İTİBAR
İTİBAR NEDİR BİLİYORMUSUNUZ .?
YAZLIK, KIŞLIK SARAY YAPTIRMAK YADA ONDAN FAZLA UÇAK ALMAK VEYA
ÜRETİLEN ÜLKELERİN LİDERLERİNİN BİLE BİNEMEDİĞİ ARABALARI MEMURLARINIZA ALMAK DEĞİLDİR.
İTİBAR CÜZDANINDAKİ PARANIN ŞU AN DÜNYA DA GEÇERLİLİĞİ NEDİR
KAÇ ÜLKE PARASINDAN DEĞERLİDİR VE CEBİNDE TAŞIDIĞIN PASAPORT İLE VİZESİZ HANGİ DÜNYA ÜLKESİNE GİDEBİLİYORSUN.?
MARTAVALI BIRAKIN ÜLKENİN İTİBARI İÇİN PARASINI, PASAPORTUNU KIYMETLENDİRİN.
HUKUKU ÜSTÜN KILIN, BASIN YAYININ ÖZGÜR VE HÜR TARAF TUTMADAN DÜRÜSTÇE YAYIN YAPMALARINI SAĞLAYIN..
İTİBAR 7 ÖZEL UÇAĞIN OLMASI DEĞİL
ORMAN YANGINLARINA YETERLİ UÇAK SAĞLAMAKTIR
İTİBAR ON BİN KORUMAYLA KORUNMA SAĞLAMAK DEĞİL
ATAMTÜRK GİBİ SERBEST DOLAŞABİLMEKTİR
ATATÜRK BİR FİKİRDİR İDEOLOJİDİR, TANRININ TÜRK MİLLETİNE ARMAĞANIDIR.
KIT AKILLARA SIĞMAZ..
İTİBAR ÇAKMA DESTANLAR YAZMAKLA OLMUYOR
KURTULUŞ SAVAŞİYLA OLUYOR...
KISACA
NE ÇABUK UNUTTUN BAKKALDAN VERESİYE ALIŞ VERİŞ YAPTIĞINİ...
KİRANI ÖDEYEMEDİĞİN GÜNLERİ.
SENİN ÎTİBARIN SONRADAN GÖRME VE
OLSA OLSA G-Ö-T KORKUSU OLUYOR...
NOGAYTÜRK
YORUMLAR
iyi günler NOGAYTÜRK mahlaslı Atatürk devrimleri ve ilkelerini içselleştirmiş Cumhuriyet kadını, Sizi en içten duygularımla kutluyorum.
Büyük ekseriyeti, "Altı Paris üstü Mekke" girdabına istiyerek fakat bilinçsizde dalmak zorunda bırakılan kadınlarımız ve sakal bırakarak, şalvar giyerek Müslüman olduğunu sanma gaflitine düşmüş düşürülmüş erkeklerin hallerini ne güzel betimlediniz. Ve bu durumdan geçinenleri.
Oysa bu halk kadını ve erkeğiyle sizin deyişinizle "itibar" sahibi lideri ve kadrosuyla Ulusal Kurtuluş Savaşını utkuyla bitirmişti. Yazık.
Eğitim-öğretim bilinçli olarak amacından saptırılsa olacağı budur.
Emeğe ve sanata saygı ve selamlarımla esen kalın.
Önce Alkışlıyorum!
Sonra
Cumhuriyet kadınlarını sizin bilinçli yolunuzda yol arkadaşı olmaya davet ediyorum.
Zira
Her ne kadar, Atatürk muallimler yeni nesil sizin eseriniz olacak" dese de; Esasen
yeni nesli yetiştiren bilinçli eğitimli Türk anası, olacak ya da olmalıdır.
Çul sarınan Cumhuriyet kadını, taliban kadını gibi ülkesinden ölümüne kaçmak zorunda kalacağını bilmeli.
Bana bunları düşündürüp yazdıran kalemi kutlarım.
Saygılarımla.