- 192 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEMİNER
Çok ucuz bir seminerin pek etkili olacağını sanmıyorum.
Bakın şimdi beyin nasıl çalışır.
Önce beyini gereksiz konuların dışına çıkaracaksın.
Yani hiçbir işe yaramayan konuları oraya nasıl doldurduysan öyle temizleyeceksin.
Peki bunu nasıl yapacaksın?
Íşte insan burada tıkanıyor.
Çünkü beyinin kendini temizleyip aktif hale gelebilmesi için, ona yalnızlığı yaşatacaksın.
Ancak böyle temizlik yapılıyor.
Düşünün birkez, akşama kadar işyerinde hiç durmadan konuşuyorsun, eve gelmeden önce kahveye uğrayıp birazda orada çene çalıyorsun, yahutta arkadaşlarla bir yerde buluşuyorsun.
Eve geldiğinde beyin zaten hoşaf olmuş, bu kez birazda tv, ile haşlama yapıyorsun.
Bunun üzerine evde kişisel yahutta aile içi sorun varsa beyin tamamen durdu işte.
Şimdi gel sen şu beyini seminerle ayağa kaldır.
Ve eminimki semineri verenlerin durumu bundan daha beter.
Bundan dolayı ademoğlu müthiş bir saçmalığa girdi.
Önüne gelen, diğerine hemen konferans vermeye kalkıyor.
Ne yazıkki herkesin konferans ve eğitim verdiği bir ülke bir türlü belini doğrultamıyor.
Nedenini söyleyebilirim.
Müthiş bir üçkağıtçılık dönüyor ortalıkta.
Bu politikadan sanata ve iş dünyasına kadar sarmaşık gibi sarmış ülkeyi.
Yani iş yapmış olmak için iş yapılıyor.
Bu semniner hikayeleride öyle birşey.
Yani seminer verenlerin beyinleri dolmuş vaziyette, onlar bu şekilde temizlemeye çalışıyorlar.
İşe yaramayanları başkalarına satarak kurtulmaya çalışıyorlar bu işten.
Eğer bu işe yaramayanları birilerine anlatmazlar ise o bilgiler orada kalıyor.
Şayet anlatırlarsa, konu başkasına geçmiş oluyor ve ilk anlatan bir zaman sonra unutuyor.
Ve bu insanlar bayağı unutkandırlar.
Daha doğrusu konuyu anlayıp kendileride inandıkları için yapmıyorlar, ezberleyip ezberi anlatıyorlar.
Yani kitaplardan topluyorlar.
Fakat kendileri anlattıklarına inanmıyorlar.
Sadece anlatıp para kazanmaya çalışıyorlar.
Yalnız bu seminer hikayesi sadece Türkiyeye mahsus birşey değil, her yerde böyle.
Türklerin hatası kopye çektikleri birşeyin çabucak suyunu çıkarması oluyor.
Bundan dolayıda ithal edilen hiçbirşey kök salmıyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.