- 361 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
Yeni dediğin de eskir...
Eski ve yeni izafi kavramlar olabilir... Aslında eski eskidir, yeni de yeni...
Ama eskiler vardır dostluk gibi... Aşk gibi... Aaah nerede o eski aşklar deriz bazen...
Hatıralar...
Eskiden yemeniler vardı ki halen var...
Bizden önceki nesil çok kulllanırmış... Sağlam yıllarca giyilen... Tabi o zamanlar tüketim toplumu değil toplum...Zaten meselede üst baş değil o zamanlar, kimi zaman savaşlara gidilmiş, kalanlar ekip biçmiş işlemiş kimi zaman...
Vesselam... Mevzu o değil şimdi ama geçmişi gözetmeden zamanın zamanı gözetmeden geleceğin kurumunu yapmak zordur... Kıymet bilmek aç gördünse ekmeğini böllüp vermek hak yememek haksızlık karşısında susmamak babamdan, çocukluğumuzdan öğreti...
Rahmetle anmış olayım ahrete intikal etmişleri...
Karınca kaderince gördük geçirdik... Eskiler yeniler dedik... İzafi dedik... Bazı yeniler teknoloji gibi... Yeni dersin değiştirirsin ama kullanınca bakarsın bi halta benzemiyo, pişman olursun değiştirdiğine değiştireceğine... Yollunu yordamına bakıp düzeltirsin durumu...
Yeniler de eskir bir kullanımda eskir...
Deveye boynun eğri demişler... Nerem doğru ki demiş...
(Fabl daki kendinden bi haber olmayan deveye teşekkür ediyoruz)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.