- 281 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Çalışmalarımız İçin Ne Dediler ?
Kerim bey, edebiyat yarışma paylaşımlarınızdan yaralanmsk istiyorum.(16 Kasım 2021 Salı-10.33)
Hasan Tarçın (Edebiyatçı) Gebze-Kocaeli
**********
Ben İsmet Aci, eğitimci yazarlar. 27 adet, çocuk kitabım mevcut. Sizin duyurularınızda, yer almak istiyorum.(18 Kasım 2021 Perşembe-10.29)
**********
Sayın Kerim Özbekler
Göndermiş olduğunuz e postalar sayesinde, ülkemizdeki kültürel etkinliklerden haberdar oluyorum. Çok teşekkür ederim, selam ve saygılar sunarım. Allah’a, emanet olun.
TASKED (Tarsus Sanat Kültür Edebiyat Derneği) Başkanı ve MEŞYAD (Mersin Şairler ve Yazarlar Derneği) üyesi olarak ben diğer üyeler ile birlikte 20-28 Kasın 2021 Tarihleri arasında Mersin CNR EXPO Fuar Salonunda yapılacak olan Kitap Fuarına İMZA GÜNÜ düzenlenmiş olarak katılacağız.
MEŞYAD Başkan ve üyelerinden bazılarının tanıtım afişleri aşağıdadır. Tanıtım yapmanız ricasıyla selam ve saygılar gönderiyorum.
Ben 26- 28 Kasım 2021 Tarihinde 5 Kitabımla (UMUT ÇİÇEKLERİ- SÜRÇÜLİSAN-SENSİZ ÖLEMİYORUM-HERŞEY SENSİN-TÜRKİYE) İMZA GÜNÜ’ne katılacağım, saygılarımla.(17 Kasım 2021 Çarşamba-22.36)
Kenan Şahbaz
**********
Merhaba Kerim bey, bir romanım yayınlandı. Bir de, basıma hazır var. Ayrıca, bir de öykü kitabım hazır. Yayınevine verme konusunda, ne yapabiliriz ? Selamlar.(18 Kasım 2021 Perşembe-21.05)
Yakup Gülaçtı
**********
Sayın Kerim Özbekler,
25 Kasım 2021 Perşembe günü 5. İnegöl Kitap Günleri’nde, 9 ve 10 Aralık 2021 tarihlerinde Bursa Merinos Kitap Fuarı’nda Simirna Yayınlarında yeni çıkan "Piri Reis’le Dünya Yolculuğu" adlı romanımı imzalayacağım ve okurlarımla söyleşi yapacağım. Bilgilerinize, sevgiyle sunulur.(24 Kasım 2021 Çarşamba-10.54)
Mehmet Güler
**********
KERİM HOCAM, SENİN HAKKIN DA HİÇ BİR ŞEKİLDE ÖDENEMEZ. YOLUN DÜŞERSE, GEMLİK’E GELMENİ VE MİSAFİRİM OLMANI ÇOK İSTERİM.(28 KASIM 2021 PAZAR-12.47)
HASAN AZKIRAN
ŞAİR GAZETECİ YAZAR
**********
Günver Güneş ve Abdulkadir Turhan tarafından kaleme alınan Efeler Belediyesi tarafından basımı yapılan Cumhuriyetin ilk 15 yılında Aydın’da siyasi, sosyal, kültürel ve ekonomik gelişmeleri konu edinen "Cumhuriyetin 15. Yılında Aydın" isimli kitabın tanıtım ve imza gününde sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyacağız. Günver Güneş -Abdulkadir Turhan
Tarih:18 Aralık 2021 Cumartesi
Saat:15.00-18.00
Yer: Bulvar Sıla Kitabevi
(Kerim Hocam saygılarımla, Başta sen olmak üzere Aydın Tarihi ile ilgilenen okurları ve dostlarımızı imza günümüze bekliyoruz.).
A.kadir turhan
(02 Aralık 2021 Perşembe-01.56)
**********
Sevgili Kerim Özbekler,
Bunu, her defasında söylerim. Bana bir fırsat verseler, size inanın Kültür Sanat Edebiyatın en değerli ödülünü verirdim. Dünyayı dolaştım ama sizin kadar sanata sevdalı birine, az rastladım sayın Özbekler. Bu nasıl bir sevda, nasıl bir sabır ? Sizin için şu an söyleyecek dilimden dökülecek kelimeler, sizi anlatmak için yetersiz kalıyor inanın bana. Bu, sizin adınıza anlatmaya çalıştığım bir gerçeğin adıdır Kerim Bey. Ülkemizde sanatın, sanatçının yok sayıldığı bir anda sizin yaptıklarınızı alkışlamak bile yetmez. Siz orada tüm sanata sevdalı yürekli insanların sesi olmaya devam ediyorsunuz, bunun maddi değil manevi değerini koymamız mümkün değil. Ben size, yeni bir yılda tüm sevdiklerinizle birlikte sağlıklı huzurlu bir yıl diliyorum. Sevgiyle kalın, mutlu kalın sevgili Kerim Özbekler.(10 Aralık 2021 Cuma-16.15)
Prof.Dr.Levent Seçer (Yazar) Lizbon-Portekiz
**********
Hocam merhabalar,
Öncelikler duyurular konusunda, her daim bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim.
Yazı Atölyesi, sizlerin varlığı ve katkılarıyla varolmaktadır.
Sağolun var olun.(14 Ocak 2022 Cuma-13.02)
Hatice Elveren Peköz
lnkd.in/gCKgQDmE
**********
Kerim bey merhabalar, YouTube kanalıma abonelik isterim.(24 Ocak 2022 Pazartesi-21.39)
YouTube Üniversitesi & Prof. Dr. Mustafa ÖKMEN - YouTube
**********
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.