TÜRK ZEKASI
KENDİN OL, KENDİNE GÜVEN, KENDİNLE ÖVÜN, KENDİNDİNLE GURUR DUY
İŞTE SİZE TÜRK ZEKASI.
Moskova’da uluslararası bir konferansta Ermenistan-Azerbaycan anlaşmazlığı ve Karabağ konusu tartışılmaktadır. Azerbaycan tarafı işgale karşı öfkelidir ve öfkesini dile getirmektedir.
Ermenistan tarafı ise şiddetle Karabağ’ın ermeni toprağı olduğunu savunmaktadır.
Bir ara Azerbaycan yetkilisi bir hikaye anlatacağım der ve başlar:
“- Gençken bir gün Karabağ toprağında akan dereye girdim, yüzdüm.
Dereden çıkınca bir de ne göreyim; elbiselerim yok, ermeni gençleri çalmışlar.”
Ermeni delegasyonundan birisi ayağa fırlamış ve bağırmış:
“- Yalan söylüyorsun, o zaman orada Ermeniler yoktu...”
Azerbaycanlı:
“- Men de onu deyirem.!!
NOGAYTÜRK
YORUMLAR
Belli ki Yazıya o zeka imza atmış!
"“- Men de onu deyirem.!!" de
Temel Fıkrası gibi...
Diplomasiye yön vermiş.
Alkışlarım NÖKER'E hem de ayakta.
Saygılarımla.
NÖKER
Kimin torunuyum değilmi
Ecdadım kim
Nede olsa kan çekiyor..
Var olasan
Merhaba Nogaytürk soylu güzel insan,
özgün yazılarınıza şanlı tarihimizi Türk olmanın onurunu, güzelliğini hatırlatan bir buket daha eklediniz.
Kutlarım soylu yürek sesinizin güzelliğini.
"Türk çocuğu atalarını tanıdıkça daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır." diyor en büyük Türk Atatürk. O bakımdan tarihimizi öğrenmek öğretmek büyük bir görev ve sorumluktur. damarlarında Türk kanı dolaşan her bireyin bu görevi seve seve yapması kaçınılmaz olmalıdır.
Bu bağlamda büyük görev yapıyorsunuz halkımızı uyutmaya, etkisizleştirmeye çalışan gerici yobazlara karşı. Yalnız değilsiniz bilin isterim.
Ne acıdır ki, kendilerini "yerli ve milli" diye vasıflandıranlar ve Türk Milliyetçiliğini temsil ettiğini söyleyenler ANDIMIZı bile söyletmekten kaçınıyorlar.
Bu günler geçecek. İnanıyorum.
Emeğe ve saanata saygı ve selamlarımla esen kalın.
NÖKER
Türkün gücünden ve Türk gücünün yeniden dünyaya hükmetmesinden korkan kripto hainlerdir. Ki onlar zulmün mezarına zavallı olarak gireceklerdir.
NÖKER
Saygılar bendende size
Teşekkür ediyorum