Haddini Bilmez Profcuk!
Fatih Altaylı’nın sunduğu Teketek programında Ahmet Arslan adında bir sözde profesör tutturmuş İslam hakkında ileri geri konuşuyor.
İkisi de utanmadan Kur’anı Kerim için “muzır neşriyat” diyor. Bay Aslan “yukarıdan gelen bilginin ben de yanlış olduğunu söylüyorum” diyor, Altaylı da başını sallıyor, destekliyor.
Kimi sefil herifler Kur’andan bilim ve felsefe istiyor, orası senin araştıracağın alan gebeş.
Kur’an senden adam olmayı istiyor, ailene, akrabana, topluma ve çevreye katkı vermeni emrediyor, diğer dünyevi meselelerde çalıştıkça bir şeyler öğreniyorsun.
Kur’anın sabiteleri var, o normlara ben insanım diyen hiç kimse eleştiri getiremez.
Mesela;
*haksız yere adam öldürmeyi yasaklamış,
*İçkiyi yasaklamış,
*Kumarı yasaklamış,
*Faizi yasaklamış,
*Zinayı yasaklamış,
*Fitne çıkarmayı yasaklamış,
*İhaneti yasaklamış,
*Aldatmayı yasaklamış,
*Nitelikli hırsızlığı yasaklamış,
*Yalan söylemeyi yasaklamış..vs.
Bu yasaklar hayatta serbest olsa hayatın tadı kaçar, mümin gayri mümin herkesin huzuru kaçar, hayat yaşanmaz hale gelir.
Bizim ülkemizde bunları serbest ettiniz de ne oldu? Rezalet diz boyu, adalet sıralamasında 150 ülke arasında 105.sıradayız.
Faiz, zengini daha zengin fakiri daha da fakir ediyor,
Kumar, nice yuvaları dağıtıyor,
İçki, normal hayatın altına dinamit koyuyor, bir çok işlenen suçların altında içkinin imzası var, Trafik kazaları, aile içi şiddet ve daha nice cinayetler…
Zina, ben adamın diyen hiç kimseye yakışmıyor, toplumun geneli tarafından lanetlenmiş bir fiildir.
Fitne çıkarmak katilden daha beter bir fiildir…vs.
Bunlar yasak olmamalı diyen biri varsa aslında yüzüne tükürmemiz lazım, bu yasaklar müslüm, gayri müslüm herkesin huzuru için lazımdır elzemdir.
Bir de emrettiği konular var, onlar müminleri ilgilendiriyor.
Namaza, Oruç, Hac, Zekat, haksızlıkla mücadele, yardımlaşma ..vs.
Adam güya Felsefe profesörü, kalkıp İslamı, Kur’anı sorguluyor, Allah’ın ilmini kritize ediyor. Ayıptır ayıp yaşınızdan başınızdan utanın, insan insanla boy ölçer.
İnsanın gayret ve çabasıyla araştırıp bulması gereken şeyleri gelip Ku’andan bekliyorsun, o basit meselerle Kur’an ilgilenmez.
Fiziki, Kimyayı, Biyolojiyi, Uzay bilimlerini, Astronomiyi sen araştıracaksın, haşa Kur’andan eğer Kur’anda “bu tür çalışmaları yapmayın” diye bir ifade olsaydı, o zaman bekli böyle bir eleştiri hakkınız olurdu.
Hani sizin gibi felsefeciler insanlığa ne katkı verdiniz?K aç kişi senin adını biliyor? Gazali Müslümanlara o günün şartlarında bir kapı aralamış, sen bu topluma ne verdin.Boş boş meseleler üzerinde tepine tepine Allah’ı inkar ettin, var mı ötesi?
Bu programdan dolayı hem Ahmet Aslan’ı, hem Fatih Altayı kınıyorum. Müslüman olmayabilirsiniz, bu sizin hakkınız ama Kur’an bilgisine “muzır neşriyat” demeye hakkınız yok.
İnsanlığınızdan utanın bari!
YORUMLAR
Teşekkür ve tebrik ediyorum. Allah razı olsun. Güzel aydınlatıcı bir yazı olmuş. O programı izlemedim ama ne yazık ki sadece o değil, Kur'an okumamış, fıkıh bilmez, Kelam nedir hiç görmemiş olanlar olduğu gibi, bir de İslam bilgini gibi olup da saçmalayanlar da çok maalesef.
Yüreğinize sağlık.
Selam ve dua ile...