- 302 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Bana Gelen Mektuplar.
Sevgili Kerim Özbekler,
Merhaba, nasılsınız Kerim Bey? Uzun zamandır sizden haber alamadım, sizi merak ettim. Sağlığınız ve çalışmalarınız, her şey umarım yolundadır. Zaman zaman beni Türkiye’de sergilenen tüm sanat olaylarından haberdar ediyordunuz, daha doğrusu sizin için endişe duydum merak ettim inşallah her şey yolundadır. Siz gerçekten, benim her zaman sevgiyle saygıyla andığım değerli bir dostumsunuz Kerim Bey. Görüşmek umuduyla, sevgiyle kalın. (14 Ekim 2021 Perşembe-02.19)
Prof.Dr.Levent Seçer (Yazar ve Müzisyen) Lizbon-Portekiz
************************************************************************************************
Merhaba Kerim Bey, çoktandır sizlerden haber alamiyorum.
Hayırdır inşallah. Sağlığınıza duacıyım. Selamlar...(03 Eylül 2021 Perşembe-21.57)
Abdulkadir Güler
E.Söke Milli Eğitim Müdür Yardımcısı-Yazar-Şair
*****
Hocam, ben iyiyim. Ben de, sizden haber alamaz oldum. E postanıza gönderdiğim duyurular için googleden engellendi yazısı gelince e postanızı sildim, benim kullandığım telefon bir çok kişinin telefon numarasını kaybetmiş. Arkadaş edindiğim kişilerin e postalarını eklemiş, daha sonra telefonu değiştirdim. Bu sefer, her şey daha karmaşık bir hale geldi. Bizim çocukların telefon numaraları falan kayboldu, Facebook hesabına giremez oldum. Girdiğimde, önceden telefonu orada yazılı olanların telefonu olmadığını farkettim. Kısacası, ortalık toz duman. Çalışmalarımın yarısını anladığım kadarı ile telefondan, diğer yarısını bilgisayar üzerinden gerçekleştiriyorum. Bu arada, normal evimizden ayrılarak 2 yıl rahat etsin diye 95 yaşındaki annemi küçük kız kardeşimin evine taşıyıp orada baktık, 3 ay önce mahalleyi ve komşuları özleyip kendi evimize geriye döndük. Şu an, üniversiteyi kazanan yeğenimin oğlu ile birlikte Bandırma’ya geldim. Yurt olmayınca, bir daire kiraladım. Evin eksikliklerini tamamlayıp, işin keyif kısmına geçtim. Burada, 2-3 gün daha kalıp Nazilli’ye döneceğim. Aklımda, önce Söke’ye gelme fikri vardı ama tren ve otobüse binmek için çeşitli kayıtlar yaptırmak lazımmış. Bu konuda HES kodunu falan bana polis alıverdi de öyle yola çıktım, otobüs gişelerinde bunu söylemeden bilet vermiyorlar. Aynı konu tren yollarında da geçerli, bu arada pandemi de biraz beni ürküttü. Bir ay içinde Nazilli’de 5 arkadaşım vefat etti, bu arada cami ve belediye höparlöründen duyduğumuz vefat sela ve anonsları biraz sessiz kalmamıza yol açtı. Durum bundan ibarettir, biraz da yaşlılık alametleri boy göstermeye başladı.((01 Ekim 2021 Cuma-07.42)
Kerim Özbekler
Gazeteci-Yazar-Şair
*****
Merhaba sevgi kadim dostum Kerim bey,
mektubunuzu alınca çok sevindim. Pandemi konusunda
bir çok dostlarımızı da kaybettik. Sizi İnanın Özledim.
Eşim biraz rahatsızdır. fırsat bulursam Nasilli’ye geleceğim.
İlerde elbette görüşürüz. Siz benim kadim bir dostumsunuz.
Ta. 1965’lerden bu yana... Hatırlarsanız Ankara’da Rd.Prof
. İsmail Hakkı Baltacıoğlu ’nun çıkardığı YENİ ADAM dergisi de sizinle bir konuşmam/ röportajım vardı.
O dergi hala bende duruyor... . İlerde yine yazacağım.
sizden haber almak benim seindirmiş oldu. Sağ olunuz,var olunuz.
Selam ve sağlık dileklerimle... (01 Ekim 2021 Cuma-23.06)
Abdülkadir Güler
************************************************************************************************
Sevgili Kerim
elinde bulunan şairlere ait mail adreslerini bana yollarsan memnun olurum,
onlara da doğrudan ulaşayım.(20 Ekim 2021 Çarşamba-09.50)
Ahmet Otman (Gazeteci-Yazar-Şair-Yayıncı) Salihli-Manisa
************************************************************************************************
Kadirşinas, yüreği pırlanta, hümanist, yardımsever, vefakar, Nazilli’nin gülen yüzü, iyilik meleği can dostum;
Çok, ama çok teşekkür ederim.
Selam, sevgi ve saygılarımı sunuyorum. "Harika bir bir haber yapmışsın.’’(23 Ekim 2021 Cumartesi-01.13)
Musa DİNÇ (Sağlık İletişim Uzmanı-Eğitimci-Yazar-Editör) Didim-Aydın
************************************************************************************************
Teşekkürler, değerli hocam. Gerçekleştirilen etkinliklerden, faaliyetlerden haberdar oluyoruz. Varlığınıza, sağlık.(23 Ekim 2021 Cumartesi-20.18)
Derya Kızılgöz
************************************************************************************************
Kerim Bey Merhaba, 5-6-7 Kasım 2021’de Sivas’ta Azerbaycan Milli İlimler lnkd.in/d72ZVY-T-Esas-Der-Sivas
Sifahod’un emekleri ile Azerbaycan ve Türkiye’den katılan Akademisyenler-Halk Ozanları-Şairler ve yazarların katılacağı İki Devlet Tek Millet konulu bir dizi program yapılacaktır. Sivas Belediyesi-Sivas Cumhuriyet Üniversitesi ve Rektörlüğünün maddi destekleri ile yapılacak olan bu etkinliğin afişi ektedir. Etkinliğe katılmak isteyenler için, kahvaltı dahil geceliği 80 TL’ye üç yıldızlı lüks bir otel tahsis edilmiştir. Etkinliğe katılmak isteyenler, bana başvurabilir.(26 Ekim 2021 Salı-18.39)...
Şahamettin Kuzucular
lnkd.in/dYa64gTm
Sahibi ve Esas-Der Başkanı
************************************************************************************************
MERHABA SEVGİLİ VE YÜREKLİ DOSTUM, GÜZEL İNSAN.
TANITIMLARLA, GÖNÜL ADAMLARINA GÖSTERDİĞİN YAKIN İLGİ VE ALAKANA MİNNETTARIM.
SENİ KUTLUYOR, SAĞLIK VE MUTLULUKLAR DİLİYORUM.(26 EKİM 2021 SALI-19.30)
HASAN AZKIRAN
GEMLİK-BURSA
************************************************************************************************
Benim 12 yıl önce yazdığım, ’’Nazilli Cumhuriyeti’’ kitap kapağını da koysaydın Kerim kardeş.(30 Ekim 2021 Cumartesi-11.53)
Etem Oruç (E.Lise Öğretmeni-Yazar) Nazilli-Aydın
************************************************************************************************
Kerim Bey Merhaba,
Güzel sanat haberlerinizi alıyorum, ilgi ile de izliyorum...
Bir ay içinde, üç kitabım yayımlandı. Sırasıyla;
-Düş Adam:İş Bankası Kültür Yayınları,
-Piri Reis’le Dünya yolculuğu:Smirna Yayınları,
-Taş Üşümesi:H20 Yayınları.
Not.Üçü de roman, Taş Üşümesi büyükler için. Diğerleri, ilk gençlik romanları.
Bilgilerinize sevgiyle sunulur.(01 Kasım 2021 Pazartesi-19.29)
Mehmet Güler
************************************************************************************************
Merhaba Kerim Bey,
Umarım iyisinizdir ve bu zor pandemi şartlarında, güvenle hayatınıza devam ediyorsunuzdur. uStory interaktif hikaye platformu olarak, Türkiye’de ilk İnteraktif Hikaye Yarışmasını düzenliyor olmanın heyecanı içindeyiz. Daha fazla insana ulaşabilmek için, yardımınıza ihtiyacımız var.
Sene başında iki kurucu ortak olarak çıktığımız bu yolda İTÜ Çekirdek, Boğaziçi Büdotek teknoparklarından kabul aldık. Çeşitli yarışmalarda, dereceye girdik. Okuyan insanın çevresine, toplumuna ve kendisine anlam kattığına inanıyoruz. Her gün büyüyen yazar topluluğumuzla, daha da büyük işler başarmak için çok çalışıyoruz.
Naçizane, desteklerinize ihtiyacımız var.(03 Kasım 2021 Çarşamba- 01.33)
Ekrem Başarı
Co-founder (Kurucu Ortak)
lnkd.in/d_pN5E_Y
************************************************************************************************
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.