- 480 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
8 Mart Dünya Kadınlar Günü
Alemleri yaratan,
yaratılmışların en hayırlısı olarak bizleri halk eden Rabbime şükürler olsun.
Yüce Rabbim;
Maddi ve manevi olarak mükemmel yarattığı insana, doğruyu/yanlışı her türlü bilinmesi gerekenleri aktarmış nefsi ile başbaşa bırakarak imtihana tabi tutmuştur.
Bu imtihanda ;
İmanın şartları, İslamın şartları, kitap ve ehli sünnet çerçevesinde yaşamak önemlidir. Ayrıca dünyevi ve uhrevi hayat içerisinde kendi canımızda dahil her şey israf etmemek kaydıyla dozajında bize emanet edilmiştir.
Bu emanette;
Maddi ve fiziksel olguyu bir tarafa bırakacak olursak, Anamız,bacımız kızımız,kadınımız kısacası cennet ayaklarının altına serilen ANALARIMIZ ve KADINLARIMIZ öncelik taşımaktadır.
Bu çerçevede;
neslimizin ve geleceğimizin teminatı olan kadınlarımızı, maddi -manevi açıdan tam olarak desteklemek bizlerin en büyük önceliğidir.
Son zamanlarda artış gösteren istismar/ cinayetlere karşı köklü- caydırıcı kamu vicdanını yaralamayacak tedbirler acilen alınmalıdır.
Canımız, ciğerimiz ve baş tacımız olan çocuklarımızı, kızlarımızı, kadınlarımızı yılda bir / bir kaç gün değil ömrümüzün/gönlümüzün tam ortasına koyarak hayatımızla çepeçevre sarmalıyız.
Sakın dokunmayın emanet onlar
Yan bakanın gözün oyarım canlar
Can yakıyor her an sahte insanlar
Can yakanın canın yakarım canlar
Selahattin ACUN- Adana
💐BAŞTA SEVGİLİ EŞİM OLMAK ÜZERE 8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN DEĞERLİ DOSTLAR👏👏👏🌷🌷🌷
YORUMLAR
Tebrik ederim Üstadım, kaleminize, yüreğinize sağlık..
Bugünün özelliğiyle bir ömür tüm annelerimizin, kadınlarımızın, kızlarımızın, hayatımızın.. her saniyeleri huzur, mutluluk ve sürûr dolu olsun.. Kutluyorum..
KADINLARIMIZ
O yarımdır benim, ben onsuz yarım
Onsuz hayat ağlar, hem zarım zarım
O varsa hayatta, işte ben varım;
Kadınlarımızla karılmışız biz..
Murat Kahraman Murâdî
08.03.2022/İstanbul