- 431 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
MERİH *RomaN* İKİNCİ BÖLÜM
……. -Ah o kardelenler ah! Dünyamı alt üst eden kardelenler! Merve’mi benden koparıp alan kardelenler! diye hayıflanmasına sebep oldu.
Güllerin, çiçeklerin hatta tüm nebatatın yenik düştüğü soğuk mevsimde, karakışla inatlaşırcasına topraktan fışkırıp yeryüzünü süsleyen kar çiçeklerini çok seviyordu İhsan. Ama o acı hatıradan sonra bu güzel çiçekleri sevmez olmuştu. Şimdi öyle miydi? Merve, fiziği ve giydiği kıyafeti ile tıpkı bir kardelen çiçeği olmuştu. Güzelliği ile göz kamaştırıyordu. Dünyada ki en çok sevdiği ve uzun yıllar hasretini çektiği sevdiceği şu anda tam karşısındaydı. Kendisine doğru boynu bükük bir şekilde nazlı nazlı yürüyordu.
Kendisine doğru gelen bu güzel, tıpkı bir kardeleni andırıyordu. Dr.İhsan böylesine güzel ve göz alıcı çiçeği nasıl sevmezdi ki? ………..
Bu bölümün Tamamını bu 👇 linkten okuyabilirsiniz.
www.wattpad.com/1180473651-merih-3-ağlayan-bebek
YORUMLAR
Ne güzel bir gidişat.
Çok sevdim.
Kaleminiz daim olsun dost yazarım.
Yolunuz açık olsun.
Kalben destekliyorum.
En içten selam ve saygılarımla...
HacıHafız
Sizin gibi usta ve etkili bir kalem sahibi tarafından beğenilmek, beni ziyadesiyle mutlu etti. Yıllar önce hasbelkader yazmaya çalışmıştım. Ama iş güç koşuşturmacasından toparlamaya fırsat bulamamıştım.
Bazı kısımlarını ne yazık ki kaybetmişim. Hatırladığım kadarıyla eksik kısımlarına tabiri caizse yama yaparak yayınlamaya çalışıyorum ama o ilk orijinal tadı vermediğinin de farkındayım.
Edebiyatdefteri platformunda tamamını yayınlayıp yayınlamama konusunda karar veremedim.
Zira uzunca bir kitapla burayı meşgul etmem biraz haksızlık gibi geldi bana. Bende böyle bir yol seçtim.
Yorumunuzla bana güç verdiniz.
Çok teşekkür ediyor, saygılarımı sunuyorum.
Esen kalınız.