- 185 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hz Hüseyin olmalıyız günümüzde...
Hz Hüseyin olmalıyız günümüzde...
İnsanlığa medeniyet getirmeliyiz.Kabilin taşı varsa "Allah için asimile olmamak için ölmeye razıyız"demeliyiz hz Hüseyin olmalıyız...
Hz Hüseyin olmalıyız günümüzde...
Rusya dost olsaydı S-400 lerin teknolojisi verirdi...Kırım halkına iyi davranmalı Rusya dostsa...Nüklerden korkarsak Hüseyinlik ölür...hüseyinler ölsün ama hüseyinlik ölmesin Habiller olsun ama habillik olmasın...yarın bizimde nüklerimiz olur ama habilliğimiz ölürse ahiretimiz ölür...
Ekonomik bağlardan münezzeh olan devlet yok ama asimile olma ekonomi uğruna miden gönlüne savaş açmasın.Dinim şu de..habilliği yaşatacağım de...Hüseyinleri yaşatacağım de..asimile olmayacağım de...
Evet...Nükler silahı hendek savaşının güncelidir..sembolüdür..savunma amaçlı silahdır nükler..ama saldırı amaçlı olmasa da Nükler ihtiyaç...
Hz Hüseyin olmalıyız günümüzde...
Hz Hüseyin olmalıyız günümüzde...Ahiretimiz ölür hüseyinler ölmezse...Habiller ölmezse...hz İbrahimler ateşe razı olmazsa...
Zelenskiy...rusyaya kabul ettiremedi Kaddafi ise ABD ’ye kabul ettiremedi devlet resiliğini...Fark bu...Nükler yok liderlik yok...
Hz Hüseyin olmalıyız günümüzde...
Evet...Montrö Kara denizi huzur denizi yapmaya yetmez...ege adalarından vurur ABD Karadenizi...
Ne rusçuyum ne ABD ci...hz Hüseyiniz...hüseyinlik ölmesin diye ölür hüseyinler...
Çeçenler hain değil...cesur millet ehven-i şerri seçecek cesareti var.Hem Türkiye Koreye asker göndermedi mi...ehven-i şer bu
Ne Ukraynadan nede Rusyadan kop...köprü ol açık kapı ol ikisine de bak Almanya Türkiyeye geldi...İsrail de geldi..Ukraynadan geçme
Biz ahirete inanıyoruz...Hüseyinlik yaşasın diye ölmeliyiz...asimile olmaya hayır demeliyiz...Biz hint kafalı değiliz...bin kere dünyaya gelmeyeceğiz diyenlerdeniz...
Hz Hüseyin olmalıyız günümüzde...ölmesin Hüseyinlik...
Hz İbrahim olmalıyız...ölmesin İbrahimlik...
Hz Habil olmalıyız...ölmesin habillik...
İhalara "oyuncak" diyenlere inat savaş ölmek de olsa asimile olmayacağız...Hüseyinlik ölmesin diyelim...
Kur’an "yanmaz kefen üret"demez...kabilin taşı var der...yani canını savun der el Hafız sıfatından ekmel yararlan der...
Ne rus ne ADB de...Tahtaravalli gerekmez...Hüseyinliği seç...habilliği seç...asimile olmaktansa ölürüm de...Merkez ol...Köprü ol... kapı ol...tahtaravalli gerekmez...Allahla örtüş peygamberle örtüş ...çeçenlere yaptığı zulmü Rusya bize yapmaz mı...Suriyeye Afgnistana Iraka Libyaya yaptığını Amerika bize yapmaz mı...Kaldırın tahtaravalliyi...hüseyinlik yaşasın...habillik yaşansın hz İbrahimlik yaşasın...asimile olmaktansa ölelim cennet bizim olsun...
Allaha rakip olmamızdır bu tahtaravalli...sabır bu şükür bu...Allaha RAKİP OLMAMAK BU...evet...Şükür ve sabır RAKİP DEĞİLİM SANA Allahım demektir...Rızık duası şükürdür...yani zekattır...zekatını ver ilmin evladın her nimetin...
Ne mi hüseyinlik...
Allaha rakip olma tekmele şu tahtaravalliyi... Hz Hüseyin olmalıyız günümüzde...
Hz Hüseyin olmalıyız günümüzde...Hz Hüseyin yalnız bırakıldı Kerbelada...ama onu yalnız bırakanlar emevilerden kurtulamadı...
Hz Ali ilim ve hikmette ekmeldi ama siyaset ilminde ilmin kapısı değildi...Tek imam hz Peygamberdir...her sahabesi bir işte ekmeldi...hz Aliye bu nasip olmadı hz Hüseyine de...Ekmel olmamanın acısı var dedi Kur’an...Habil öldü"dedi uyardı bizi El Hafız sıfatından ekmel istifade etmenin yolunu öğretti...ama hz Aliye ve hz Hüseyine peygamberimize nasib olana ashab nasib olmadı yardımcıları ekmel değildi hz Hüseyinin...Kerbelada acıyı tattı...
Ne mi hüseyinlik...
Allah esmanın kapılarını tek peygamberimize tam açtı her bir ashabı bir esma kapısını açtı...Hayberin kapısı böyle açıldı...eksikliktir...esmadan istifadeye hak kazanmamaktır...hüseyinlik...Nüklerimiz yok işte ırak ABD tarafından ezildi...eksik olana el-Hafız kapısını kapatır der Kur’an...işte hz Hüseyine hz İbrahime hz Yahyaya kapattı...Peygamberlerinde İmamıdır hz.efendimiz
Ne mi hüseyinlik...
Allaha muhtacız...kerbelaları sonlandırmak için...işte libya kerbeladır...esmadan payını eksik alanın acı tattığı yerin sembolüdür kerbela..."Allaha muhtacız "demek ne mi ... el Hafız sıfatına muhtacız...yani...ama o kapı hakkedene açılır tek...her sahabe bir esmanın kapısını açtı peygamberimizin asrında ve her sahada emsalsiz başarıların çekirdeği oldu o asır...hz Ali ilmin kapısıydı ama yetmez der Kur’an esmaların her kapısının anahtarına sahip ol...Allaha sığınmak ne mi...işte bu...esmanın her birinin anahtarı yoksa kerbelalar ensendedir...der Kur’an...hz İbrahimin ateşi de kerbelaydı...hz Yahyanın kesildiği ağaç da kerbelaydı...habilin taşla öldüğü yerde...acı vardı o yerlerde de...esmanın her birinin anahtarına sahib olun uyarısıdır bu...kerbelalar suçlar Allah insanı...Kabil kadar dünyaya aşk duymadı habil ve canıyla ödedi der Kur’an...Hz Adem de hatasını zellesini cennetten sürgünle ödedi der hz Adem...Kur’an bu uyarıları yaptı...ama biz "Yanmayan kefen"ürettik...Yetmez diyor Kur’an...hz Aliliğin yetmez dedi Kur’an...Hz Hüseyinlik de yetmez dedi...ekmel değil hz Alilik hz hüseyinlik dedi Kur’an hz İbrahimlik yetmez derken Kur’an bu uyarıları yaptı...hz İbrahimlik ölmesin yanmasın diye hz İbrahim...ateşe razı oldu...ve Allah ateşin kimyasına müdahale etti...nükler silahın da kimyasına müdahale edecek bir gün...çünkü İbrahimlik ölmez...izin vermez ki Allah...İzinler sınırlıdır...Allah var...Kimyası değişir maddenin ve İbrahimlik yaşar...
Ne mi hüseyinlik...
Medinede kalsaydı hz Hüseyin şehid olmazdı...kışkırtıldı ve yalnız bırakıldı...eksikti siyasi bilgisi hüseyinin...hüseyinlik siyasi seçimleri eksik yapmaktır...eksiklik acıyla ödenir Allahın esmasının oluşturduğu bu varlıkta...Allah bu...Iraklıların derdini seçti...hz Hüseyin...ve Yezidi red etti...asimile olmam dedi yani...cenneti seçti yani...Allah da cenneti verdi ama dünya acısını da tattırdı...Kerbelayı tattırdı yani...Allah bu...saltanata ırkçılığa karşı oldu cennetin kapısını açtı hz Hüseyin...ama dünya acısını da tattı...hz İbrahim ise ateşin acısını tatmadı der Kur’an...belki hz Hüseyine de dünya acısını tattırmadı Allah...
Ne mi hüseyinlik...
Nükler silahlıya biat etmemektir...yezide biat etmemeye semboldür...hüseyinlik hz İbrahimlik...Nemruda biat etse neden ateşe atsınlar...Hz Musaya ASA verildi biat etmesin Firavuna diye...denizlere hükmetti o asa...deniz yarıldı hz Musa karşıya geçti ve kurtuldu...Asa bekle hep bekle der Kur’an ama nükler de bir asadır...Hafız sıfatının kapısının her nimeti ASADIR...her koruyucu ASADIR...Hicret de bir ASADIR hz NUHUN gemisi de ASA...yani el hafız sıfatının ürünüdür...
Ne mi hüseyinlik...
Alkışçılar aldatır...babana dedene ihanet eden ıraklılara güvenmektir...Kader...Dedesine babasına ihanetlik edenlere güvenen kerbelayı o acıyı hakkeder...diyor esma bize ...yani Allah...Kur’anla da diyor bunu aslında...Esma seslenir tarihi olaylarla...esma öğretilir...siyaset öğretilir...hz Hüseyin iştişare etti ama yine de yanlış seçimde bulundu...hz Peygamberimizde Uhut seçimin de yanılmıştı...Amadan yüz çevirmeyle de yanılmıştı...der Allaha peygamber de muhtaç yanılmamak için...Siyasi bilgi tecrübe elzem...istişare yetmez...Peygamber bile olsan iştişare yetmez..hz Hüseyin bile olsan iştişare yetmez...Tecrübeli kişiler şart...esmaya biat et...siyaset ilmine sarıl yani...ama hz Hüseyin bu ekmelliğe sahib değildi...siyasi bilgide ekmel değildi...ve bedelini ödedi bu eksikliğin...Allah bu...bedel ödetir çünkü ADL sıfatı farklı bedel ödetir...hz İbrahimi ateş yakmadı...
Hz Muhammede hendek nasib oldu...ama bir çok peygambere nasib olmadı ...Adl sıfatlı çünkü Allah en ekmel nimet peygamberimize nasib oldu yani miraç nasib oldu ...İmam belli peygamberlerin insanlığın imamıdır peygamberimiz...en az acı çeken o...Habillik de hüseyinlik de eksikliktir...ekmel imam peygamberimizdir...Kimse ABD nin yıkacağı ülkenin liderliğini fırsat sanmasın...Onun imamlığı belli tek ekmel o..tek imam o...tek miraç ekmel miraç onun...hz Musayada miraca yakın bir hal nasip oldu...kelimullahtır...hz Musa Halilullahtır hz İbrahim ama ekmel imam hz Muhammet...ölçü belli...her bir sahabesi yani yardımcısı bir esmanın anahtarına erişmişti...Ekmellik tek ona nasib oldu...
Ne mi hüseyinlik...
Asimile olmam şehidliği seçerim demektir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.