Dost
Açık konuşayım.. sessizlik.. neyse.. anladın zaten.. o zaman şöyle söyleyeyim.. o şahıs bir rezil tamam.. anladık da.. sen daha rezilsin.. hatta bence bir şaklabansın..
Gerçekler uzak geliyor bazen.. aramaya çıkıyoruz.. bulduğumuzu hissettiğimizde bizi rahatsız edince cayıyoruz ve üstünü kapıyoruz.. gibi gelmiyor mu sana da?
Açayım.. örneğin kıskançlık.. kıskanabiliriz.. herkes kıskanır.. örneğin ben açık yüreklilikle söyleyebilirim ki gayet kıskancım..
Peki sen? Ne kadar kıskançsın mesela? Ya da konuyu daha ne kadar değiştirmeye devam edeceksin? Niye kaçıyorsun? Kim bu düşmanın?
Sahi düşman mı dedim? Düşman.. kim bu düşman? Nereden çıktı geldi? Bana zarar verebilme potansiyeli nedir?
İnan aslında yoruldum ama yazıyorum hala. Haklısın bunlar zor konular.. ama günümüzün temel konuları gibi geliyor bana..
Bir dostun var hata yapıyor.. ne yaparsın? Bunu mu yaparsın yoksa gerçekten daha farklı bir yol mu izlerdin?
O kadar yerdin o kadar yerdin ki sıkıldım artık. Sen de bu ülkenin vatandaşısın ve bu ülkede olan herşeyde senin de payın olmalı vardır diye düşünüyorum.. yanlış mıyım..
Kendini kandırma. Sen korkmuşsun. Sana zarar verecekler endişesine kapılmışsın belki.. kendine yabancı.. gerçeklerden korkar olmuşsun..
Bak sana en yakın.. kalbin orda.. bir kere şans versen eminim her şey çok ama çok güzel olurdu.. dinle onu..
Vurma, sev..
Bana gelince.. sinirleniyorum bazen.. buna hakkım var diye düşünüyorum.. çünkü ömrümü tüketiyorsun.. günden güne.. gerçek seni saklayarak.. konuşmayarak.. paylaşmayarak.. sadece ama sadece küfrederek..
Sana bunlar zayıflık gibi geliyor olmalı.. ya da küfredince daha güçlüymüşsün gibi.. neyse dost..
Yeter artık.. sal.. vurma.. sev..
Düşmanın gibi mi gözüktüm gözüne? İnan ben de senin gibi bir insanım.. 2 elim 2 kolum bir beynim var..
Neyse dost.. şimdilik bu kadar..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.