- 555 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DİYARBAKIR/EĞİL
DİYARBAKIR/EĞİL
.💙.
“ O Mahiler ki Derya içredir Deryayı Bilmezler”
Bu söz herkes için, herhangi bir konuda tam isabetle söylenecek bir sözdür.
Her zaman dile getirdiğimiz gibi, Göz aydınlığımız, Şehrimiz Yuvamız Diyarbakır’ın her bir tarafı Paha biçilmez Hazine ve güzelliklerle doludur. Yaşadığımız gün bizi milat öncesi yaşamlara şahit kılmakta ve o günlere götürmektedir. Dünyada eşi benzeri bulunmayan bir hazine hükmündeki Diyarbakır Eğil Peybamber kabirleri kat’i delillere dayanan hakiki mekânlardır.
“Payiza Paşin” Dediğimiz Sonbaharın Son günlerinde, Fırtınalı yağmurun hüküm sürdüğü Diyarbakır Meydanından Kıymetli dost ve abimiz Sadarettin Memiş ile Eğil İlçesinde bulunan Peygamber Kabirlerini ziyaret niyetiyle yola çıktık.
O kutsal mekânlarda, Bizi gök kuşaklı bir manzara karşıladı. Peygamber Kabirlerini ziyaret ederken görevliler bir sebepten dolayı kabir kapılarını açtılar içeri girmek nasip oldu yakından görme ve ziyaret etmek nasip oldu, Bu ziyaret vesilesi ile gördüklerimizi siz kıymetli Arkadaş ve dostlarla paylaşmak vacip oldu.
Şehrimizin En Aziz Misafirlerini; Her imkânı olanın ziyaret etmesi gereklidir.
Bugün dünyalık bir idareci veya makam sahibinin odasına girmek için bin bir sual ve izin ile girebiliyorken. Allah’ın Elçileri nin o ulu makamlarının kapıları herkese sorgusuz sualsiz ardına kadar açık.
Sağlık ve Mutluluk içinde olun inşallah.
01.12.2021
A.Yalçınkaya
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.