- 252 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAHARA UYANMAK
BAHARA UYANMAK
Günler, haftalar birbirini kovalar durur bu hayatta. İnsanoğlu bu kovalamacanın en canlı şahididir. İnsanın içini titreten soğuk kış günleri hemen hemen geride kaldı. Dört bir yanımız çiçek böcekle çevrelendi, güneş daha bir samimi artık sabahları. Tüm bunlar yeniden ayağa kalkmak, hayata hazırlanmak için birer örnektir anlayana, farkında olana.
Kim ne derse desin daha bir mutlu uyanıyoruz artık sabahlara. Çünkü biliyoruz ki, dışarıda içimizi kıpır kıpır eden doğa harikaları bizi bekliyor. Ve insanın her şeye rağmen mutlu olası geliyor. Kalp daha bir tempolu atıyor. Baharın tadını çıkaran yaramaz çocuklar durmadan pompalıyor kanı. Ne bileyim insanın böyle bir havada daha bir hayata tutunası geliyor. Belki fazla anlam yüklüyorumdur bu bahar havalarına. Ama inkar edemeyeceğimiz bir gerçek var ki: O da insan yeniden doğmuş gibi oluyor.
O çetin kış şartlarının getirdiği bitkinlik, yorgunluk bir anda kayboluyor, doğa gibi insan da canlanıyor. Şimdi siz söyleyin böyle havalar sevilmez de ne yapılır? Dışarıda bağrınızı gere gere dolaşmak, eğlenmek, kırların tadını çıkarmak… Daha onlarca şey yapılır bu havalarda. Şartlarınız elverişli olmasa bile tadını almaya bakın. Yüreğiniz hala kara kışta, karlar altında kaldıysa bile olsun siz yine de bir şeylerden tat almaya bakın. Çünkü bir daha göremezsiniz belki bu güzelim bahar havalarını. İçinizde kelebeklerin uçuştuğu güzel günlere kavuşmanız dileğiyle. Her şey gönlünüzce bahar havasında olsun.
NECATİ DİLEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.