Hayatlara Dokunmak
Birilerinin hayatına dokunmak nedir bilir misin? Azizim. Tarifi olmayan bir his aslında aklından geçirdiğin onca şeye rağmen seni sarıp sarmalayan tek yegane şey. Bunu farkına varalı çok oldu tabi ama kendimi bildim bileli bu hep böyle. Çünkü çıkarsız yaşarsın hayatı dümdüz olduğu gibi bazı şeylere tereddüt dâhi etmeden. Asıl önemli olan ise bunları kaybetmemekte. Sonucu ne olursa olsun ister bir tutam tebessüm biraz gülen bir göz sarmaladığın, dokunduğun, birçok hayata rağmen bu çok önemli. Zaten insan olmakta bunu gerektirmiyor mu? Peki sizce insan nedir sadece hayatın tüm olumsuzluklarına göğüs geren mi? Yoksa sadece insanlığın vermiş olduğu ayakta kalma çabası mı Ya da kararından emin olan hayatı başkaları istediği için değil kendisi istediği için mi ? Bu sorular her daim sorulabilir. Çünkü geriye dönüp baktığında kazandığın onca kalp gelir aklına. Bunlar insana bir şey kaybettirmez. Ama ya kalbi kırılanlar onlar için ne söyleyeceğiz peki... Yıkılan bir kalbin üzerine yeni bir hayat, sığınak inşa edebilir miyiz? Sizce... Hayır edemeyiz her seferinde yaptığımız hataların bize dönüşü o kadar ağır ki yeri geldiğinde tamiri mümkün olmayan o kalpler olduğunda işte insan olmanın yükünün ağır olduğunu gösterir. Ìnsanlığın ötesinde dağlardan daha ağır bir mücadele içerisne girer. Ve insan her zaman kendini teselli etmekle bir ömür baki kalırmış. Tıpkı kendini bazı hayallere inandırdığımız gibi. Ne kadar çok şey yaşarsak yaşayalım ne kadar içimizde derin izler bırakırsak bırakalım bizler biz olduğumuz için varız ve bizi bizden başka kimse avutmayacak. Ben emir şu dünyadan ders aldığım bir şey varsa her insanın hayatında bazı dönüm noktaları varmış ben bunu anladım ve o dönüm noktaları yeri geldiğinde insana fedakarlık yaptırırmış.Tıpkı kendimizden ödün verip kazandığımız gönüller gibi. Elbette her birimizin hayatında şüphe yok ki birer kasis vardır üstünden geçemediğimiz belkide takıldığımız hatta dizimizin kanadığı bile. Hepimizin hayatı parçalı bulutlu herkesin derdi kendine çok kim bilebilir ki. Velhasıl kelam; hayat Bir fedakarlık işidir, kendinden bile vazgeçmeyen ben fedakarlık yaptım dememelidir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.