Mezar Taşım
Benim için tam olarak mezar taşısın.
Merak ediyorsun neden böyle söylediğimi değil mi?
Hemen açıklayayım, iki sebebi var.
1) İnsan hayatı boyunca çok fazla sevmez, hele aşk dediğin nimet her sevginin sonunda illa verilmez. Bu nedenle ben tek şansım olan bu yaşam hakkımda, seninle tanıştım, seninle barıştım, seni sevdim, sana aşık oldum. Pek görülesi şey değildi benim hayatımda fakat oldu, güzel günlerdi her anlamıyla buna değerdin. Her bir şeyin sonu olduğu gibi, bizimde sonumuz oldu. İyisiyle kötüsüyle birşeyler paylaştık, birşeyler kattık birbirimize ve birşeyler aldık birbirimizden. Ve biz bu defteri sonsuza dek kapattık. Bir daha ihtiyacımız olmayacak birbirimize, bir daha buluşmayacak ve bir daha kavuşmayacağız. Tam olarak yaşadık, faydalandık, değerlendirdik ve bitti. İşte bu sebepledir ki sen benim için VAZGEÇİLMEZ bir Mezar Taşısın. Çünkü insan bu dünyada doğar yaşar ve ölür. Bir daha asla ihtiyacı olmayacak belkide tek eşyası, tek kıymetlisi artık kabrine konulan bir mezar taşı olur. Dünya yaşamı boyunca aklına bile gelmeyen, fakat son yolculuğunda yegane değerlisi, kıymetlisi, parçası.
İşte sende benim için artık Mezar Taşımsın...
2)Ben kolay kolay sevmem, beğenmem, hoşnut olmam bilirsin. Fakat seni içime öyle sindirdim ki, sen harici kim’se kusurlu, eksik, noksan. Durum bana böyle gelirken, hayatıma senden sonra herkes manasız, kıymetsiz.
Sen bende öyle kalıcısın ki, bu dünya hayatım sona erdiğinde de varsın, var olacaksın. Sen öyle yeterlisin ki bana, başkası fuzuli, başkası israf..
O halde, nasıl ki dünya hayatım bittiğinde kabrimin ahiret dostu mezar taşım olarak ebediyete dairse, sende benim işte o mezar taşımsın; benim ebedi sevdiğim, ebedi bildiğim, gördüğüm,inandığım..
Sen hep böyle kal benim için, Mezar Taşım❤️
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.