- 242 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tırnak atan kedi misin
Tırnak atan bir kedi misin be hayat, en güneşli yeri kapmak için mi çekilen tüm acılar, dökülen ter, çabalamalar...
tırnak yaraları içinde kaldı kollarım, kanıyor diş izlerinden ellerim...neredeyse gülümsemeye başlıyordum, ağlattın inlettin hayat...kedi gözleri bakıyor çizgi halinde, yüzlerce yüzbinlerce, dikkat kesilmiş siluetler dönüyorlar etrafımda...
kıymet bilmeyen bir kedi misin ey hayat, sana verdiğim değeri görmez misin değer vermeyenlere ikramı bol verirsin...sabrederim şükrederim beni aldatırsın üzersin, canlı canlı derilerim yüzersin...ben keskin dişleri sivri tırnakları olmayanım sen nesin, sana sevgiyle yaklaşanı tepeler misin...
Yol tırnaklarını hayat ısırıp kopar at, sen nazik davran biraz gel dizime yat, pamuk gibi tüylerin yanağıma dokunsun, mırıl mırıl seslerin kulağımı okşasın...kıvrılarak cilve yap nazın edan bitmesin, güneşli yer senin olsun itme beni be hayat, şaşırtır her seferinde senden gelen her tokat...
Nankörlük vasfın mıdır ey hayat söyle, niçin bıraktın beni kan revan içinde pençe izleriyle...ağla hayat sen ağla bundan böyle...bırak beni kendi halime, korkutma ürkütme, ben gideyim buralardan sen beni terk etme...ne derdin var ki senin deme sakın herkesin derdi kendi kendine...tırnaklarında saçlarım dişlerinde derilerim yaralı bereliyim yala beni hayat pütürlü dilinle sen bir kedi ol ben iyileşeyim...
Gülhan Çeliktaş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.