- 277 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İtibar Suikasti ve Suikastçiliğinde Tetikçilik
İtibar suikastı mevzusu itibar suikasatçılığı ya da haysiyet cellatlığı olarak ifade edilen yolla; kişisel itibarı zedelemek adına yapılan karalama ve lekeleme işidir. Bu yolla insana çamur atılır kara sürülür ki irtifa kaybetsin, gözden ve gönülden düşsün yere çamura batsın, debelendikçe debelensin, kan revan içerisinde kalsın diye.
...
İtibar suikastçiliği en hafif tabiriyle haysiyetsizlik, onursuzluk, şerefsizliktir. Bunu yapan kim olursa olsun, ne adına yaparsa yapsın yapılan adice bir iştir, yapansa alçaktır.
...
Bunu iş ve meslek edinen, geçimini bundan sağlayan insanlar vardır. Hiç çekinmeden nice masum insanlara mesnedsiz dayanaksız isnatlarda bulunur ve bu yolla karşıdaki kişi büyük yara alırken kendisi bundan fayda umar, çıkar sağlar. Açıkçası tetikçidir bu tipler.
...
Bu yapılan iş çukurluktur. İnsan olanın, adamım delikanlıyım diye gezenin yapmaması gereken şeydir. Acizliktir zavallılıktır. Günahı büyüktür bunun. Bu dünyada olmasa da öbür dünyada cezası mutlak çekilecektir.
...
Not: Yazı, konusu gereği biraz sert oldu. Ancak bu mevzu başka yönlü de tam ifade edilemezdi.
Kemal SEYFİ
20.02. 2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.