NEDEN 18 MART DEĞİLDE 26 MART
HİÇ KİMSE AKSİNİ İDDİA EDEMEZ
YANLIŞ DİYEMEZ...
AÇIK VE NET DİYORUM ÇANAKKALE KÖPRÜ AÇILIŞININ 18 MART DEĞİLDE 26 MARTDA YAPILMASI ALENİYYETLE VE BİLHASSA ÇANAKKALE ZAFERİNE ADINI YAZDIRAN ATALARIMIN KANINA İHANET VE KARABAGDA TÜRK SOYDAŞLARIMIZA YAPILAN KATLİAMI KAMIKSAMAKTIR...
AZERBAYCAN 10 KASIM ZAFER GÜNÜNÜ ATATÜRKÜ ANMA GÜNÜ OLMASI SEBEBİ İLE TARİH DEĞİŞTİREREK YANİ ZAFER GÜNÜNÜ 10 KASIMDAN 8 KASIMA ÇEKEREK ASİLCE DAVRANMIŞTIR.
ADI BİLE 18 MART ÇANAKKALE KÖPRÜSÜ OLAN KÖPRÜNÜN AÇILIŞ TARİHİ DE DAHA EVVEL 18 MART OLARAK BELİRLENMİŞKEN.
AKEPE GENEL BAŞKANI VE PARTİLİ CUMHURBAŞKANININ DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ KİSVESİ İLE 26 ŞUBAT TARİHİNE ÇEKİLMİŞTİR.
26 ŞUBAT TANRININ ÖZEL VE ÜSTÜN YARATTIĞI ADI TÜRK OLAN MİLLETİN EN KARA GÜNÜDÜR,
YANİ HOCALI KATLİAMINDA 613 CANIMIZIN ERMENİ ALÇAKLARCA SOY KIRIMA UĞRADIĞI GÜNDÜR.
TÜRKİYE EĞER SÖZDE DEĞİL
ÖZDE AZERBAYCANLA GARDAŞ MİLLET VE DEVLET İSE DERHAL 26 ŞUBAT 2022 DE O KÖPRÜNÜN AÇILIŞ TARİHİNİN EN AZINDAN YA 1 GÜN ÖNE VEYA 1 GÜN SONRAYA ÇEKİLMESİNİ İLAN ETMELİDİR.
BUNU YAPMADIĞI TAKTİRDE AKEPE GENEL BAŞKANI VE TÜRK DEVLETİ O ZAMAN BİR MİLLET İKİ DEVLET TEZİ SADECE SÖZDE KALIR.
BEN KORKMADAN VE YİĞİTÇE YAZDIM VE HAYKIRDIM BU SESE KULAK VERMEKTE TÜRK DEVLETİNİN VE AKEPE GENEL BAŞKANININ BİLECEĞİ ŞEYDİR.
ŞEREFSİZLİĞE DİRENEN
AKLINI VE FİKRİNİ HARAÇ MEZATLARA SATMAMIŞ
İNANDIĞINCA YAŞAYAN TÜRK ULUSUNUN HER FERDİNE ESENLİKLER DİLERİM
NOGAYTÜRK
YORUMLAR
NÖKER
Bu yazıyı daha önce gerekli yerlere gönderdim.
Buraya bu yazıyı oynanan oyunu unutmayalım hafızamızda kalsın diye bıraktım