- 381 Okunma
- 0 Yorum
- 3 Beğeni
TÜRKİYE’DE DERİN DEVLET
TÜRKİYE’DE DERİN DEVLET
Dünya derin devleti hakim olmak istediği tüm ülkelerde birbirine alternatif çeşitli derin devletler tesis etmiştir. NATO bağlı ülkelerde Gladyo örgütleri kurmuş, bu örgütler vasıtasıyla o ülkelerde demokratik seçimlerle işbaşına gelen hükümetleri zaman zaman sıkıntıya koymuş, bazen de alaşağı ederek amaçlarına ulaşmıştır.
Geçmişte NATO müttefiki bazı ülkelerde deşifre edilmiş, bu yapılar tasfiye edilmiştir. Ancak birçok NATO müttefiki olan ülkelerde buna teşebbüs dahi edilememiş, bazılarında ise alternatif derin yapılar devreye sokulmuştur.
Türkiye de bu ülkelerden biridir. Türkiye bu derin yapılanmalardan sadece biri olan Ergenekon yapılanmasını tespit etmiş, tasfiyeye girişmiş, ancak bu yapının tasfiyesinde kullanılan yeni derin yapının kendisini onun yerine ikamesi ile karşılaşmıştır.
Adına paralel yapı denilen bu yeni yapılanma 30, 40 yıllık bir geçmişe sahip ve yargı, asker, emniyet birimlerinde teşkilatlanmıştır. Yeni derin devlet kendisine rakip derin devleti tasfiye ettikten sonra onun yerini almış ve siyasi iradeyi teslim alma, yargı ihtilaline girişmiştir. Bu kalkışma siyasi irade tarafından alt edilmeye başlayınca daha önce tasfiye etmek için mahkeme kararları vermiş olan yargısal Ergenekon siyasi iradenin düşmanı dostumdur diyerek iadeyi muhakemeye karar vermiş ve rakip yapılanmayı tahliye etme hareketine girişmiştir.
Böylece derin devletler kendi aralarında güç birliğine varmış, daha önce uyutulan Jitem örgütü de uyandırılarak siyasi iradeye karşı büyük bir yapılanma oluşturulmuştur. JİTEM, ERGENEKON VE PARALEL YAPI artık batılı güçlerin emrinde çok yönlü faaliyet gösteren taşoren bir derin devlettir. Dış güçlerle de işbirliğine girmiştir bu derin devlet. Bu yapılanma ABD, AB ve İsrail’in emrindedir. Asla ve asla milli menfaatlere yarlı değildir. Belki bu yapılar öyle kandırılıyorlar. Ancak görünen gerçektir ki bugün dünya konjonktüründe sömürgeci yeni Roma’nın Türkiye’nin gelişmesini, kalkınmasını, milli savaş sanayii ve ekonomik projeleri başarmasını engellemek arzusundadır.
Bu durum gezi kalkışmasıyla anlaşılmıştır. Gezi kalkışması sonucu siyasi iradeye sunulan şartlar bunun apaçık göstergesidir. Kanal İstanbul, Üçüncü Boğaz Köprüsü ve… Gibi büyük projelerin rafa kaldırılmasını isteyen gezi heyetinin kimin temsilcisi olduğu anlaşılmıştır. 2. Gezi denemesi ve Soma kalkışması, ardından yürürlüğe konulan Kobane eylemleri bu kirli yapıların eseri olduğu bellidir.
Siyasi iradenin düşmanlarını iyi tanıması, ona göre tedbirini alması şarttır. BİR DE BU ÜLKEDE KÜRT DERİN DEVLETİ vardır. Bu derin devlet Kandil’de, Güneydoğu’da, Doğu’da İstanbul’da ve Karadeniz’dedir. Her yerdedir. Bugün dış ve iç güçler tarafından kullanılmak için hazırlanmaktadır. Barış sürecinden faydalanarak Hükümetin elini bağlamaktadır bu yapı. Barış sürecini hükümetin yumuşak karnı hale getirmiştir. Velhasıl siyasi iradenin işi zordur. Derin yapılanmalar dünya siyasetini de kontrol etmekte, bu amaçla kullanmaktadır. Dünya derin devleti, Türkiye derin devletiyle el eledir.
Siyonizm’in emrindeki yeni Roma yükselen değer Türkiye’yi alt etmek üzere harekete geçmiştir. IŞİD, Suriye ve Mısır’daki devrim hep bununiçin ayarlanmıştır. Amaç yeraltı ve yer üstü kaynakları olduğu kadar Büyük İsrail Devleti’nin kurulması ve İslam’ın bir daha ayağa kalkmamacasına ezilmesidir. Bunun için de dünyanın her yerinde Müslümanlar ezilmektedir. Türkiye üzerindeki oyunlar da bu amaca yöneliktir.
Ahmet Kemal
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.