- 308 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İSLAM BİRLİĞİNİ BIRAK DİNLER ARASI DİYALOG İÇİN ÇIRPIN
slâm birliği olmadığı için, küfür istediği Ortadoğu, Afrika ve Asya ülkesini gözüne kestiriyor, sonra işgal ediyor ve sonra Irak, Libya, Afganistan’da görüldüğü gibi ülkenin doğal kaynaklarını yağmalıyor. İslâm âlemi son 250 yıldır kan kaybeden bir hasta gibi. Küfrün tasallutu altında yaşıyor ve küfür tarafından ezim ezim eziliyor. Dünya siyaseti, ekonomisi ve kültürü hakkında söz sahibi değil. Kültür emperyalizminin de nesnesi konumunda. Bugün insanlığın konuştuğu ve tartıştığı kavramların kaynağı Batı Medeniyeti. İnsanların özendiği kültür ürünleri Batılı ülkelerde üretiliyor ve tedavüle sokuluyor. Onlar özne, sen de nesnesin.
Münafık ve müşrikler, Kur’an’ın emri olan ve Said Nursi hocama göre yaşadığımız çağın en büyük farzı olan İslâm birliği idealini / farzını bıraktılar ve Hıristiyanlarla ve Yahudilerle olan diyaloğun derdine düştüler. Kimse, neden farzları bıraktık, neden ümmetin dertlerine çare aramıyoruz da Papa’nın, Hahamın gönlünü yapma derdine düştük, demedi. 1,5 milyarlık İslâm âlemi sürüm sürüm sürünüyor adamların kafaya taktığı konuda Hıristiyan ve Yahudilerle olan diyalog eksikliği. Sen zayıf ve güçsüz olduğun zaman Hıristiyanlar ve Yahudiler seninle diyalog mu kurar yoksa hazır bulmuşken bunların kökünü kazıyalım mı der?
Kovulmuş Şeytandan Rabbime Sığınırım
Rahman ve Rahim Allah’ın Adıyla
“İnkâr edenler birbirlerinin velileridir. Eğer siz bunu yapmazsanız (birbirinize yardım etmez ve dost olmazsanız) yeryüzünde bir fitne ve büyük bir bozgunculuk (fesat) olur.” (Enfâl Suresi 73. Ayet)
Onlar , birlerinin dostu. Onlar, birbirlerinin yardımcısı.
“Ey iman edenler, Yahudi ve Hristiyanları dostlar (veliler)/yönetici edinmeyin; onlar birbirlerinin dostudurlar. Sizden onları kim dost edinirse, kuşkusuz onlardandır. Şüphesiz Allah, zalimler topluluğuna hidayet vermez.” (Mâide Suresi 51. Ayet)
İslâm birliği kurulup bir güç olarak karşılarına çıkmadan bu adamların size acıyacağını mı zannediyorsunuz?
Kur’an’daki İslâm’ı bilmemenin acı sonuçları: Bir avuç münafık gelenekçi müşrikleri piyon olarak kullanıyor ve dünya çapında bozgunculuk yapıyor.
Dikkat edin, nifak hareketlerinin ele başları İslâm birliği idealini ağızlarına bile alamazlar. Müminlere uzanmayan eller, küfre ise çok sıcaktır.
“Hepiniz Allah’ın ipine sımsıkı sarılın. Dağılıp ayrılmayın.” (Âl-i İmrân Suresi 103. Ayet)
“Andolsun, insanlar içinde, mü’minlere en şiddetli düşman olarak yahudileri ve müşrikleri bulursun.”(Mâide Suresi 82. Ayet)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.