- 475 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
UNUTULMAYAN ANILARIM,DAN
Aklıma güzel bir anım geldi,
Bir gün Trafikteyim altımda 2005 model otomatik Vites Honda civic sedan var o km de 2005 yılında oldu bu olay. Çok rampa bir yoldan çok işlek bir caddeye iniyorum biraz arabanın burnu yola inmiş ama yolun sağ çizgisinin tam o noktasındayım durdum tam o an süslü püslü camları karanlık bir spor Bwv durdu Tam önümde. İçinden bir adam çıktı gözünde gözlük. elinde tespihini sallıyor. Kolları döğmeli ve façalı👀☠️👽🤫korktum birden ulan bu adam beni haşlayacak dedim. Besmele çekip indim arabadan. hooop birader naptıın sen arabamı mahvettin dedi. arabanın önüne eğildi parmağını uzattı iki arabanın arasına benim arabanın önü, onun arabasının sağ ön tanponu, bir parmak zor sığıyor o kadar yakın iki araba, neyse birader birşey yok arabanda dedim, olmaaaz vaaar dedi. Ne var bu arabada dedim, bu arabada çok şey var dedi, bu araba burdan gitmez dedi.
Biraden nasıl gitmez arabaya bin 1, vitese tak gaza bas gider dedim yok yaaa dedi😂 bu araba gitmez dedim sana dedi, o zaman ben gideyim dedim git bakalım dedi geri geri çık da görelim bakalım dedi.beni arabayı geri geri çıkarken kaçıracak zannetti😂güya, kendi Arabama bindim R ye aldım vitesi bir milim kaymadan geri çıktım buyrun beyfendi yolunuz açııldı gidebilirsiniz dedim. Arabada ak siğorta acenteliği kartivizim vardı ak siğorta ara hizmeti nde evrakçılık yapıyordum o ara. kartımı uzattım bu nedir dedi tespihini sallayarak. Kartım dedim buyrun gelin bir çayımı için dedim. karta baktı baktı Eyvallah Vahap bey dedi tabi ki dedi, grantuvalet kıyaftim var takım elbise beyaz gömlek kırmızı kravat. Özür delerim beyfendi sizi alıkoydum dedi arabasına bindi bir pati çekti lastiklerden yangın kokusu geliyordu, ulan dedim bu adamın başına bir bela gelecek hayırlısı dedim ve peşine devam ettim ama o ilerde gidiyordu bir baktım adam önündeki arabaya girdi arkadan, yanından geçerken bir baktım kafa göz kan revan içinde bakınıyordu sağa sola. Adamınan iteleşsem belayı bulacaktım alttan alarak adam olduğunu hatırlattım kendilerine, bana dokunmayan yılan dedim geçtim işte böyle bir anı yaşamıştım yıller evvel...
Vahap ünsal... 2005
YORUMLAR
Günaydın Vahap Bey!
Unutulmayan Anılarım başlığıyla adı altında anlattığınız, Türkiye gerçeğini ya da
bir başka ifadeyle magandalığı; sanatçı ruh hali ve inceliği ile ifade etmiş, sanatlaştırmışsınız.
Şaka bir yana bu tür olaylara mesleğim gereği çok şahitlik ettiğim için olmalı ki
anlattıklarınız film gibi canlandı gözlerimin önünde.
Kutlarım.
Selam ve sevgilerimle.
Necati Kavlak tarafından 27.2.2022 20:05:55 zamanında düzenlenmiştir.