- 242 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kur'anda yazmıyor deme...
Kur’anda yazmıyor deme...
Kur’anda yazanla yetinen...ekmel ilme savaşın var...
Aşağıdaki ayetleri okuyan ya "kendilerine Kur’an verilenler..."diye sormasın mı araştırmasın mı...ayetleri şartlara göre ele almasın mı tarihsel mi Kur’an bölgesel mi Kur’an...her asra her bölgeye uyarlanmamalı mı...bit’at mı olur semboller oluştursak...İşari tefsir Hakim sıfatının gereğidir...Allahla örtüş...ekmelleştir ilmini...Kur’anda yazanla yetinen...ekmel ilimle savaşma...Allahın Hakim sıfatıyla savaşma...örtüş esmayla hakim sıfatıyla eylemlerinle hallerinle fikirlerinle duygularınla...
İşte ayet..."Tevrat’la yükümlü tutulup da onun hakkını vermeyenlerin durumu, koca koca kitaplar taşıyan merkebin durumuna benzer. Allah’ın âyetlerini yalan sayan kavmin misali ne kötü! Allah zalimler topluluğunu doğru yola çıkarmaz./De ki: “Ey yahudiler! Başka insanlar değil, yalnız kendinizin Allah’ın dostları olduğunuzu iddia ediyorsanız ve şayet sözünüze sadıksanız haydi ölümü temenni edin!”/Ama onlar daha önce yapıp ettikleri yüzünden asla ölümü istemeyeceklerdir. Allah zalimleri çok iyi bilmektedir. (Cuma/5-7)
Mezheblerimizi yalanlayanlar Kur’anla yetiniyoruz diyor ...bu hatadır...Yahudiler de aynı hataları yaptılar...Tevratla örtüşselerdi...Kur’anı yalanlamazlardı...Şaraba haram demekle yetinme rakıya da de...şarabın oluşturduğu hale eyleme fikre duyguya karşı ol...etkilerine karşı ol...Diyabet hastasına ekmek bile haram...de yani domuz etinin etkileri varsa ekmek de haramdır ...de...Domuz etinin etkilerine de savaş aç yani...ekmel ilim bunu gerektiriyor...ekmel tefsir et Kur’anı...evet...Kur’anda yazanla yetinen ol deme...ekmel ilimle savaşma...Allahın Hakim sıfatıyla savaşma...örtüş esmayla hakim sıfatıyla eylemlerinle hallerinle fikirlerinle duygularınla...savaşma.
Hakim sıfatıyla örtüş Allahla örtüş...habillikle örtüş musalıkla örtüş...sünnetiyle örtüş peygamberin sahabesiyle örtüş...şeyhini cennetlik saydın şefaatine güvendin ya sıfırla çarparsa Allah şeyhini...şeyhin örtüşmüyor dünyada cennetle müjdelenen o on sahabeye...Ne Bedirde savaştı ne uhutta ne hendekte ...yani o savaşların işaret ettiği asrın savaşlarında yok onlar...ne de hz Yusuf gibi bir iftirayla ceza evinde yattı...ne hz İbrahim gibi ateşe yürüdü ne put kırdı...içinde de dışında da putları var senin şeyhinin...
Kur’anda yazmıyor deme...ben görmüyorum de...
Sen Kur’anın rabcasını görmüyorsun Arabçasındasın ...daha...
Sen Musa değilsin hani asan...sen hz İbrahim değilsin hani göster yandığın ateşi...
Sen Habil de değilsin...Kabil gibi ırkçısın Rakipsin malikül mülke...ayrımcısın ikili senin Allahın...
Evet..ikili üçlü senin Allahın... ayrımcısın çünkü...ölçün amacın Allahla örtüşmek olsun... Nato ülkeleri deccal gösteriyor Rusyayı ama KIRIMLI GÖÇMENLERE AYRIM UYGULUYOR..."Kırımlıya hepsi deccal...Azarbaycanlıya da...
Mezheblerimizi yalanlayanlar Kur’anla yetiniyoruz diyor ...bu hatadır...Yahudiler de aynı hataları yaptılar...Tevratla örtüşselerdi...Kur’anı yalanlamazlardı...Kur’anla örtüşseler mezheblerimizle de örtüşecekler ama ...eksiltecekler ilmi İslamı...mesela miraç inkar ediliyor...miraç bir öğreti yumağıdır oysa... Yahudilerin de Ahiretle ilgili kuruntuları vardı...günümde bazı şeyhler de aynı hatadalar...ya amelleri sıfırla çarpılırsa...Habil taşı Kabile kaptırdı ama ahireti niyetiyle kazandı...Habil kaybetmedi demedi Kur’an taşı kaptıran Habil olsa da ölür der Kur’an...hz Yahya ağaçla bıçıldı der...hz İbrahim ateşe atıldı der...atılmaktan da korundu demez...ateşe berden denildi...sebeb-sonuç öğretileri yanıltıcı değil Kur’anın...âhiretle ilgili kuruntulara ve bütün insanlar içinde yalnız kendilerinin Allah’ın dostları oldukları iddiasına sahibdi yahudiler de...ama sıfırla çarpıldı amelleri...
Kur’anla yetin diyenler hata yapıyorlar çünkü Kur’anın rabçasından gafiller ekmel tefsirinden gafiller...bütün doğrular ekmel ilmin parçasıdır...Allahın ilmiyle örtüşelim onların Kur’anıyla örtüşmek güvenli değil...ekmel tefsirle örtüş...Allahla örtüş...Allahın imiyle örtüş...Mezheblerin yöntemleri ekmel tefsir içindir..işari sembollü tefsiri red edenler Kur’anla yetin diyorlar... Kur’andan bir cüzle yetin demeye denktir bu iddiaları...Kur’andan şu şu ayetleri çıkartın demişlerdi Fransızlar bir zaman...işte onlara denk olmayalım.
Kur’anla yetin diyenler hata yapıyorlar çünkü Allahla örtüşelim esmasıyla ilmiyle örtüşelim kurtuluş ise dünyada ve ahirette amacımız...hAbil bile yenildi zafere erişemedi...hz Hüseyin de...eksiklere ve eksikliklere ceza veren ekmel olan Allah var...Hz Hüsyin olmak bile ekmellik değil Allaha göre...ödülün ekmeli hz Peygamberedir...hz Yahya bile ekmel değil...hz İbrahim bile ekmel değil...sadece Allahın habibliğini efendimiz kazandı...Habibliğe koş...Habilliğe koş...Hüseyinliğe koş yahyalığa koş...İbrahimliğe koş...ekmellerin ekmeli sadece peygamberimizdir dedi Kur’an...Bedir uhut ve hendek savaşlarıyla Kabilin taşı alındı...Habilden farkı budur peygamberimizin...o en habib...Habibler benze...örtüş habiblerle habillerle hüseyinlerle ama yezit yağlı ekmekle asker toplayınca kerbela savaşı yezide verildi der tarih...Allahı böyle tanı...Kuruntular üretme yahudiler gibi...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.