Köprüleri Atmak Sırtınızı Dönmek ve Kendi İstikametinizde Gitmek
Başlanılan, girişilen, kalkışılan, bir işten vazgeçmeye ya da geri dönmeye imkânı kalmayacak şekilde kesin bir davranış göstermek; ilişkileri bir daha kurulamayacak biçimde bozmaktır. Tüm ilgiyi ilintiyi, bağı bağıntıyı koparmaktır.
………………………..
Köprüleri atmak bir mevzuda son merhaledir. Nihai noktadır. O sona gelininceye kadar bu mesele hep hesap kitap edilmiştir, bir çok kez bu noktaya gelinip dönülmüştür ancak son kertede tıkanılmıştır. Meselenin idare eder durumu kalmamıştır, ip inceldiği yerden kopsun denilmiştir ve köprüler atılmış, bağlantılar koparılmıştır.
………………………..
Köprüler atılıp sırtınız dönüldüğünde geri dönüş yoktur. O nedenle iyi düşünmek gerekir, bu kararı vermeden getirisini götürüsünü iyi hesap etmek gerekir. İşin sonu hiç istemediğiniz şekilde gelişebilir. Kimi zaman kazandırır ancak çoğu zaman kaybettirir. İlişkileriniz asla bıraktığınız yere tekrar dönmez.
...
Kayıp ve kazançtan kasıt mutlak maddi olan değildir. Maddi olmakla birlikte daha çok manevi yani duygusal olandır.Köprüleri atmakla yakın bir arkadaşlığı dostluğu, hısım ve akrabayla olan bağı, iş ilişkisi içerisinde olduğunuz ortaklığı, kişisel ve kurumsal ilintiyi tersyüz etmiş olursunuz.
Kemal GÜL
17.02.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.