- 318 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZALİMSİNİZ
Bazılar Halife Osman Cami Cuma namazı hutbesi: "Kedilerden bıktık, sokakta yürüyemez olduk, sokak kedilerine mama, su vermeyin. Her taraf kedi doldu. Mama, su koyup bunları çoğaltmayın, kedi köpeğin olduğu eve melek girmez."
Yaşadığım yerde temmuz ayında sıcaklık 40 derecenin üstüne çıkıyor. Bizde sokaklarda belli yerlere su ve kuru mama koyuyoruz. Çünkü kediler yazın su bulamıyor. Kediler yazın susuz kalıyor ve susuzluktan böbrekleri iflas ediyor ve vücut kendini zehirlediği için ölüyorlar. Bir canlının, sıcaktan kavrularak ölmesinden rahatsız olmayan insan, aslında insan değildir. Eğer melekler bir yere girmeyeceklerse bunların oldukları yerlere girmezlerdi, kedi ve köpeklerin değil. Dünyada böyle milyarlarca merhametsiz, gaddar ve pislik insan görümlü canlı var. Sonra, doğal afet olduğunda bunların ölümlerine üzülüyorlar. Birçok kedimiz ve sokakta beslediğim kedim bu pislikler yüzünden öldü ve öldürüldü. Masum hayvanlara eziyet eden bu canlıların doğal afetlerle helak edilmesini bırakın üzülmeyi sevinirim bile. Allah, bu zulmünüzün hesabını çok yakında soracak. Çok az kaldı. Yazın bir kenara zamanı gelince okursunuz. Zulüm, her konuda ayyuka çıktı. Allah’ın kahrı tepenize olsun!
Kovulmuş Şeytandan Rabbime Sığınırım
Rahman ve Rahim Allah’ın Adıyla
“Dedi ki: ’İşte, bu bir dişi devedir; su içme hakkı (bir gün) onun, belli bir günün su içme hakkı da sizindir.’ ’Ona bir kötülükle dokunmayın, sonra büyük bir günün azabı sizi yakalar. ’Sonunda onu (yine de) kestiler, ancak pişman oldular.’ Böylece azab onları yakaladı. Gerçekten, bunda bir ayet vardır, ama onların çoğu iman etmiş değildirler.” (Şu’arâ Suresi 155-158. Ayetler)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.