- 558 Okunma
- 5 Yorum
- 4 Beğeni
Müttefiklik mi? Nereye Kadar?
.
Şu anda burnumuzun dibinde çok büyük bir savaş oluyor.
Savaş değil bir fil bir karıncayı eziyor aslında.
Rusya ile Ukrayna’dan bahsediyorum.
SSCB dağıldıktan sonra bağımsızlığına kavuşan 15 ülkeden biri olan, batıya yakın olmaya çalışan, hatta NATO’ya girmeyi düşünen Ukrayna. Amerika’nın gazına gelen Ukrayna.
Rusya’nın saldıracağını, işgal edeceğini önceden bilen Amerika ve batı.
24 Şubat 2022 günü Moskova saatiyle 06.00 civarında, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin’in, güya "Ukrayna’nın askerden ve Nazizm’den arındırılması" amacıyla başlattığı işgal hareketi.
Bombalanan şehirler, yanmış binalar, bulabildiği her türlü araçla batıya kaçmaya çalışan çoluk çocuk sivil halk.
Ya kaçamayanlar. Sığınaklara sığınmış olanlar. Sığınaklara bile sığınamayanlar. Şu kışta kıyamette barınma, yeme içme ihtiyaçları! Medeni bir insanın yaşam gereksinimleri. Hiç kolay değil. Allah korusun.
Buradaki durum Rusya’nın saldırganlığı mı? Putin’in Hitler’leşmesi mi? Ukrayna’nın tedbirsiz davranıp batıya yaklaşması mı? Amerika’nın kışkırtıp ortada bırakması mı? El cevap bütün soruların birleştirilip tek bir sonuç elde edilmesi bence.
En büyüğü de Amerika’nın gaza getirip ortada bırakma olayı.
Olan, her yerde olduğu gibi yine garibanlara oluyor.
Reuters Ajansı’na göre savaşın dün akşama kadar olan maliyeti şöyle:
Ölü sayısı: En az 15 Bin
Ölümcül olmayan yaralı sayısı: 1,9 Bin
Yeri değiştirilenler: En az 2,8 Milyon
Yıkılan bina sayısı: En az 1,7 Bin
Mal kaybı: 119 Milyar $
-
Gelelim yazının başlığına.
Şimdi sesli düşünelim; Amerika bizim müttefikimiz.
Allah korusun biz bir saldırıya uğrasak NATO da dahil Amerika yanımızda olur mu?!
Bence kesinlikle yanımızda olmaz.
Bunu daha önce defalarca gördük.
Bir müttefikin yapmayacağı düşmanlıklarla karşılaştık. Mesela Suriye’de PYD-YPG’lilere 30.000 TIR (Otuz bin TIR) dolusu silah verme olayı.
Kime karşı bu silahlar?
Bize karşı.
30.000 TIR silah. Kaç bin kişiyi silahlandırır bu kadar silah!?
Müttefikliğe sığar mı?
2003 yılında askerimizin başına çuval geçirilmesi!
Şu anda Yunanistan’da Dedeağaçta üs kurması! Sadece Dedeağaç’ta mı? Yunanistan’ın her yeri Amerika’nın üssü. Kime karşı?
Bize elbette.
Sarı Kafa engin bilgeliğiyle az daha bizi yok edecekti Allah göstermesin!
Şimdiki BİDON ondan az mı?
Say sayabildiğin kadar. Bu nasıl müttefiklik peki..?!
Nedense biz hep üvey evlat gibi kalıyoruz.
İnsan şu soruyu sormadan da edemiyor; hata bizde mi, onlarda mı?
-
Suat Zobu
.
YORUMLAR
VAR OL TÜRK.
EN GARİP OLANIDA
AMERİKALILAŞIP ASKERİYEDEN EKONOMİYE KADAR,
AMERİKAN FAŞİZMİNE KARŞI KAFA TUTUYORUZ...
AMERİKA İÇİMİZDE OLDUKCA AMERIKAN EMPERYASINDAN KURTULAMAYIZ....
BOŞUNA DEMİYORUZ ÖZÜNE DÖN TÜRK, UYAN, DİRİL..
YANİ USTAM MÜTTEFİKİMİZ AMERIKAYA KARŞI MÜTTEFİKİMİZ AMERIKAYLA SAVAŞIYORUZ
NÖKER tarafından 16.3.2022 00:34:19 zamanında düzenlenmiştir.
Suat Zobu
Amerikalı müttefikimize karşı Amerika ile savaşmaya çalışıyoruz.
Yazılacak söylenecek çok şey var.
Yazıyormuş gibi yapmadan direkt yazmalı.
Yapıyormuş gibi yapmadan direkt yapmalı.
ÇOK YAŞA TÜRK.
SELAMLAR SAĞLIKLI GÜNLER DİLİYORUM.
SAYGIMLA.
Danışıklı dövüş bunlar. Zelenski birader Natoya girerse rahata ereceğini ülkesini abat edeceğini zannediyor ve çok yanılıyor. Bir emperyalistin kucağından kalkıp öbürünün kucağına oturmayı marifet zannediyor... Eşref Bitlis Paşa neden şehit edildi, bunları bilmesi lazım artık Türk Çocuklarının... Ayı'dan post gavurdan dost olmaz. Unutmadık helikopterden yardım malzemeleri atmalarına şimdilerde aleni yapıyorlar artık... Rusya bedel ödüyor aslında daha da ödeyecek... Kutlarım anlamlı bir yazıydı...
Suat Zobu
Dünyayı paylaşma olayı.
Rusya kendi çöplüğünde başka horoz ötsün istemiyor. Amerika da mesela Meksika'da Rusya yanlısı bir bir hükümet olsa hiç istemezdi sanırım.
Biz de Amerika'ya Rusya'ya güvenip yatmamalıyız.
Türkün Türk'ten başka dostu yok maalesef.
Selam ve sevgilerimle sağlıklı günler dilerim.
Saygımla.
Çok isabetli bir düşünce aynı düşüncedeyim ukrayna yı batı ve amerika yem yaptı çalışmanızı kutluyorum
Suat Zobu
Kesinlikle yem yaptı haklısınız.
Ukrayna gerçekten yem oldu ve ortada kaldı.
Selam ve sevgilerimle sağlıklı günler dilerim.
Saygımla.
Hata mı siyasette dost yoktur, sadece çıkar vardır. İyi hesap yapmalı. Ukrayna putinin alacağı son kale. Bir sonra arada kalan biz olabiliriz. Yurtta sulh cihanda sulh. Asla taviz verilmemeli.
Saygılarımla.
Suat Zobu
Her zaman güçlü olmalıyız. Atatürk'ün kurduğu ülkenin saygınlığını korumamız lazım.
Atatürk ne güzel söylemiş "Yurtta sulh cihanda sulh" Ne mutlu Türküm diyene.."
Büyük adammış. Mekanı cennet olsun.
He zaman onur verdiniz sağ olun.
Selam ve sevgilerimle sağlıklı günler dilerim.
Saygımla.
Suat Zobu
Her zaman güçlü olmalıyız. Atatürk'ün kurduğu ülkenin saygınlığını korumamız lazım.
Atatürk ne güzel söylemiş "Yurtta sulh cihanda sulh" Ne mutlu Türküm diyene.."
Büyük adammış. Mekanı cennet olsun.
He zaman onur verdiniz sağ olun.
Selam ve sevgilerimle sağlıklı günler dilerim.
Saygımla.