- 384 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mandalina röntgeni
...
- Çok şaşırmış gibi baktım. Kaybettiğim küpe tekini bulmuş gibi... Ah ne hoş bir saliseydi...
-?
- Seni görmek ne güzel (...) bir tesadüf dedim. Çok meşgulüm şu sıralar, dedim... Bir iş üstünde çalışıyorum, vakitlice İşime dönmezsem tüm emeklerim heba olacak. Çok isterdim ama fazla kalamayacağım, özür dilerim.
- Abartaydın... O ne dedi?
- Bana saçımı hangi şampuanla yıkadığımı sordu.
- Anlamadım! Ne alaka yaa?...
- Ne bileyim, asılmaya mı çalıştı, beni mi yokladı...
- Ya da hala patavatsız bir aptal. İnsanlar yaş alınca da değişmiyor bazen... Cevap vermedin inşallah.
- Sence...
Kahvene iki damla süt kat. Kreman bitmişti. Sade içme.
- Ta oradan kremamı da kontrol etmesen mi acaba...
- E sen dedin dün. Aklıma geldi. Napiiim.
- E sonra?
Sonra... ilkokulda, arkamdan ikinci sıradaki oğlanları sordu. Ben, faturaları ödedikçe hatırını sorduğum maliye bakanının bile adını ilk soruşta hatırlamazken... Geçen ay kızını evlendiren, eski çıktıklarımdan birini... Ben de ona sorayım istedi... Anlatacak çok şeyi vardı ya da bana öyle geldi. Elimden geleni yaptım... Tam on yedi dakika...
- Eminim, yapmışsındır. Mutfakta otur. Orası daha sıcak...
- Evin en sıcak yeri. Buraya yatak atasım var.
- Onun yerine şu sandalyelerini değiştir.
- Ben sandalyelerimi seviyorum. Her oturuşta üç şiddetinde zelzele simülasyonu yaptırıyorlar ama çok rahatlar.
- Pinti.
- Dedi lisedeki ceketini hala giyen kadın.
- Ne yapayım, yeniden moda oldu. Neyse, nasılmış? Zengin oldu diyorlardı. İşleri iyi gidiyor herhalde.
- Anlattı biraz. İyiymiş. Ha seni sordu, selam söyledi.
- Söylemiştir. Şaşırdık mı? Hayırr...
- O kadar yabancı geldi ki. Sanki çocukluk arkadaşımız değildi. Zilyon yıl geçmiş gibi üstünden.
- E geçti tatlım geçti. Bizden de geçti bir çok şey.
- Haklısın. Süt kattın mı?
- Offf. Nereden anladın?
- Ağzını şapırdatıp şikayet etmedin.
- Ben yapmam öyle şeyler.
- Yaparsın...
- Bunu da bir tek sen bilirsin. Tamam. Koydum işte. Zaten soğumuştu. Buz gibi oldu.
- Toparlandın mı biraz? Yoksa hala mandalina röntgeni çekmeye devam mı?
- Bence fetüse benziyor. Çekirdek yani...
- Hapishanedeki çöp adamdan fetüse değişmiş. İyi...
- Sen de bak. Pencereye doğru tut. Aynı fetüs...
- Geçecek. Sadece tıkandın... Herkese olur... Bazen istesen de koşamazsın, emeklemen ya da durup dinlenmen gerekir. Bunu ilk kez yaşamıyorsun. Geçeceğini biliyoruz. Sandal ağacı sabununu kullandın mı?
- Sen ve garip fikirlerin. Nereden bulursun böyle şeyleri...
- Bulurum ben. Doldur küvetini, aç müziğini bi rahatla. Hem kafan, hem popon pamuk gibi olsun.
- Delisin sen arkadaşım. Tanıdığım en deli manyak hatunsun.
- Dedi günlerdir mandalina seyreden kadın.
- Seni seviyorum.
- Ben de seni canım. Benim kahvem bitti. Kapat. Doğru banyoya. Yarın görüşürüz.
- Tamam. Öpüldünüz cicim
- Siz de cicim.
...
23.03.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.