- 261 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Savaşın kazananı yoktur...Savaşı değil parayı sev....ama Allah için
Savaşın kazananı yoktur...Savaşı değil parayı sev...ama Allah için
Peygamberimizin bütün savaşları el hafız sıfatına hadimlik yani savunma korunma amaçlı asimile olmamak ve sömürülmemek için...
Savaşın kazananı yoktur...
Savaşın kazananı yoktur...Ey Zelenskiy...neden ikna olmadın savaş dedin gaza geldin.. Zelenskiy Türkiyeyi savaşa sokmak istedi ama o kadar uzun değil dostluk..sadece Allaha dostuz ne AB’ye nede rusyaya muhtaç değiliz...
Savaşın kazananı yoktur...Ey Zelenskiy...neden ikna olmadın Şeffaf ol Türkiyeye karşı...dost musun düşman mısın belli değil... Natoya yaradı senin savaşın nato yumruk oldu...Çine de yaramadı pek...çin de desteğini çeker rusyadan artık...çünkü rusya şeffaf değil çine karşı...
Rusya "Türk birliğine karşı değil..."ama Nükler silah üretilmesini kendine tehdit ilan ediyor..Batıyı da nükler silah üretir sandı...
Anlaşılan yönleri de var bu savaşın..Evet...Kabilin elinden taşı almak bu savaşın amacı Kabili öldürmek değil.Habilde taşı kabilden almak amaçlıydı sadece...Kan dökmek amaçlı değildi...cana kast yoktu Habilde...İslamda savaşta çocuklara yaşlılara kadınlara dokunulmaz...ama kısas gerekliyse dokunulur...çünkü bütün ırklar ve bütün dinler kardeştir...Türklere hz Yusufluk nasib olmuş...şükür...
Bütün ırklar ve bütün dinler kardeştir...Evet...Nükler silah üretemezsin diyor Rusya .Bir sindirme amaçlı Ukrayna savaşı ...15 temmuz gibi...bir savaştan ziyade bir ihtilal gibi.
Anlaşılmayan yönleri de var bu savaşın...Afganistanda yakıp yıkıcı olan rus ordusu Ukraynada kibar..Korktuğu birileri mi var.çin böyle mi anlaştı ...dengelerden mi korktu
Nükler silah üretemezsin diyor Rusya Ukraynaya...savaşın sebebi belli...Rusya dibinde nükler silah üretilmesini istemedi...
Savaşın kazananı yoktur...
Ben savaşa çok çok karşıyım neden mi...önce caminin ıslahı şart oldu...cami-kilise oğul inancında örtüşmüş çünkü...Kilise hz isaya oğul derse velilere de hz Mevlana çocuk der esmanın sudurunun ürünü var.oğulluk yok...Zatı sudur etmedi çünkü...benim inancıma göre...
Kilise dışlıyor bizi yazarlarıyla gazetecileriyle...renk takıntıları din takıntıları devam ediyor bu Ukrayna savaşı öğretisi çok bol bir savaş oldu...Yusufluk düştü payımıza Irkımın payına da günümde ...
Birleşmiş milletlere Ukrayna bize saldırı var dedi ve savaş var saydık.Savaş yok gibi bir savaş var.Türkiyenin manevra yetisi var şükür...bir hile seziyorum bu savaş değil bence...Çok kibarlaştı mı savaş...neden ırakta kibar değildi...Suriyede de kibar değildi...Böyle savaş yıllarca sürse de adı savaş olamaz...bir hile var...Okunması zor gizli bir sayfası var bu savaşın...ama PARABABALARI savaşında kazananı oldu hz Ademden beri...
Savaş ve hile komşu kelimeler ama bu savaş baştan sona hile kendisi de hile savaş mı desem bilek güreşimi desem şakalaşma mı desem...
Savaşın kazananı yoktur... Savaşı değil parayı sev...ama Allah için
Evet...Savaşın kazananı yoktur... ama zayıfın kazandığı zaman yok...ve PARABABALARI savaşında kazananı oldu hz Ademden beri...Savaştan da kazandılar çünkü...Osmanlıya faizi bile seçtirdi savaş...Cihad para kazanmaktır...çünkü...Osmanlıya faizi bile seçtirdi savaş...her haramı seçer duruma düşeriz paramız yoksa...Para para para...paran varsa nüklerin de olur...caminde olur...paran yoksa mağaraya benzer camin...kamışa benser silahların...cihadın çocukların oyununa benzer...
Evet...Savaşın kazananı yoktur... Savaşı değil parayı sev...ama Allah için...put olur değilse para da savaşta...cami de kilise de...havra da...Islah et camiyi de savaşı da parayı da secde olsun savaşın da zenginliğinde ...ve de savaştan değil Allahtan kork...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.