yazı
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
karşıda daha şarkı bir şey, ben olsam... yani tüm sinirlerimi tezgaha gerip yeniden dokusam papatyaydım. lütfen bir şeker daha alabilir miyim. başıma az daha uzayabilir miyim.
üstüme tam olarak oturmuyorum. ağzım duvara kayıyor mikail. seni çarşambayla karıştırıyorum. beni filin bacağından oyuyorlar. yanlışlıkla yasadışı yazılıyorum. hayır, ankaralıyım. bazen burada da sadece 12.20.
bir gün dışarının sökülen yerinden tanrıyı görmüştüm. hiç unutmuyorum beni başımdan aşağı buz gibi döktüler. her şeyden soğuyup fayanslara karışmıştım.
“hadi söyle bana müziği seversin sen.”
kimse yok. kendi yıldızını yokluyor insan. bir tabure çekip uzun uzun ölüyor.
YORUMLAR
Özürdilerim. Kızmayın ama bazı arkadaşların fikirlerine katılıyorum. Sosyal medya hesabından vecize paylaşmıyorsunuz. Bence dil kurallarına riayet ederek yazmalısınız. Bunu bir köşeye koyuyorum.
Öte yandan, şiirin ve düz yazının dili ayrıdır. Elbette düz yazıda bir miktar kelime oyunları yapılabilir, fakat bu demek değildir ki şiirde yaptığınız gibi düz yazıda da anlamı tamamen saklayabilirsiniz.
Burada bir yazı yok. Şiir olması gerekirken, mısraları peş peşe eklenerek düz yazıya çevrilmiş bir parça var. Selamlarımla!
Lütfen kabalık ettiğimi düşünmeyin. Bütün samimiyetimle söylüyorum ki ya yazıda bir tuhaflık var ya da ben de bir eksiklik. Matematiğim ve geometrim hiç iyi değildi. Belki de ondandır.
yitiksevdalar tarafından 7.3.2022 16:08:50 zamanında düzenlenmiştir.
yitiksevdalar
Bir edebiyat sitesinde asgari dil bilgisi kurallarından yoksun, başlığı bile olmayan bir yazıyı "günün yazısı" olarak seçen kurul acaba hangi kıstasla bu kararı aldı çok merak ediyorum.
"Türkçe bizim ses bayrağımızdır" diyor bayrak şairimiz. Ve elbette en az bayrağımız kadar saygıyı hak eder. Esenlikler dilerim.
sahra
deniz-ce
günün yazısı seçilmiş olmanız kesinlikle sizin hatanız çünkü bu yazı’yı buraya asarak sekizde bir kusurlusunuz, trafiğe çıkan araba gibi.
yazıda ne bir hassasiyet, ne bir hakkaniyet ne de bir mahcubiyet göremedim.
yine de içinizden geçeni yazma aşırılığını rabbim affetsin.
kalın sağlıcakla.