DÜNYAYA SAVAŞ MEKTUBU
Dünyaya kan ve barut hakim olmaya bugün başlamadı yıllardır batı müslüman ölümlerinin ahını bugün kendi çocukları için söz konusu olunca sınırlarını ukrayna için açtı elbette iyi yaptı mültecileri kabul etti peki ya siyahi afrikalıkar ne olacak yada ırak suriye mısır cezayir libya kırım arakan ve daha nşce mazlumlar. Ey yunan köoekleri mızrakla dedidiğiniz botların vicdanını kim yamayacak. Allahın adaleti yerini bulacaktır bu daha başlangıç hazır olun Filistinin her Kadir gecesinde vurulmasının ahını çekmeye 500 bin ıraklı kadının tecavüz edilirken sessiz kaldığınız taş vicdanlarınızın hesabını vermeye. Say say yaz yaz bitmeyecek acıları var ukrayna mazlumları gibi ayırt ettiğiniz müslüanlarında. Hesap döner sap döner dinsizin hakkından imansız gelir. Şimdi avaz avaz bağır Dünya ağla ağla. Türkiye gel bizi kurtar diye umarım almanya fıransa hollanda ve diğer ülkeler bu ahın günahın gazabından nasibini çok fazla almaz ellerinizde masum kanı çaresizlik. Yunanistan tırmalayıp duryorsun akıllı ol oğlum başkentnizi değl 7 gün 7 saat savuaassınız Türkleri rusyayla karıştırayın ukrayna gibi hata yapıpta oyuna gelmeyin Trkn merhmeti vatan ddimmi biter... Otur ey Dünya düşün.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.