- 243 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hz Yusuf güzelliklerin sembolü...Irkım YUSUF IRK...Dinim Yusufluk...
Hz Yusuf güzelliklerin sembolü...Irkım YUSUF IRK...Dinim Yusufluk...
Hz Yusuf güzelliklerin sembolü...Irkım YUSUF IRK ...Taht ve vezirliktir hakkı her yusuf ırkın...
Hz Yusuf güzelliklerin sembolü...Irkım YUSUF IRK
Evet...19. yüzyılla birlikte Batı’da ırkla ilgili düşünce ve eylemler yükselişe geçti. Bu
fikirler zamanla politik ve ekonomik amaçlar içeren ideolojik bir yapı halini alarak
ırkçı ve ayrılıkçı uygulamalara dönüştü. Batı emperyalist amaçlarını bilimi kullanarak
meşrulaştırma telaşı içindeydi. Bu amaçla “bilimsel” antropolojik araştırma verileri
kullanılarak dünya milletleri çeşitli ırk kategorileri altında tasnife tabi tutulmuştu. Bu
tasnif içinde Türkler sarı ırk kategorisine dâhil edilmişti. Uygar bir toplum oluşturma
ve uygar toplumlar arasında yer alma tahayyülü olan Erken Cumhuriyet yöneticileri bu
durumu kabul edilemez buldu ve Batıya karşı savunmacı bir telaşla bir dizi antropolojik
çalışma başlattı. Amaç Türklerin de Avrupalılar kadar medeni ve beyaz ırktan olduğunu
ispatlamaktı.
Hz Yusuf güzelliklerin sembolü...Irkım YUSUF IRK
Hz Musa da kendi ırkını Allaha yönlendirdi ...Firavun ırkını Allaha rakipliğe yönlendirmişti...Yahudi ırkından olan erkek çocukları öldürüyordu...
Hz Peygamberimizin zamanında ırkının kadınları kızları acizleri ötekileştiriliyordu...Şeytanlaştırılıyordu...deccalleştiriliyordu... her peygamber ırkına geldi...Irkını Allahın rakiplerine yönlendirenlerle savaştılar...bu ırk içi savaş insanın bedeninde de var...ve cihadın temeli bu savaş nefisle başlar savaş yani... Zelihayla hz Yusufun yani güzelliklerin çirkinliklerle savaşı önce insanın bedeninde sonra akrabalar arasında sonra ırk bazında sonra insanlık bazında yapıldı tarihde...ve günümüzde de farklı değil...Peygamberlerle diğer insanların farkı ne mi... peygamberler bu savaşla vahiyle görevlendirilirler diğer insanlar ise vicdanla...
Hz Yusuf güzelliklerin sembolü...Irkım YUSUF IRK...
Evet...Irk ve Irkçılık, günümüzde de tazeliğini koruyan, bir döneme damgasını vurmuş önemli kavramlardır. Kavramların geçmişi, 15. ve 16. yüzyıllara kadar dayandırılsa da, özellikle 17. Yüzyıldan başlayarak 19. yüzyılın
ilk yarısına kadar, eşitsizliğin bir kılıfı olarak literatürde daha fazla ön plana çıkmış ve kavramların bilimsel dayanakları, “kapsamlı” araştırmalarla oluşturulmaya çalışılmıştır. Bu çalışmaların en önemlileri ise insan ırkları üzerine yapılan çeşitli sınıflandırmalardır. Irk tasnifleri ve birlikte gelişen ırkçılık, ideolojik temelli karanlık yaklaşımlarıdır. Bu yaklaşımlarla dünya
dönem dönem büyük kaoslara ve kıyımlara sahne olmuş ve emperyalizmin vahşi yüzü, sırf deri renginden dolayı insanları ikinci sınıf muameleye, köleliğe veya ölüme mahkûm etmiştir...
Hz Yusuf güzelliklerin sembolü...Irkım YUSUF IRK...
Evet..."Irkçılar doğuştan gelen ve kalıtımla geçmiş özelliklerin biyolojik olarak insan davranışını belirlediğine inanan kişilerdir. Irkçılık doktrini, insanın taşıdığı kanın ulusal-etnik kimliğinin belirleyicisi olduğunu savunur. Irkçı Yahudi karşıtlığının (gerçek dışı biyolojik teorilere dayanarak Yahudilere karşı önyargı beslemek ya da nefret etmek) da dâhil olduğu ırkçılık, Alman Ulusal Sosyalizmi’nin (Nazizm) her zaman ayrılmaz bir parçası olmuştur. Naziler, bütün insanlık tarihini farklı ırklardan gelen insanlar arasında biyolojik olarak belirlenen bir mücadelenin tarihi olarak algılamıştır. Naziler iktidara gelmelerinin ardından 1935’te Yahudiliğin sözde biyolojik tanımını yapan Nürnberg Yasaları’nı kabul etmiştir. Nazilerin ırkla ilgili teorilerine göre, Almanlar ve diğer Kuzey Avrupalılar daha üstün bir ırk olan “Ari” ırktan geliyordu. II. Dünya Savaşı boyunca Alman doktorlar, Ari ırkının üstünlüğüne ve dolayısıyla diğer ırkların daha aşağı olduğuna yönelik fiziksel kanıt bulmak amacıyla uydurma tıbbî deneyler yürütmüştür. "
Hz Yusuf güzelliklerin sembolü...Irkım YUSUF IRK...
Ukrayna-Rusya savaşında bile NAZİLERLE savaşıyoruz deniliyor... ama Yusufluk ve güzellik kazandıralım ırkımıza...Bütün peygamberler ve varisleri ve izinde olanlar bunu yaptı bunu yapmalılar...
Evet..."Stokçu mu sömürücü mü..." diyorum son günlerde...aynı kanı taşıyanlar birbirine stokçulukla gör ne zulüm yapıyor...
Matematiğin babası sayılan Harazmiye..İnsan nedir diye sormuşlar...Demişki insan güzel ahlaklı ise "1" eder...Yakışıklı ise ona bir eklenir "10" olur...zengin ise ve makam sahibi ise bir sıfır daha eklenmeli"100" olur...Ahlaksızsa Yusuf değilse o benim ırkımdan değil..."yani "Zulüm bizdense be o bizden değilim"...mantığı anacak insanlığın ortak çatısıdır...
Hz Yusuf güzelliklerin sembolü...Irkım YUSUF IRK...
Dünya huzuru yok oldu...İslam dünya saadetini sağlamaktan aciz...eksik çünkü bize öğretilen İslam...cihatsız ilimsiz akılsız bir İslam öğretildi bize...Habilliği öğrenmedik biz hz İbrahimliği öğrenmedik biz...asimile olmamak için hz İbrahim ateşi seçti...bizim islamımızda cihad yok korkaklık var...para sevgisi ve silah sevgisi yok...ama Amerika para ve silahtan başka bir şey üretmedi ve küresel güce erişti...İlimsiz cihadsız bir İslama bel bağladık biz dünyamız gitti Habil ve Hz İbrahim gibi asimile olmaktansa ölürüm demezsek ahiretimiz de gidecek...
Hz Yusuf güzelliklerin sembolü...Irkım YUSUF IRK...
Evet...Eski Mısır, Yunan ve Roma dinleriyle Hinduizm, Şintoizm, Jainizm, Taoizm, Konfüçyanizm, Zerdüştîlik, Mecûsîlik, Yahudilik ve eski Türk dinleri gibi millî dinler bir milletin veya ırkın dini olarak ortaya çıkmış olup sadece o milletin Tanrı veya tanrılarla münasebetini düzenler ve kurtuluşunu amaçlar. Ancak bunlardan Yahudilik dışında kalanlar, belli bir ırkın üstünlüğüne ve diğer ırklar üzerindeki emellerine vurgu yapmaz. Hinduizm de sınıfçı bir yapıya sahiptir ve kendi mensuplarını kast diye bilinen farklı kategorilere ayırır. İnsanların bu şekilde mensup oldukları kast içinde kalma mecburiyetleri dinî bir hüküm olup her kastın dinî uygulamaları farklıdır. Irk ayırımı bakımından en ilgi çekici din Yahudilik’tir. Yahudi teolojisi İsrâiloğulları’nı seçilmiş ırk olarak görür. Her ne kadar daha çok Amerika Birleşik Devletleri’ndeki modern yahudiler arasında liberal bir kanat yahudi ırkından olmayanların da ihtidâ yoluyla Yahudiliğe girmesine yol açılması gerektiğini savunuyorsa da hâkim anlayışa göre söz konusu dine ihtidâ yoluyla girmek mümkün değildir. “Yahudilik mühtedi kabul etmez” (Herzberg, s. 35, 37-45)
Evet...Câhiliye döneminde modern anlamdakine benzer bir ırkçılık düşüncesi ve bunu ifade eden kavramlar bulunmamakla birlikte genellikle asabiyet kelimesiyle ifade edilen güçlü bir kabilecilik ruhu hâkimdi. Bu dönemde aralarında baba tarafından kan bağı bulunan topluluğa “asabe”, bu topluluğun bütün fertlerini birbirine bağlayan topluluk arasındaki dayanışma duygusuna da “asabiyet” denilmekteydi. Câhiliye toplumunda bu duygunun kabile üyelerinin savunulmasına imkân sağlaması yanında kabileler arasında asalet çekişmelerine, zulüm ve haksızlıklara, savaşlara yol açtığı bilinmektedir ..."TDV:İslam ansiklopedisi)
Hz Yusuf güzelliklerin sembolü...Irkım YUSUF IRK...hangi ırktan olursan ol ırkın Yusufluksa kardeşimsin...İki büyük savaş ırk savaşıdır...silah ve para ürettiler ...cami esir işte...Kur’an esir işte...gece olunca var olan güneş gibi şimdi Kur’an...Kur’anı seviyorsan silah ve parayı sev...kurtar Kur’an güneşini ...Kış yaşıyor İslam gece yaşıyor İslam ve Kur’an...ahir zamandayız...amellerimizin sıfırla çarpılacağı zamandır ahir zaman.."Zulüm bizdense biz bizden değiliz.."de...Irkım Yusufluk de Irkım güzellik de ve güzellikleri seçenleri kardeş bil...
Evet...İki asırdır Yabancı istihbaratlar dini cemaatleri de çok etkilediler...ve etkileyecekler...dinim de ırkımda YUSUFLUK... de...
Evet...Hz Yusuf güzelliklerin sembolü...Irkım YUSUF IRK...Dinim Yusufluk...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.