- 1130 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
UNUTAMADIĞIMA İTHAFEN...
Madde ve mana açısından seni kaybettiğim güne o kadar benziyor ki bu sabah, hüzün rüzgarlarının kuzeyden estiği,sefil bir dilenci kadar muhtaç ve annesini kaybetmiş bir çocuk kadar çaresiz..iç hesaplaşmaların ayyuka çıktığı bir sabah..
Sen aynıydın üstünde seni kaybettiğim günki elbisen, kravatın ve hatta görebildiğim kadarıyla gömleğin bile aynıydı.Ben küçük bir umudun tesellisine sığınmış, saatlerin ilerlemesiyle son umudun bitişi ve alabora olan düşler,kederim şimdi yine aynı.H ani zaman ilaçtı devaydı dertlere, günden güne büyüyen bir acı ve hiç unutmayan bir yürek bıraktın sen bana.Gideceğim buralardan evet sonsuza dek seni unutmak için, sensizlikte seni bulmak için ve ölmek için.Evet ölüme gideceğim seni oralarda sevmek için.Bir ölü ne kadar sevebilirse...
Bir anlamda hep yaşayacaksın bende.Belki bu deli sevda esmeyecek bu kadar yüreğimde,zaman onu yıpratacak fakat içime çöreklenen bu acı onu nasıl unutacağım?Gözlerinden bana kalan o umutsuzluk ışıklarını gözbebeklerimde nasıl söndüreceğim?Oraya yerleşen bu hüzünlü bakışı onu nasıl sileceğim?Herşeyin sonu sana çıkıyor bunu anladım.Kim için ağlarsam aslında sana ağlıyorum ve ne kadar gülersem güleyim derin bir acı ruhumun özünde.
Şair demiş ya ’NEYE YAKLAŞSAM SONU HEP UZAKLIK VE KIRGINLIK, ANLADIM ALLAHTAN BAŞKASIYLA YOK YAKINLIK’ yıllardır bilirim bu dizeleri hiç bu kadar özümsememiştim.Her nefesta muhtacım biliyorum ona fakat şimdi öyle muhtacım ki..
Hiçbir zaman sevdiklerim bu kadar uzak olmamıştı.Sanki kilometreler var aramızda, buz dağları var ve bir damlası erimiyor.kendimi yapayalnız hissediyorum.En çokta seni özlüyorum, en uzakta sensin, en kalın duvar seninle.Bazen okadar yakın hissediyorum ki seni, sana sarılıp ağlamak istiyorum sonra gülmek ve hep seninle olmak, sesini duymak bile nasılda dağıtırdı tüm kara bulutları.Biliyorum birgün bunlarda mazideki yerini alacak ama ben unutmadığımı hep bileceğim.UNUTMUŞ GİBİ BİR YALAN KUŞANIP DEVAM EDECEĞİM HAYATA.Şimdi nerdesin ve kimlerlesin bilmiyorum, sen bulamadan kaybettiğim, canıma can diye kattığım yitik sevdam, seni daima kalbimde saklıyorum.DÖN BİLE DİYEMEDEN BEKLEDİĞİMSİN.