- 512 Okunma
- 2 Yorum
- 5 Beğeni
hasret.
O hikaye bitti...
Sevda içimde yakılmış bir orman gibi kapkara artık. Unutulmuş çiçekler gibiyim balkonda, bu evden taşınıp giden kadının ardında bıraktığı. Gün gün soluyorum. Bu geceleyin aklıma düşmelerin sancılı bir hastalık gibi göğsümde, öldürmeyen, güldürmeyen, durdurmayan bir hastalık.
Seni özledim ama o kadar çok değiştim ki karşında dikilsem tanımazsın artık beni. Ama mühim değil bazı sabahlar aynada kendimi gördüğümde ben de tanımıyorum çoğu kez, her sabah şaşırıyor, bu adamın kim olduğunu düşünüyorum. Benim nereye gittiğimi.. İnsan kendini bir sabah terk edip gidince, herkes bir sabah terk edip gider gibi geliyor..
Sonra şüphe duyuyorsun işte iki iki dahanın dört ettiğinden bile ..
Her şeye katlanıyorum ama bir yara izi gibi alnımın ortasında duran bu her şey güzel olacak sanmışlığım göğsümü deşip duruyor kör bıçakla.. İnsana ummaktan çok hiç bir şey acı vermiyor, terk edilmek, yenilmek, aşık olmak bile.. Yine de kendini alamıyorsun işte, bu sanmak yetim bir çocuğun annesine düşkünlüğü kadar bağlı bize ve bir o kadar acı.
Neyse. Yine de dilerim ki güzel yollardan geçiyordur senin hayatın.
Ve biliyor musun ? İnsan umarım beni unutmuşsundur, böylesi daha iyi diyecek kadar kötü bir adam olmamalı. Böyle bir kötülüğü yapmamalı yani insan kendine, değişirken, dönüşürken, hep eksiye, hep eskiyen...
Ve hep kendini layık görmeyen güzel sabahlara, sıcak çaylara, bir ekmeği banmaya tereyağlı yumurtaya.. Huzuru hak etmiyor muşum gibi hissetmeseydim eğer belki huzurlu olmak için bir şeyler yapardım çünkü. Ne bileyim, denize açılır, balık tutar, yanına bir şişe rakı açar.
Seninle birlikte şarkılar söylerdim.
Şimdi, çatlamış bir çay bardağından içerken rakımı, içimden sana doğru giden şiirleri susturmaya çalışıyorum. Ivır zıvır şeyler yazıyor, küfürler ediyor, hep başka şeylerden konuşuyorum. Çünkü bağrımda sana yanan ateşin kıvılcımları saçılırsa havaya senin için diyecek ki bunca insan.
Ne sevdalı bir adam.
Ne vefasız bir kadın.
Oysa biliyorsun benim diğer yanım..
Ne kötü bir adamım ben ve sen..
Ne ırmak,
ne kuşlar ve ağaçlar gibi bir kadın.
YORUMLAR
barisbazalka
Düğüm düğüm olan İçiniz ferahlar biraz.
Eyvallah.