildiği üzere program esnasında söyledikleri tekrar olsa da muhatabını bıktırmıyor. Örnek olarak "Bu benim için heyecan verici yeni bir deneyimdi" "Yoğun geçen bir günün ardından uyuyup dinlenmem gerekiyor" "Çok acıkmışım, yemekler gerçekten nefis" "Her güzel şeyin sonu olduğu gibi artık ayrılma vakti geldi" "Onları hiç unutmuycam!"
Velhasıl bana çok ilginç gelen bir yapım. Çünkü sunucu işini biliyor ve severek yaptığı anlaşılıyor. Aynı zamanda gayet samimi, içten.Böyle bir program "daha güzel yapılamazdı"dedirtiyor.
Uzun soluklu olacağa benziyor.
25.03.22
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.