- 532 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
Dursun'a Mektup 2
.
Ssssevsevsevgili arkakakadaşımmm,
Uzuzuzzzun zamzamzamannnnndırrrr sasasana mekmekmekktupp yazzzyazamamamadımm. Ananaaccaakk şiimmddddi fırfırrsatt bulbullaabbiilddiimm.
Sizsizsizzin oooralar nanasıllllll bilbilbilmemm ama bizziizim bubububbu tatatarafta dudrrudurrdurumm ayynıı. Her şşşeeyyşeyye zazzaamm ggeeellliiyyorr. Benbenben bebeni bildim bileleleli şşşşöyle bir “ohhh” dididiyeyeyemediiiiik. Hep sıkıntı hep sıkınnnntı. Sen Alalalmannnnnya’da ololollllduğun içinnnnn işin Alalalmanmanmanyyyya’dan kıyayak tabtabbbiiiiiii..
:)
Doldddoldolaarr 13,5 Liiililiraa ololllddu. Bibibbibi aaarraa 18’iii deddde geçççtiii. Yuyuuurrrrroo daddda 20’yyii ggeeççmişttii.
Oooonnna ggöörrre herheerr şşeeyye zammmzaam geelddi. Sssoonrraa Doolllaarr 13,5 ololldu Yuuurrrooo ddda 15,5 olollduu ammmmaa fiyyfiyyyatllarr ggeerrii düşdüşşmeddii. Marrkkekeettlerrre giigiirrmmeek mmüümmkkün ddeğğğdeğğil. Herrherrşeyy atteeş paahhası. Patpattlıllıcaann 30 lilira. Domdommates 25 liliiira. Bibibbirr mamaayyddoonoz 4,5 4,5 4,5 liliilra..
Mazmazzmazzuuuttt 15,5 lililiraaayı geççtii. Benbennbenzinn ddee 15,30 uu geçeççgeçti.. Alealeleetiititrikk 3-4 kakaattt artttı. Gazgaazzz gaazzzllladıı gittiittii. Tezz tezz teezzzzek yaakkyakssaak dddaahhha iiyyyi ddee o kkaaddaar tezzeğği çıkçıkkçıkkaracaaak ddööddddött nneeneeerdde? Soobbaasoobba kukurrsaak evevevvlerrde ddoğğruu ddüürüüstt bacabaccaa yookk. Bbbeenn sssaalonnun ppenncereessiine dedldleelliik açaçaçttırrddımm. Oorraaddaan ssosoobba bborruborrussunu saalasalacağğım ddışşdışarrı.
Sususu içiççiin dde balkbalkkona su ddeepposu kkoyydum. Çaçaçattıdan inininen yayağğmuur borboruborusundan bağbağlantı yaptıryapttırdım. Ororraadan kulkullannıyyorruuz.
Nnee nenene yapayapyapalım devdevvir hessap devvri. Çözçzüm üürrüretüretmek zorzorzzorundayız.
Aallleettriiikssizz bebbellkkii yayaşşyaşyaşarızz dda cceepp tteleeefonnnllarınnın şşaarşarşarjı ssııksıksıkıntııı oolluurr işşte. Oonnoonaa bbibibirr çöözüüüm bbullbuluunnuurrsaa haayyaatt kolkollaayylaşşıırr. Bizbizz de yyyüükksek fafatturadan kkurkurkurttulmuş oollurruzz.
Ulullaaşşımm içiççin de atatattt eşşşeşşşeek iyiyyii çözzüümm ololuur bebebenncee. Eşeşeşşk fiyyfiyyatlaaarı dda çookkççokk aarrttmmış. Nne dee ollsa kkaskassaplaardan kkurrtullmuş oolannlarolarıı bulbulmak ççook zooorrzor. Bibibirr ddee Kıkızkızzılaay’a gidingiddince oorada eeşşeeşşek papark yyyeri bulbullmak zozoor olacak daa bakabakalım ararttık.
Durdurrdurum bböyylle işişte.
Allah sssonnumuzu hayırrr etsssinn inşşaaallah..
Ara ara yazyazyaaazzmaya çaçaçalllışırım.
Bababaaaki selamlar..
Ararrkkaadaşşın Suat Zobu
Dursun'a Mektup 2 Yazısına Yorum Yap
"Dursun'a Mektup 2" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.