- 377 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
Hiç
hiç engellendiniz mi telefon ettiğinizde meşgule alındınız mı kendinizden şüpheye düşürüldünüz mü, her türlü fedakarlığı yaptığınız halde sanki tam tersiymişsiniz gibi davranıldı mı...
hiç ağlamanızı durduramadığınız oldu mu, gülmek isterken gözyaşlarına boğuldunuz mu, birine kendinizi anlatmaya çabalarken aslında sizi asla anlayamayacağını anladınız mı, sözlerin anlaşmaya yetmediğini fark ettiniz mi...
hiç sizi defalarca kıran aşağılayan hor gören birini çaresizce sevmeye devam ettiniz mi, sevginizi ve aşırı vericiliğinizi zaten hakkı görerek size soğuk mesafeli ve cimri davrandığına şahit oldunuz mu...
siz hiç delirmekten korktunuz mu, keşke bunları yaşamasam da ölsem dediğiniz oldu mu, etrafınızda insanlar varken yalnızlığı iliklerinizde hissederek titrediniz mi, eliniz ayağınız boşandı mı, boğazınıza yumruk tıkandı mı...
siz hiç bu şekilde uzun yaşamaktan korktunuz mu, kendi ipinizi çektiğinizi defalarca ölüp ölüp yeniden dirildiniz mi, yanıp kavrulup küllerinizden doğdunuz mu, bıktım usandım dayanamıyorum dediğiniz her şeye katlandınız mı...
siz hiç gitmek istediğiniz yerde senelerce mıhlanıp kaldınız mı, kanatlanıp uçmak isterken tepe üstü yere çakıldınız mı, acılar içinde kıvranırken mutluymuş gibi yaptınız mı, migreniniz tutmuşken ansızın bastıran misafirleri ağırlayıp gülümsemeye çalıştınız mı, midenize bıçak gibi ağrılar saplanırken eski komşunuzun kızının nişanına ve düğününe gittiniz mi...
siz hiç paraya değer vermediğiniz halde bankadaki cüzdanınızdaki paranın miktarını bile bilmediğiniz halde tam tersi biriymiş gibi itham edildiniz mi...siz sevgi depolarınızın boşluğunu birtakım işe yaramaz objeler alarak doldurmaya çalıştınız mı...tok olduğunuz halde buzdolabının kapısını açıp açıp kapadınız mı...
hiç yardımsız kaldınız mı, yardım alamadığınız halde herkesin yardımına koştunuz mu, dert dinleyip derdinizi en yakınlarınıza bile anlatamayışınızın çaresizliğini dibine kadar yaşadınız mı, hep bir çıkış kapısı olduğuna inanıp yüzünüze patlayan kapıların önünde bitkin ve perişan yığılıp kaldınız mı...
siz hiç bir hiç olduğunuzu düşündünüz mü...
Gülhan Çeliktaş
YORUMLAR
Bu hayat hep çaresizliklerden bu hale geliyor her insanin kendine göre bir hikayesi vardır kimse kimsenin neler çektiğini çaresizlikten defalarca ölüp ölüp dirildigini bilmez elbet zor bir durum biraz benim hayatımı anlatmış yazınız bir yandan okuyup bir yandan yaşanmışlıklar gözümün önünden geçiyorken hala geçmişi yaşıyor gibi hissettim kendimi...Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadem Güzel ve manidar bir yazı olmuş...Saygılarımla...