ZORDUR TÜRK OLMAK (2)
Türke kut versin Uca Tanrı Irkımın yiğit ve mert evlatları.
Unutmayın toprağa düşerek vatan olan yiğitleri, unutmak kanıksamak olur.Biz onların öçlerinin kini ile diri olmalıyız ki Millet ve Memleket üzerinde oynanan iç ve dış hainlerin oyunlarını bozmak için.
Türk Milletine mensubiyeti IRKÇILIK sayan Arap sevici it soylular,Arap seviciliğin ne manaya geldiğini asla açıklamazlar çünkü onlar TÜRK IRKINA evvelinden düşman yetiştirilmiş HAİNLERDİR.
Uyku Oğuzun en büyük düşmanıdır unutma,uyan artık ölüm uykundan,ayağa kalk,titre ve özüne dön, dön özüne ki yarınlar daha aydınlık ola. İdealindeki TÜRK BİRLİĞİ tez kurula..
TÜRK VE TÜRKÇÜLÜK İÇİN ZERRE KADAR FAYDASI OLMAYAN UCUZ VE BASİT İNSANLARIN KENDİLERİNİ BİR HALT SANMALARINA İFRİT OLUYORUM, BUNLARA İTHAFEN TÜRKÜN SON SAVAŞI HAKKINDA BİLGİ VERNEK İSTİYORUM
EY TANRIM NEDEN HEP UCUZ, BASİT VE KOLAYCI OLDU BENİM İNSANIM.?
DÜŞÜNMEDEN,ARAŞTIRMADAN,İRDELEMEDEN GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE TARİHSEL YOLCULUK YAPMADAN KOLAY, UCUZ VE PAPAĞAN OLMUŞSUNUZ..
PKK/KCK- PYD-YPG,PEŞMEERGE VE PEJAK NEDİR KİMLERDEN OLUŞMUŞ VE HEMEN AKP AĞZI İLE BEYANAT VERME HASTALIĞINA TUTULARAK BUNLAR ERMENİSTANDA KARABAĞ CEEPHESİNDE AZERBAYCANA KARŞI SAVAŞIYORLAR DİYE YAZAR ÇİZER VE KENDİNİZİ DE ÇOK BİLEN ASLINDA BOK BİLEN OLARAK SATMAYA KALKARSINIZ.
100 IL EVVELİNE GİDİN 1915 SÜRGÜN ( TEHCİR) İHANET EDENLER YA SALLANDIRILIR URGANDA YADA SÜRGÜN EDİLİR KİMSE SÜRGÜN SÖZÜMDEN BAŞKA MANA ÇIKARMASIN ÇIKARANLAR YA AK İTTİR YADA BOZ İTTİR.
EVET 100 YIL EVVEL TÜRK MİLLETİNE HAİNLİK VE İHANET EDEN ERMENİ ŞEREFSİZLER GÜNEYİMİZE SÜRGÜN EDİLDİLER.
ŞİMDİ KARABAĞDA AZERBAYCAN ORDUSUNA KARŞI SAVAŞANLAR İŞTE 1915 DE SURİYE VE IRAK SINIRLARINA SÜRGÜN EDİLEN O ŞEREFSİZLERİN EVLATLARI VE TORUNLARIDIR. YANİ AÇIK VE NET BU KÖPEKLER ERMENİDİRLER.
AMA NE YAZIK Kİ 100 YIL YAŞADIKLARI ÜLKELERDE İNSAN SAYILMAYAN KİMLİK VERİLMEYEN BU ALÇAK EŞŞEKLERE BOK PROJESİ DAHİLİNDE ( NE BOPU ULAN BOK İŞTE BOK.)
BİZ KUCAK AÇMIŞ HATTA HEMEN BU KÜRT VE ARAP BOYASINA BOYANAN ERMENİ DIĞALARA KİMLİK YANİ TÜRK VATANDAŞLIĞI BİLE VERMİŞİZ.
HATTA DİNİ SATAN ALÇAKLAR GERÇEK DİNDAR TÜRK MİLLETİNİN MANEVİ DUYGULARINI İSTİSMAR EDİP DAHA AÇIK DİLLE IRZINA GEÇİP BU ERMENİLERİN SÖZDE MÜSLÜMAN KÜRT YADA ARAP OLDUKLARI DAYATMASINI YAPIP SEVİCİLİK ENJEKTE ETMİŞLERDİR.
TÜRK MİLLETİNE İHANET EDENLER BİLSİNLER Kİ İLERİDE BUNUN HESABINI AĞIR ÖDEYECEKLERDİR.
TÜRK MİLLETİ VE YARGISI BUHAİNLİĞİN HEESABINI SORACAKTIR..!!
TÜRK olarak unutulan her şeyi tekrar kazanacağız. Bunun için okumak yetmez. Uygulama olmadan TÜRK olunmaz. Geleneklerimizi tekrar kazanmada, TENGRİ yönelmeden TÜRK olunmaz. Gelecek kuşaklara bilgi, uygulama aktarmadan TÜRK olunmaz. Geleceğimizi korumak ve yüceltmek istiyorsak, önce kendimizden başlamalıyız sonra ailemize en sonunda da çevremizi aydınlatmalıyız.
Türk’ün yolu çetindir. Bilgi, birikim, öngörü...
Çalışmadan, öğrenmeden hürriyetimizi kazanamayız.
KÜN VE AY’A AND OLSUN
TEK YOL TENGRİ
TEK YOL TÜRKCÜLÜK
TEK YOL TURAN
Türk’ün kurtuluşu bu olacak.
NOGAYTÜRK