- 407 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Fazla Sevgide Öldürür
Küçük bir mahallede yaşayan 65 yaşında hanımını beş yıl önce kaybetmiş evinde tek başına yaşayan Kemal amcanın hikayesi,
Yıllarca Çocuğu olmayan Kemal amcamız Hanımı öldükten sonra çiçeklere olan bağlılığı artmıştır. Onlarla yatıp onlar ile kalkıyor.
Çiçekleri çok seven Kemal amca evinde çeşitli çiçekler yetiştirmektedir.
Çeşitlerini arttırmak için çiçekçiye giden Kemal amca bir kaç çiçek daha alarak evine döner.
Eline aldığı saksıların içine mis gibi kokan toprakları koyar ve çiçekleri güzelce saksıya yerleştirdikten sonra onları sulayarak camın önüne bırakır.
Sabah olur ve kalktığı gibi çiçeklerine bakmaya gider şarkılar eşliğinde çiçekleri sulamaya koyulan Kemal amca eline aldığı bir kaç saksıyı pencerenin önünde havaya kaldırır.
Güneş ışığında güzel gözüken çiçeklere hayranlıkla bakar.
Kemal amcanın kimsesi olmadığı için çiçeklere o kadar özenle bakar ki toprakları artık fazla sulamaktan çamurlaşmaya başlamıştı.
Titizlik ile baktığı çiçeklerin yaprakları solmaya başlamıştı. Kemal amca bu duruma bir anlam verememişti. Bir müddet sonra çok sevdiği çiçekler çürümüş mis kokan toprak kokusu küf kokusuna dönmüştü. Kemal amca çiçekleri o kadar çok seviyordu ki onlara olan üzüntüsünden yatağa düşmüş ve bir kaç hafta sonra vefat etmişti.
FAZLA SEVGİ DE ÖLDÜRÜR...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.