- 435 Okunma
- 0 Yorum
- 3 Beğeni
YAŞAM İÇİN DÜŞÜNCELER
YAŞAM İÇİ DÜŞÜNCELER
Özlemek var ya, çok geniş teferruatı olan doyumsuz bir duygu. Bu duygu
hissedildikten itibaren için burkulur, canın sıkılır. Yüreğin isyana düşer bazen. Bazende gözler nemlenir. Bir iki damla yaş düşer yanaklarına. İcin cız ederken bir şeyler de boşalır gider içinden.
Hüzün doldurur her yanını. Görüş alanı daralır bazen. Bazen de uzaklık ufuk çizgini aşar. Denizlerin ve bulutların ötesine odaklanır beyinler.
Çocukluğunu görürsün gençliğini görürsün. Kısaca maziye dalar yokluğun yoksunluğun acısını hissedersin tüm bedeninde.
Bir de kışlar da kütür kütür yanan sobaların yanış çıtırtılarını duyarsın kulaklarında.
Ateşin yanışını görerek ve odunların yanış çıtırtılarını duyarak ısınmanın hayalen de olsa hazzını hisseder yaşarsın yeniden. İçinin bir başka ısınışını hisseder duyarsın. O sıcaklığı yeniden yaşar hissedersin. Ama başkalarına yaşatamazsın. İşte bu da hüzündür.
Soğuk kış gecelerinin mangalda ısınma keyfini ve kül kokusunu hissedersin yüreğinde. Önce üşürsün sonra ısınır yüreğin yangın yerine döner. Acılar hüzünler biter mi tükenir mi bu belli değil. Bellisi de yoktur. Olamaz zaten.
Hayallerle mazide kalmak dileğiyle..
Şimdilik hoşça kalın hoş kalın... 06/02/2022
İlhan ATEŞ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.