- 196 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BUNDAN SONRASI BİZİM İÇİN ÇOK ZOR
Siyon Protokolleri madde-6: Biz Yahudiler ordu besleyemeyiz. Boş yere orduya lüzumlu malzemeyi de depo edemez, bunun için milyarları israf edemeyiz...
Yalnız milletleri harbe sürüklemek suretiyle onları birbirine boğazlatır ve bu arada harıl harıl işleyecek olan fabrikalarımızda imal edeceğimiz silahları onlara satarak elde edeceğimiz hudutsuz servetler sayesinde bu budalaları esaretimiz ve diktatörlüğümüze kul ve köle yapmış oluruz...
Madde-7: Bütün dünyayı çeşitli silahlarla teçhiz etmeye hız vermek lazımdır. Biz kendimiz daima silah fabrikatörü vaziyetinde kalmalıyız.
Bundan gayemiz, milletler arasında daimi ihtilaflar, tefrikler, yoksulluklar ve ıstıraplar yaratarak onları daimi ihtilaller ve muhalefetler içinde yıpratmalıyız. O zaman kazancımız büyük olacaktır. Bu sayede milletler, istediğimiz zaman kargaşalık ve harb, istediğimiz zamanda sulh ve sükun meydana getirmenin bizim elimizde olduğunu görerek bize itaat edeceklerdir...
"İsrail bilginlerinin programında, Yahudiler’in dünya hakimiyetine doğru ilerleyişleri bir yılan resmi ile tasvir edilmiş bulunmaktadır.
Serge Nilus’un kitabının son kısmında, Avrupa devletlerini bir çember içine aldığı zaman sonuna kadar zafere ulaşacağı iddia edilen Yahudi kudret ve satvetinin bu sembolü (timsali) hakkında çok garip bilgiler verilmektedir...
Yılanın başı Yahudi önderlerini ve mahremlerini temsil etmektedir. Bu baş, milletlerin her birinin kalbine girerek, onların ahlakını ifsad ve binnetice yok edecektir. Bu yılan, rivayete göre, Siyon’dan yani Kudüs’ten hareketle, zafer turunu tamamladıktan sonra, tekrar Kudüs’e dönecektir.
Siyonistler çok uzun zamandan beri, bu yılanın katedeceği yolu gösteren haritayı çizmiş bulunuyorlardı. Bu haritada katedilen veya edilecek olan mesafeler işaretlenmişti. İlk menzil gereğince yılan, Milattan 429 sene evvel Perikles’in Yunanistan’ına vardı. Ogüst’ün saltanat devrinde ve İsa’nın doğuşundan biraz evvel de yılanın başı Roma’ya girmiş bulunuyordu. Madrid Şarl-Ken zamanında, Paris ondördüncü Louis’nin tahtan düştüğünde, Londra Napoleon’un sukutunda, Berlin 1871 senesinde Vesailles Muahedesinden sonra, Petersburg 1881 senesinde onun girişine şahit olmuşlardır. Kayda şayandır ki, bu yılanın salyasının izlerini bıraktığı bütün devletler, siyasi ve sosyal buhranlarla temellerine kadar sarsılmışlardır.
Harita da ok işaretiyle gösterilen son menziller şunlardır:
Moskova, Kiev, Odesa, İstanbul ve nihayet meş’um yolculuğun hareket ve münteha noktası olan Kudüs..."
(Kaynak: Tarih Boyunca İnkılaplar-İhtilaller ve Siyonizm Ziya UYGUR)
Görülüyor ki son zamanlarda silah ticaretinde zayıflama, ekonomik kriz nedeniyle durgunluk yaşanması bir noktadan çatışmaların çıkması gerekiyordu.
Uzun süredir ABD yönetimini organize eden perde arkasındaki Pentagon Yahudi neocon grup ve lobileri devreye girdi.
Doğuya doğru genişleyen NATO, Ukrayna’yı da bu işin içine dahil etme isteği Rusya’yı harekete geçirdi. Zelenski’nin Yahudi kökenli oluşu bu duruma biçilmiş kaptandı.
Ekonomik krizleri aşmak ve birileri kasalarını doldurmak için bir savaş başlattı.
Tabii ki olan yine mazlum insanlara, çocuklara kadınlara oluyor. Ne yazık ki önümüzde çok zor günler bizleri bekliyor. Herkes imkanları dahilinde tedbirlerini almalı.
Ertuğrul TORUN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.