- 225 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Musanın ASA'sı medyadır...
Musanın ASA’sı medyadır...
Firavunun sarayı da medyadır...hz Musa Firavunun sarayında büyüdü...Tebliğ için interneti seç...camiler ırk camisi oldu...Ümmet camisi habilin camisi internette kurulmalı...
Nuhun gemisi medyadır...
Seccade Nuhun gemisidir sanma ...secdeli medya Nuhun gemisidir...Tufana galibiyet internette gerçekleşecektir...asimile oluyor ümmet...mezhebleri bozuluyor...batı asimile ediyor ümmeti...sadece gençliği değil...bütün insanımızı
Medineye hicret...siyasete hicrettir...cihada hicrettir...cihad amaçlı para kazandın mı hiç...ya bir makam kaptın mı...cihadı bıraktı Osmanlı ırkçılık iç savaş doğurdu...Müşrikle savaş yok Osmanlının adı hasta adam oldu...
Fikir özgürlüğü vardı Medine döneminde...ama kışkırtmalar savaşla sonuçlandı...
Bedir sömürgeci müşriklere saldırıdır...Ebu Talibin mahallesinde muhasara altına alınan müslümanlar tek kapının saldırı olduğunu gördüler...Kabilin elindeki taşa bu saldırı...Kabile değil...
Uhud elinde taş taşıyan kabilin yok etme amaçlı müslümanlara saldırısıdır...
Hendek kabili taşının erişemeyeceği uzaklıkta durdurmanın taktiğidir...
Kabilin taşına saldırmayan habil ölür...Kur’an bu kuralı öğrettiyor müslümana...Yardım olmama rağmen kabilin elinden taşı alamıyorsanız Mekkeye yürüyün korkudan taşı atsın...Kan dökmeyin ama taşı alın Kabilin elinden ...Hafız sıfatı hakkedeni korur...duayı korunmaya yeter sanma Habile yetmedi duası...ve tevekkülü...hz Hüseyin de Kerbelada şehid düştü...İlahi kuralları esmadan öğren...Adl sıfatlı Allah asilik sayar insan gücünden faydalanmamızı ister... silah teknoloji ve savaş takdiklerinin etkinliğinden de faydalanmamızı ister...evlenip ürememizin istenmesi de bundandır...adl sıfatına asi olma...vehhab sıfatına da asi olma Latif sıfatına da...
Evt...cihad sömürgecinin Kabilin elindeki taşı almak içindir...ganimet dünya ödülüdür cihadın...asimile edilmemek için köleleşmemek içindir cihad...Büyük cihad ise imanlı sedeli olma amaçlıdır...secdedir kan dökmekten amaç...secdemize engel olmayanla cihad edilmez ve ilk savaş olan Bedirde de kabille değil taşıyla savaşıldı...Hafız sıfatına hadimliktir cihadda amaç...
Bugün kendini İslâmi cihat örgütü olarak nitelendiren ve cihat adı altında İslâm adına katliamlar yapan IŞİD başta olmak üzere el-Kaide, Taliban, eş-Şebab, Boko Haram vb. terör örgütlerinin fertlerini motive eden en önemli söylem dini bir söylem olan “Allah yolunda cihat ediyoruz”
söylemidir...ama ainesi iştir kişinin...lafa bakılmaz...teknoloji sayesinde birimiz bin olmalıyız...değilse tehdid var say...asimile edildik işte...işte camiler ırk camileri günümde...İnsanlık için güneş değil günümde cami...
Peygamberimiz Medineye gelir gelmez Kuba mescidini yaptırdı...ama o gün cami medyaydı...günümde cami sadece namaz hane...
Evet...cihad ne mi...
Cihat, Allah (c.c.) tarafından kullarına verilmiş olan bedenî, malî ve zihnî kuvvetleri Allah yolunda kullanmak, o yolda feda etmektir. İnanan kimselerin maddi-manevi bütün varlığını Allah yolunda ortaya koyarak görünen düşmana karşı, şeytana karşı ve nefse karşı yapılan mal, can, dil
ve kalp ile yapılan her türlü mücadele ‘cihat’tır (İbn Kayyum, 1992, c. 3,ss. 9-11)
Allahın rahmetini ummaya hakkın olsun cihad et...işte ayet...“İman edenler, hicret edenler Allah yolunda cihat edenler; şüphesiz bunlar Allah’ın rahmetini umarlar. Allah, çok bağışlayandır, çok merhamet edendir” (Bakara/218).
Musanın ASA’sı medyadır...
Ah medyamız hz Musanın medyası gibi olsa ...yılan olsa sihirleri yutsa...mucizeler saçsa medyamız zamana...kızıl denizi yol kılsa...Allah el Galibdir...hediye eder galibiyeti dilediğine...bahar mevsimi ise toprağa muhtaç oldukları güneş yağmur verilir hz Musaya da asa verildi...ama mevsim kışsa sadece adl sıfatı etkindir...Külli iradenin dediği olur...kkülli irade ise esmanın sudurunun ürünüdür...aslana güçlü çene veren de Allaha hz Musaya asa veren de hz Nuha gemi veren de...Külli irade esmanın hadimi...kışsa zaman kerbelalara izin verilmiş...baharsa güneşe çiçeğe güç verilmiş...elhamdü lillah ümmet ırkçılığın çıkar yol olmadığını anladı...ve günümün silahları ise savaşları durdurdu...gönülleri fethetme zamanı günüm...hak geldi batıl zayi oldu ayetinin sırrı yine fetihlerin kapısını açacak ümmete...Irkçılığı öldürme zamanı günüm...bunu başarırsak ümmet kıyam edecek ...Şairin dediği gibi...Yüz üstü çok süründün ayağa kalk Sakarya"diyelim artık o günler yakın artık...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.