TÜRK DÜNYASININ KURTULUŞU
TÜRK DÜNYASININ KURTULUŞU.
TÜRK IRKININ TÜRKLEŞMESİ VE ŞU ARAP BATAĞINDAN UZAKLAŞARAK KENDİSİNİ TÜRK SOYLULARIN İDARE ETMESİ İLE OLACAK.
BİZDEN GÖRÜNEN AMA ASLA BİZDEN OLMAYANLARIN TÜRK IRKINI İDARE ETMESİNE SON VERİLMEDİKÇE TÜRK IRKININ YAŞADIĞI COĞRAFYA DA NE SORUNLAR TÜKENİR,NEDE GÖZ YAŞI,AĞIT,SÖMÜRÜ SON BULUR.
O NEDENLE EY GÖK TANRININ YERDEKİ YANSIMASI OLAN TÜRK.
TİTRE ÖZÜNE VE GÖK TANRINA DÖN.
KURTULUŞUN TÜRKÇÜ İHTİLAL İLE OLACAKTIR.
TÜRK SOYUNDAN OLMAYAN DÖNME VE DEVŞİRMELER SENİ İDARE ETTİKÇE DAHA ÇOK BOYNUN BÜKÜK DOĞU TÜRKİSTAN,KIRIM,KARABAĞ,GÜNEY AZERBAYCAN,KIBRIS,TÜRKMEN ELİ,BATI TRAKYAM DİYEREK AH EDECEKSİN,KAHREDECEK MAHVOLACAKSIN.
UYAN EY TÜRK OĞLU,UYAN EY TÜRK KIZI.
TİTRE VE KENDİNE DÖN.
ŞU YATTIĞIN ÖLÜM VE YOK OLUŞ UYKUSUNDAN UYAN ARTIK.
YALANCI DİN BEZİRGANLARINDAN,SİYASAL İSLAMCILARDAN SANA ZERRE KADAR FAYDA OLMADI OLMAYACAK DA...
NOGAYTÜRK
YORUMLAR
Günaydın soylu Türk kadını, her kelimesi ve satırının altına klasik deyişle ıslak imzamı atacağım görüşler.
var olun. ünlü bir şairimizin bir dörtlğüyle selamlıyorum sizi.
"Ben bir Türk'üm; dinim, cinsim uludur;
Sinem, özüm ateş ile doludur.
İnsan olan vatanının kuludur.
Türk evladı evde durmaz giderim."
M. E. Yurdakul
"TÜRK SOYUNDAN OLMAYAN DÖNME VE DEVŞİRMELER SENİ İDARE ETTİKÇE DAHA ÇOK BOYNUN BÜKÜK DOĞU TÜRKİSTAN,KIRIM,KARABAĞ,GÜNEY AZERBAYCAN,KIBRIS,TÜRKMEN ELİ,BATI TRAKYAM DİYEREK AH EDECEKSİN,KAHREDECEK MAHVOLACAKSIN."
Ülkenin bugünkü düştüğü durumun aslında tam da özeti.
Ne yazık ki daha ağzından bir kere "Türküm" dediğini duymadığımız adamı kendisi istemediği halde Türk milletinin önderi, kurtarıcısı olarak gören beyni sulanmış bir güruh var. Üstelik ülkeyi getirdiği nokta belli olduğu halde.
Yazının tamamına katılıyorum.
Selam ve saygılar.
NÖKER
Ustam sağol var ol
Esenlikler dilerim
NOGAYTÜRK!
Sizin,
"TÜRK IRKININ TÜRKLEŞMESİ VE ŞU ARAP BATAĞINDAN UZAKLAŞARAK KENDİSİNİ TÜRK SOYLULARIN İDARE ETMESİ İLE OLACAK." bu tespitinizi Mustafa kemal Atatürk ""Efendiler, sırası gelmişken, aziz milletime şunu tavsiye ederim ki, bağrında yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanındaki, vicdanındaki öz cevheri çok iyi tahlil etmek dikkatinden bir an geri kalmasın!" diye uyarmıştı!
Ne yazıktır ki Gizli Kardinaller, (Savcı iddianamesine girmiştir) vatan ve millet düşmanı cemaat tarikat ve tekkeler(Atatürk'ün tespiti) sayesinde devşirmeler ülke yönetiminde söz sahibi.
Türk Milleti Yüreğini eline alıp uyanmalı, sesi çıktığı kadar yüksek sesle kendine sahip çıkmalı derim.
Saygılarımla.