- 318 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
14 MART TIP BAYRAMI
14 MART TIP BAYRAMI
Yaşam, acı tatlı, inişli çıkışlı nice sürprizler ile doludur.
Her insanın başından ağrılı, acılı sancılı karagünler gelir geçer. İnsanın ağrısı neresinde ise, canı da oradadır.
2015 yılında beni yakalamış olan amansız kanser illetinden ( Mide antrumunda Adeno B tipi, 4,5 cm.lik henüz ilk evrede, kötü huylu lezyon) kurtulmam için beni ameliyat olmaya ikna eden değerli doktorum Anestezi ve Reanimasyon Uzmanı Dr. Filiz Kaymakçı’ hayatta kalmamı sağlayan benim için çok değerli, çok özel bir yeri olan kişiliktir.
Tam Dörtbuçuk saat süren başarılı bir operasyonla ( 1 Mayıs 2015) , midemdeki tümör, midemin üçte ikisi ile birlikte alınıp, karın kaslarımdaki olası lenf nodları ve yağ tabakası operatör Dr. Barış özcan tarafından tümüyle içten neşter ile sıyrılmış, bu sürecte tüm anestezik müdahale uzman Dr. Filiz Kaymakcı tarafından sağlanmıştı.
Dün LİMDOSK(Limyra Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü Derneği) ekinliğinde dün yine karşılaştık, ne mutlu bu güzel günleri ilkbaharın verdiği coşku ve sevinçle bir arada yaşayıp paylaşabilmek..
Bu vesileyle Antalya Andeva Yıldız Özel Medstar Hastanesi doktorlarından, İç Hastalıkları ve Gasroenteroloji Uzmanı sayın Dr.Hilmi Dikici’ye, Radyoloji uzmanı sayın Prof. Dr. Akın Yıldız’a, değerli onkoloğum sayın Prof.Dr. Mustafa Özdoğan’a, Genel Cerrahi uzmanı Operatör Dr. sayın Barış Özcan’a, Onkoloji Diyetisyeni Uzman Dr. Sayın Mehmet Refik Sezgin’e ve tüm ameliyat ekibine canı gönülden bir kez daha teşekkür ederim.
Antalya Özel Medstar Hastanesinde 1 Mayıs 2015 günü ameliyathaneye girerken, üstüne uzandığım sedye ile taşınırken yanımda, ODTÜ mezunu endüstriyel tasarımcı kızım Bilge Aktaş vardı. " Baba bu sedyenin tasarımımını ben yaptım" ( KBB Medikal, Firma Tautmann - ANKARA) deyince, içimden an " Ölsem de gam yemem artık" duygusu geçti... Mutluluğun bundan daha güzel bir resmi yapılamazdı.. Bu duygular ile kendimi emin ellere, Türk hekimlerine teslim ettim.
Her ne kadar kimliğimde doğum günüm 1 Mayıs yazsa da ben gerçekte 12 Nisanda doğmuşum.. Değerli doktorum Filiz Kaymakçı’ya daha sonra bunu "1 Mayıs gerçekten şimdi doğum günüm oldu; ikinci kez dünyaya gelmiş gibiyim" dediğimde , "Demek ki 1 Mayıs yazılmasının da bir anlamı varmış!" dediğini hiç unutmam, yeniden doğmuştum adeta...
Sevgili doktorlarımız, iyi ki varsınız, Hipokrat yeminine sadık tüm doktorların 14 Mart Tıp Bayramını tüm kalbimle, minnet ve şükranla kutluyorum...
Tüm dostlarıma selam ve saygılarımla..
Sağlıcakla kalasınız...
Şaban AKTAŞ
14.03. 2012 - 14.22
.
Görsel: Şaban AKTAŞ
Uçan Su Şelalesi,
Serik- ANTALYA TR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.